Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Реферативна база даних (57)Книжкові видання та компакт-диски (66)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)262.10-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

   Тип видання:   підручник   
1.

Лютий, І. О.
Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 776 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник містить сучасні методи дослідження та прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Сприяє ефективному вивченню сутності, цілей та засад маркетингу в банку, методів досліджень ринку банківських продуктів і послуг, освоєнню інструментів маркетингу в банківській діяльності. Дозволяє набути вміння реалізовувати системний підхід до розробки та реалізації маркетингової стратегії банку. Авторами приділено значну увагу питанням позиціонування та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику. Детально розглянуто аспекти організації маркетингу в банку, показники ефективності маркетингової діяльності. Викладення теоретичного матеріалу пов’язане з практичними завданнями аналітичного спрямування з використанням програмного забезпечення, прикладами діяльності сучасних комерційних банків України. Підручник призначений для студентів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів вузів, банкірів.



Кл.слова:
ринок -- фінанси -- прогнозування -- дослідження

   Тип видання:   підручник   
2.

Романенко, Л. Ф.
Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / Л. Ф. Романенко. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник підготовлено відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банках" для студентів, опановуючих магістерську підготовку, та практичних працівників банківської сфери. Значну увагу приділено методології банківського маркетингу, класифікації банківських продуктів, особливостям проведення маркетингових досліджень в банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності, а також розробці товарної, ціпової, комунікаційної та збутової політики банків. Підручник містить контрольні запитання, завдання для самостійної роботи студентів, кейси, методичні вказівки до їх виконання. Рекомендований для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківського маркетингу.



Кл.слова:
банківська сфера -- маркетингове дослідження -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Брітченко, І. Г.
Маркетинг у банках [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2008. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 3.45 Мб


У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банків-ської системи.



Кл.слова:
банківські послуги -- маркетингова стратегія -- ціноутворення

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.


Маркетинг у банку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. В. Нікітін [та ін.] ; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. - Київ : [б. в.], 2010. - 480 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.34 Мб


Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг у банку» підготовлений для студентів, що навчаються за бакалаврським планом і вивчають дану дисципліну як вибіркову. Видання доповнює навчальний посібник з дисципліни «Маркетинг у банку» (колектив авторів за редакцією А. В. Нікітіна, виданий КНЕУ 2006 р.) з урахуванням особливостей компетенцій майбутніх фахівців зі спеціальності «Маркетинг». У навчально-методичному посібнику розглянуті теоретичні та практичні аспекти курсу, містяться питання для самоконтролю, практичні завдання, термінологічний словник до тем курсу, матеріали тренінгу та рекомендована література. Значна увага приділена особливостям застосування інструментів маркетингу в установах банків з урахуванням специфіки банківського законодавства в Україні. Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, практичних працівників маркетингової та банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться практичними аспектами застосування маркетингу в установах банків.



Кл.слова:
банківський ринок -- комерційні банки -- ціноутворення

   Тип видання:   монографія   
5.

Бритченко, И. Г.
Банковский маркетинг: организация процессов инвестирования [Електронний ресурс] : монография / И. Г. Бритченко ; Институт экономико-правовых исследований. - Донецк : [б. в.], 1997. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.67 Мб


У монографії досліджуються теоретичні та методичні основи організації банківського маркетингу та процесів інвестування на його базі. Теоретична частина представлена обґрунтуванням теоретичних підходів до аналізу закономірностей формування банківського маркетингу, розробкою його інструментарію та понятійного апарату. Практична частина заснована на методиках вдосконалення інвестування ресурсів, структур управління банками і застосуванням в них методів банківського маркетингу. Робляться висновки і пропонується механізм організації системи кадрової перепідготовки та підвищення кваліфікації банківських працівників. Для наукових і практичних працівників, зайнятих у системі бізнесу, маркетингу та менеджменту, а також для викладачів, аспірантів і студентів економічних інститутів і факультетів.



Кл.слова:
банківська справа -- інвестиційні проекти -- маркетингові структури
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського