Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (56)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.Чармэссон Г. Торговая марка [Електронний ресурс] : как создать имя, которое принесет миллионы / Г. Чармэссон. - СПб. : Питер, 1999. - 224 с.
2.Марк М. Герой и бунтарь. Создание бренда с помощью архетипов [Електронний ресурс] / М. Марк, К. Пирсон. - СПб. : Питер, 2005. - 336 с. - (Маркетинг для профессионалов)
3.Бадьин А. В. Новая рыночная ниша. От идеи к созданию нового востребованного продукта [Електронний ресурс] / А. В. Бадьин, В. В. Тамберг. - М. : Эксмо, 2008. - 141 с.
4.Post K. Brain tattoos [Електронний ресурс] : creating unique brands that stick in your customers' minds / K. Post. - New York : AMACOM, 2004. - 186 p
5.Бадьин А. В. Брендинг в розничной торговле. Алгоритм построения "с нуля" [Електронний ресурс] / Андрей Валерьевич Бадьин, Виктор Вернерович Тамберг. - М. : Эксмо, 2008. - 224 с. - (Золотая полка ритейлера)
6.Перция В. Анатомия бренда [Електронний ресурс] / Валентин Перция, Лилия Мамлеева. - М. : Вершина, 2007
7.Соловьев А. В. Знаковые бренды [Електронний ресурс] / А. Соловьев. - СПб. : Питер, 2007. - 229 с. - (Библиотека Коммерсантъ)
8.Шмитт Б. Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений [Електронний ресурс] / Бернд Шмитт, Дэвид Роджерс, Карен Вроцос. - М. : Вильямс, 2005. - 400 с.
9.Яненко Я. В. Война за локальные рынки: примеры маркетинговых стратегий [Електронний ресурс] / Ярослав Яненко. - М. : ЛитРес, 2010. - 42 с.
10.Хофф Р. Я вижу вас голыми. Как подготовиться к презентации и с блеском ее провести [Електронний ресурс] / Рон Хофф. - М. : Класс, 2005. - 224 с.
11.Кляйн Н. No Logo. Люди против брэндов [Електронний ресурс] / Н. Кляйн. - М. : Добрая книга, 2002. - 275 с.
12.Кляйн Н. No Logo. Люди против брэндов [Електронний ресурс] / Н. Кляйн. - М. : Добрая книга, 2002. - 624 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського