Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (47)Реферативна база даних (542)Книжкові видання та компакт-диски (549)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.
2.Біловодська O. A. Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навч. посіб. / O. A. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с.
3.Петруня Ю. Є. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с. - (Вища освіта XXI століття)
4.Норіцина Н. І. Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.
5.Шканова О. М. Маркетингова товарна політика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Шканова ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 160 с.
6.Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент [Електронний ресурс] / В. М. Куценко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 184 с.
7.REP0000399 Шульгіна Л. М. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.
8.Лылык И. В. Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.
9.REP0000622 Катаев А. В. Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований" [Електронний ресурс] : конспект лекций / А. В. Катаев ; Харьковский торгово-экономический институт. - Харків : [б. в.], 2014. - 46 с.
10.REP0001056 Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського