Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Реферативна база даних (146)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>K=ЛОЯЛЬНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Пиріг, Р. Я.
Українська гетьманська держава 1918 року [Електронний ресурс] : історичні нариси / Р. Я. Пиріг. - К. : Інститут історії України НАН України, 2011. - 336 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі висвітлюється утворення і функціонування однієї з державних формацій доби Української революції—гетьманату Павла Скоропадського (квітень — грудень 1918 року). Розкривається форма і сутність державно-політичної моделі, ідеологічна платформа, соціальна база, проведення економічних реформ. Показано ступінь залежності гетьманату від союзників, вплив на державне будівництво російської імперської спадщини, роздвоєну лояльність правлячої еліти, причини невдачі цього державотворчого проекту. Видання розраховане на науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією України.



Кл.слова:
Україна -- гетьман -- Гетьманат

   Тип видання:   монографія   
2.

Дубовик, Т. В.
Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.



Кл.слова:
інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського