Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (340)Книжкові видання та компакт-диски (492)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.Шапкин А. С. Экономические и финансовые риски. Оценка, управление, портфель инвестиций [Електронний ресурс] : монография / А. С. Шапкин. - М. : Дашков и Ко, 2003. - 544 с.
2.Саак А. Э. Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме [Електронний ресурс] / А. Э. Саак, Ю. А. Пшеничных. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с. - (Учебное пособие)
3.Терещенко Н. Н. Re: Маркетинг: Возможна ли практика в стиле funk? [Електронний ресурс] : книга для первых лиц / Н. Н. Терещенко. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2007. - 288 с.
4.Беляев В. И. Маркетинг: основы теории и практики [Електронний ресурс] : учебник / В. И. Беляев . - М. : КНОРУС, 2005. - 672 с.
5.Беляевский И. К. Маркетинговое исследование [Електронний ресурс] : Учебное пособие, руководство по изучению дисциплины, практикум по курсу, учебная программа / И. К. Беляевский. - М. : Московский государственный университет экономики, статистики и информатики, 2004. - 414 с.
6.Практический маркетинг [Електронний ресурс] : в 7 кн. / ред. М. М. Харитонов-Жуковский. - М. : Изд-во МИМ ЛИНК, 2002-2003
7.Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.
8.Вітлінський В. В. Ризикологія в економіці та підприемництві [Електронний ресурс] / В. В. Вітлінський, Г. І. Великоіваненко. - К. : КНЕУ, 2004. - 588 с.
9.Петруня Ю. Є. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с. - (Вища освіта XXI століття)
10.RE0000297 Асаул А. Н. Теория и практика принятия решений по выходу организаций из кризиса [Електронний ресурс] / А. Н. Асаул, И. П. Князь, Ю. В. Коротаева ; Санкт-Петербургский государственный архитектурно-строительный университет, АНО Институт проблем экономического возрождения. - СПб. : Изд-во АНО ИПЭВ, 2007. - 224 с. - (Экономическое возрождение России)
11.Бердышев С. Н. Информационный маркетинг [Електронний ресурс] : практическое пособие / Сергей Николаевич Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 216 с.
12.Манн И. Арифметика маркетинга для первых лиц [Електронний ресурс] / И. Манн. - М. : Манн, Иванов и Фербер , 2010. - 160 с.
13.Норіцина Н. І. Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.
14.Шканова О. М. Маркетингова товарна політика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Шканова ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 160 с.
15.Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент [Електронний ресурс] / В. М. Куценко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 184 с.
16.Овечкина Е. А. Маркетинговое планирование [Електронний ресурс] : конспект лекций / Е. А. Овечкина ; Межрегиональная академия управления персоналом. - К. : [б. в.], 2002. - 264 с.
17.Лылык И. В. Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.
18.REP0001056 Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського