Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K= EDUCATIONAL THERAPISTS<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Лыкова В. А. 
Междисциплинарные связи педагогики и психотерапии в научно-теоретических источниках и образовательной практике / В. А. Лыкова // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 147-153. - Библиогр.: 15 назв. - укp. - рус.

Розглянуто історію виникнення сучасних тенденцій в міждисциплінарних зв'язках педагогіки та психотерапії на основі аналізу наукових підходів, висвітлених в психолого-педагогічних дослідженнях і досвіді міжнародної освітньої практики. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, присвячені впровадженню педагогічної психотерапії в освітню практику, які часто сконцентровані на її окремих фрагментах і функціях, контрольно-вимірювальних процедурах і кількісних показниках. Зроблено висновок, що незважаючи на зростаючу популярність проблематики, існує дефіцит трансдисциплінарних досліджень і цілісних підходів до розглянутої проблеми, в яких враховуються й інтегруються в єдиному потоці якомога більше ресурсних складових педагогіки та психотерапії як мистецтв, наук і практик.

Рассмотрена история возникновения современных тенденций междисциплинарных связей педагогики и психотерапии на основе анализа научных подходов, представленных в психолого-педагогических исследованиях и опыте международной образовательной практики. Проанализированы психолого-педагогические исследования, посвященные внедрению педагогической психотерапии в образовательную практику, которые часто сконцентрированы на ее отдельных фрагментах и функциях, контрольно-измерительных процедурах и количественных показателях. Сделано вывод, что, невзирая на растущую популярность проблематики, существует дефицит трансдисциплинарных исследований и целостных подходов к рассматриваемой проблеме, в которых учитываются и интегрируются в едином потоке как можно больше ресурсных составляющих педагогики и психотерапии как искусств, наук и практик.

The history of the emergence of modern trends in interdisciplinary links pedagogy and psychotherapy based on a review of scientific approaches in psycho-pedagogical studies and by the experience of the international educational practices. Analyzed the psychological and pedagogical research on the introduction of teaching in educational practice of psychotherapy, which often focus on its individual fragments and, measuring procedures and quantitative terms. It was concluded that despite the growing popularity of the problems, there is a lack of research and holistic approaches to the problem, which take into account and integrated into a single stream as much resource component of pedagogy and psychotherapy as the arts, sciences and practices.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.1 + Ю948.4-82 + Р357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського