Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=ZABALDINA YU.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Mykhailichenko H. 
Planning of event portfolio for tourism destination in post-quarantine period = Планування івентивного портфеля туристичної дестинації у посткарантинний період / H. Mykhailichenko, S. Kravtsov, Yu. Zabaldina // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 36-47. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

The article deals with the sense and structure of a tourism destination event portfolio. The theoretical foundation of the planning process for Ukrainian destinations event portfolio destinations as a component of their tourism product has been carried out. The goals of forming a destination's event portfolio within the framework of the tourism product strategy and marketing strategy are determined. The factors of decision making about the structure of an event portfolio, dynamics of measures are highlighted. Proportionality of Ukrainian's destinations event portfolio is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3 + Р193.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Mykhailichenko H. 
Planning of event portfolio for tourism destination in post-quarantine period = Планування івентивного портфеля туристичної дестинації у посткарантинний період / H. Mykhailichenko, S. Kravtsov, Yu. Zabaldina // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 36-47. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

The article deals with the sense and structure of a tourism destination event portfolio. The theoretical foundation of the planning process for Ukrainian destinations event portfolio destinations as a component of their tourism product has been carried out. The goals of forming a destination's event portfolio within the framework of the tourism product strategy and marketing strategy are determined. The factors of decision making about the structure of an event portfolio, dynamics of measures are highlighted. Proportionality of Ukrainian's destinations event portfolio is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3 + Р193.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Mykhailichenko H. 
Employer branding in formation of the intellectual capital of the tour operator: the case study of Ukraine = Брендинг роботодавця у формуванні інтелектуального капіталу туроператора: досвід України / H. Mykhailichenko, S. Kravtsov, S. Melnychenko, N. Vedmid, Yu. Zabaldina // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 4. - С. 356-366. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Визначено, що інтелектуальний капітал (ІК) слід розглядати як один із ключових факторів успішної реалізації та надання туристичних послуг в умовах зниження рівня матеріальних запасів і сировинних ресурсів. Основною рисою ефективної діяльності туроператора є сформований інтелектуальний потенціал, насамперед персонал, який має ціннісно-орієнтовані професійні знання, амбіції, креативність, а ефективність роботи кожного працівника є ключовим джерелом інноваційних змін для будь-якого підприємства. Накопичені знання та досвід перетворюють персонал на ІК, який є ресурсом зростання та розвитку туроператорів. У такій ситуації менеджмент туристичних підприємств повинен використовувати ефективні інструменти залучення професійних працівників, які є основою ІК компанії. Однак результати опитування серед українських студентів, які навчаються в галузі туризму, вказують на пасивну позицію провідних директорів туристичних операторів у процесі пошуку та залучення фахівців туристичної галузі до роботи в цих компаніях. Директори туроператорів не звертають уваги на формування HR-бренду, який формує загальний імідж і репутацію туристичної компанії. Як результат, маємо значну плинність кадрів у компаніях, які входять у топ-10 провідних роботодавців у туристичній галузі. Це перешкода для формування ІК організацій, що впливає на результати діяльності. З другого боку, добре сформований бренд роботодавця підвищує репутацію компанії, що є перевіреним механізмом оцінювання стабільності партнерства та бізнес-стратегії. Правильна політика формування людських ресурсів створює особливий професійний інтелект, і якщо туроператори використовують його, він перетворюється на ІК для фірми та в інтелектуальну власність для працівника. Успішне впровадження ко-брендингу (спільний бренд "компанія - співробітник") поліпшує імідж і компоненти репутації, які покликані забезпечити стабільні позитивні фінансові результати, що є найважливішою умовою розвитку стратегічної компанії, навіть в умовах гострої конкурентної боротьби.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.31-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського