Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ГЕГЕДОШ$<.>+<.>A=КРІШТІАН$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

   Тип видання:   монографія   
1.

Гегедош, Кріштіан Володимирович.
Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Електронний ресурс] : монографія / К. В. Гегедош. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2022. - 192 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 15.23 Мб


У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвит- ку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через органі- заційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Євроре- гіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Кар- патським Єврорегіоном та його процесами, завдяки прикладним моделям транс- кордонного маркетингу.

Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з еко- номіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.



Кл.слова:
маркетинг -- транскордонний маркетинг -- транскордонні відносини
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського