![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ГЕГЕДОШ$<.>+<.>A=КРІШТІАН$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | Тип видання: монографія | | |
1. |
Гегедош, Кріштіан Володимирович. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Електронний ресурс] : монографія / К. В. Гегедош. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2022. - 192 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 15.23 Мб
У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвит- ку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через органі- заційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Євроре- гіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Кар- патським Єврорегіоном та його процесами, завдяки прикладним моделям транс- кордонного маркетингу.
Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з еко- номіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.
Кл.слова: маркетинг -- транскордонний маркетинг -- транскордонні відносини
|
|
|