Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Клепко, С. Ф. Наукова робота і управління знаннями [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Ф. Клепко ; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського. - Полтава : ПОІППО, 2005. - 201 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Завдання посібника – вступ у специфіку здійснення наукової роботи в контексті управління знаннями та формування знаннєвих суспільств. З’ясовується нормативне поле практичної роботи науковця, визначаються бар’єри, що заважають поступу освітніх досліджень, і необхідні перетворення для їх подолання; аналізуються проблеми демаркації наукової і методичної роботи, актуальні напрями наукових досліджень стосовно реформування науки й освіти. Визначені підходи трансформації наукової роботи в освіті України допоможуть цілеспрямованому самонавчанню працівників освіти та підвищенню конкурентноспроможності освітніх і наукових організацій. Посібник може бути гідом у світовому дослідницькому просторі і довідником у проведенні наукової роботи для учителів та методистів, працівників ІППО, викладачів і студентів педагогічних ВНЗ.
Кл.слова: знаннєве суспільство -- наукометрія -- менеджмент науки
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Назаренко, В. С. Інформаційно-комунікаційні технології у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / В. С. Назаренко, В. В. Кузьменко. - Херсон : Херсонська академія неперервної освіти, 2013. - 171 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У посібнику обгрунтовано прцес використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розкрито важливість відкритих форм післядипломної освіти у формуванні інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів. Посібник спрямовано до уваги педагогів, методистів, науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів, на набуття інформаційно-комунікаційних компететностей, на вироблення навичок мережевої взаємодії, вміння самостійно застосовувати інформаційно-комунікаційні технології в умовах інформаційного простору.
Кл.слова: навчання -- педагогіка -- підвищення квалифікації
| |
|
|