Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=З882.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | Тип видання: підручник | | |
1. |
Аваков, Р. А. Основы автоматической коммутации [Електронний ресурс] : учебник для вузов / Р. А. Аваков, О. С. Шилов, В. И. Исаев. - М. : Радио и связь, 1981. - 288 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Рассматриваются физические основы телефонии, общие принципы построения современных и перспективных АТС и методы расчета их оборудования. Излагаются вопросы организации и построения общегосударственной автоматически коммутируемой телефонной сети. Для студентов электротехнических институтов связи.
Кл.слова: АТС -- телефон -- комутаційна система
| | Тип видання: методичний посібник | | |
2. |
Picher, M. W. Building enterprise-ready telephony systems with sipXecs 4.0 [Electronic resource] / M. W. Picher. - Birmingham : Packt Publishing, 2009. - 298 p. Переклад назви: Побудова системи готовності підприємства до телефонії з sipXecs 4,0
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
This book was written to be a step by step approach to building a communications system for any organization. Care was taken to clearly illustrate with diagrams and screen shots all of the steps and concepts along the way. This book is written for network engineers who have been asked to deploy and maintain communications systems for their organizations.
Кл.слова: зв'язок
| | Тип видання: методичний посібник | | |
3. |
Гольдштейн, Б. С. Call-центры и компьютерная телефония [Електронний ресурс] / Б. С. Гольдштейн, В. А. Фрейнкман. - СПб. : БХВ-Петербург, 2002. - 372 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Конвергенция сетей и услуг связи в значительной степени основывается на технологиях компьютерной телефонии 3-го поколения. Рассматриваемые в книге достижения этой бурно развивающейся индустрии реализуются сегодня в Call-центрах и приходящих им на смену Web-контакт-центрах, в разнообразных узлах услуг (Service Nodes), в различных системах и средствах организации новых инфокоммуникационных видов обслуживания.
Кл.слова: мережа -- телефонія
| | |
|
|