Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (73)Тематичний інтернет-навігатор (8)Автореферати дисертацій (1059)Реферативна база даних (9613)Книжкові видання та компакт-диски (4730)Журнали та продовжувані видання (151)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТ$<.>+<.>K=МЕЙКЕР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 379
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Борисов Е. Ф. Экономическая теория [Електронний ресурс] : учебник / Е. Ф. Борисов. - М. : Юрайт-Издат, 2005. - 399 с.
2.Бзафут К. Революция Quixtar [Електронний ресурс] : новые высокотехнологичные возможности бизнеса : пер. с англ. / Кой Бзафут. - [Б. м. : б. в.], [20_ _?]. - 195 с. - (Библиотека MLM)
3.Анисимова И. В. Экологическая маркировка как инструмент современного маркетинга. Получение, применение и преимущества [Електронний ресурс] / И. В. Анисимова, С. М. Гордышевский, Н. Д. Сорокин ; Санкт-Петербургский Экологический союз, Комитет по природопользованию, охране окружающей среды и обеспечению экологической безопасности Правительства Санкт-Петербурга. - [Б. м. : б. в.]. - 58 с.
4.Каталяно Ф. Internet-маркетинг для "чайников" [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Ф. Каталяно, Б. Смит. - М. : Вильямс, 2005. - 304 с.
5.Гонтаржевська Л. І. Ринок туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Гонтаржевська ; Донецький інститут туристичного бізнесу. - Донецьк : Східний видавничий дім, 2008. - 180 с.
6.Зиглар З. Сетевой маркетинг для "чайников" [Електронний ресурс] / Зиг Зиглар, Джон П. Хейз. - М. : Вильямс, 2005. - 400 с.
7.Примак Т. О. Маркетинг [Електронний ресурс] / Т. О. Примак. - К. : Изд-во МАУП, 2004. - 228 с.
8.Сидоров Д. В. Розничные сети [Електронний ресурс] : секреты эффективности и типичные ошибки при работе с ними / Д. В. Сидоров. - М. : Вершина, 2007. - 229 с.
9.Татарова А. В. Оценка недвижимости и управление собственностью [Електронний ресурс] / А. В. Татарова. - Таганрог : Изд-во ТРТУ, 2003. - 70 с.
10.Хопкинс Т. Умение продавать для "чайников" [Електронний ресурс] / Т. Хопкинс. - М. : Диалектика, 1999. - 208 с.
11.Траут Дж. 22 непреложных закона маркетинга [Електронний ресурс] / Д. Траут. - М. : АСТ, 2005. - 50 с.
12.Ильинский С. В. Энциклопедический словарь PR и рекламы. 700 терминов [Електронний ресурс] / С. В. Ильинский. - [Б. м. : б. в.], 2007. - 271 с.
13.Бурков В. Н. Экономико-математические модели управления производством строительных материалов [Електронний ресурс] / В. Н. Бурков, Г. С. Джавахадзе. - М. : ИПУ РАН, 1996. - 69 с.
14.Короткий українсько-російсько-англо-німецький словник з економіки та менеджменту [Електронний ресурс] / уклад. О. І. Лесюк [и др.]. - К. : Спалах, 1996. - 312 с.
15.Райзберг Б. А. Современный экономический словарь [Електронний ресурс] / Б. А. Райзберг, Л. Ш. Лозовский, Е. Б. Стародубцева. - М. : Инфра-М, 1999. - 479 с.
16.Управление бизнесом [Електронний ресурс] : экспресс курс для деловых людей / авт.- сост. В. Г. Щёкин. - К. : МАУП, 2004. - 232 с.
17.Иванов М. А. Организация как ваш инструмент: Российский менталитет и практика бизнеса [Електронний ресурс] / М. А. Иванов, Д. М. Шустерман. - М. : Альпина бизнес букс, 2006. - 392 с.
18.Чармэссон Г. Торговая марка [Електронний ресурс] : как создать имя, которое принесет миллионы / Г. Чармэссон. - СПб. : Питер, 1999. - 224 с.
19.Марк М. Герой и бунтарь. Создание бренда с помощью архетипов [Електронний ресурс] / М. Марк, К. Пирсон. - СПб. : Питер, 2005. - 336 с. - (Маркетинг для профессионалов)
20.Фаррел К. А. Дэй трейд онлайн [Електронний ресурс] / К. А. Фаррел. - М. : ИК Аналитика, 2000. - 327 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського