![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ОЛТАРЖЕВСЬК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Олтаржевський, Д. О. Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний посібник із дисципліни "Медіавиробництво: промоція" / Д. О. Олтаржевський ; Навчально-науковий інститут журналістики, Киіївський національний університету імені Тараса Шевченка. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 5.99 Мб
Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медіийних продуктів у онлаийн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу.
Кл.слова: цифрові комунікації -- технології віртуальної реальності -- соціальні медіа
|
|
|