Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Литовченко, І. Л. Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 184 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності “Маркетинг”. В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет&маркетин& гу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, форму& вання товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web&сайту підприєм& ства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет&маркетингу, досвід впровад& ження ефективних бізнес&моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців
Кл.слова: економіка -- концепція -- методологія
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Катаєв, А. В. Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : практикум : у 2 т. / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2015
Рубрики:
Географічні рубрики:
Ч. 1 : Теорія маркетингових досліджень. - 92 с. Текст у форматі PDF 1.47 Мб
Практикум підготовлений відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів спеціальності «Маркетинг». Містить практичні завдання з першого змістового модуля «Теорія маркетингових досліджень», виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань.
Кл.слова: маркетингова інформація -- аналіз даних
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
3. |
Катаєв, А. В. Маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2016. - 292 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 3.99 Мб
Навчальне видання підготовлено у відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетинг». Містить структурно-логічні, розрахунково-аналітичні та ситуаційні завдання, виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань. Посібник призначений студентам економічних спеціальностей.
Кл.слова: товарна політика -- цінова політика -- політика продажу
| | |
|
|