Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (59)Книжкові видання та компакт-диски (106)Журнали та продовжувані видання (157)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Нёльке К. Проведение презентаций [Електронний ресурс] : пер. с нем. / К. Нёльке. - М. : Омега-Л, 2007. - 144 с.
2.Мокшанцев Р. И. Психология рекламы [Електронний ресурс] : учебное пособие / Р. И. Мокшанцев. - М. : Инфра-М, 2009. - 230 с. - (Мастера психологии)
3.Шумович А. Великолепные мероприятия [Електронний ресурс] : технологии и практика event management / А. Шумович. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2008. - 336 с.
4.Музыкант В. Л. Реклама в действии [Електронний ресурс] : история, аудитория, приемы / В. Л. Музыкант. - М. : Эксмо, 2006. - 240 с. - (Академия рекламы)
5.Уэллс У. Реклама [Електронний ресурс] : принципы и практика : пер. с англ. / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти. - СПб. : Издательство "Питер", 1999. - 736 с. - (Теория и практика менеджмента)
6.Огилви Д. Огилви о рекламе [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Д. Огилви. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с.
7.Фаулер Д. Печатная реклама трамплин для роста продаж [Електронний ресурс] : практическое руководство : пер. с англ. / Д. Фаулер. - М. : Lee Enterprises, 2002. - 77 с.
8.Линдстром М. Buyology Truth and lies why we buy [Електронний ресурс] / М. Линдстром. - [Б. м. : б. в.]. - 234 с.
9.Назайкин А. Англо-русский словарь по рекламе [Електронний ресурс] / А. Назайкин. - М. : Вершина, 2005. - 441 с.
10.Phillips M. Marketing without advertising [Електронний ресурс] / M. Phillips. - Berkeley : NOLO, 2001. - 296 p.
11.Бротт А. Бархатная революция в рекламе [Електронний ресурс] / А. Бротт, С. Зимен. - М. : Эксмо, 2005. - 228 с.
12.Витале Д. Гипнотические рекламные тексты. Как искушать и убеждать клиентов одними словами [Електронний ресурс] / Джо Витале. - М. : Эксмо, 2010. - 272 с.
13.Витале Д. Каждую минуту рождается еще один покупатель [Електронний ресурс] / Джо Витале. - М. : Эксмо, 2010. - 352 с.
14.Делл Д. Учебник по рекламе [Електронний ресурс] : как стать известным, не тратя денег на рекламу / Денисон Делл. - [Б. м.] : СЛК, 1996. - 356 с.
15.Кеннеди Продающее письмо. Как правильно написать рекламное письмо, чтобы привлечь максимальное число клиентов [Електронний ресурс] : полное руководство копирайтера / Дэн Кеннеди. - М. : Гиппо, 2010. - 208 с.
16.Азарова О. Н. Искусство презентации за 30 минут [Електронний ресурс] / Ольга Николаевна Азарова. - М. : Феникс, 2007. - 160 с. - (Бизнес-технологии)
17.Потапов Д. NLP в продажах [Електронний ресурс] / Д. Потапов. - М. : Эксмо, 2007. - 166 с.
18.Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2002. - 240 с.
19.Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекций / Б. А. Обрытько ; Межрегиональная академия управления персоналом. - К. : [б. в.], 2000. - 120 с.
20.Траут Дж. Позиционирование [Електронний ресурс] : битва за узнаваемость / Джек Траут, Эл Райс. - СПб. : Питер, 2001. - 253 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського