Амплєєва О. М. Основні принципи застосування емоційного інтелекту в ході фахової підготовки майбутніх психологів / О. М. Амплєєва // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 101-105. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.Проаналізовано специфічні особливості процесів реалізації емоційного інтелекту як інструментального засобу підвищення якості діяльності психологів. Сформульовано підходи і алгоритми методичного рівня для застосування в ході фахової їх підготовки у ВНЗ як допоміжний напрям практично-орієнтованої підготовки майбутніх психологів. Визначено основні принципи методичного рівня для застосування їх в ході фахової підготовки. Проанализированы специфические особенности процессов реализации эмоционального интеллекта как инструментального средства повышения качества деятельности психологов. Сформулированы подходы и алгоритмы методического уровня для применения в ходе профессиональной их подготовки в ВУЗ как вспомогательное направление практически-ориентированной подготовки будущих психологов. Определены основные принципы методического уровня для применения в ходе профессиональной подготовки. Analyzed the specific features of the processes of emotional intelligence as a tool to improve the quality of psychologists. The approaches and methodological level algorithms for use in the course of their professional preparation in high school as an auxiliary line-practically-oriented training of future psychologists. The basic principles of the methodological level for use in the course of their training. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 + Ю935.131
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|