Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Щупак І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: підручник | | |
1. |
Щупак, І. Я. Всесвітня історія [Електронний ресурс] : підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / І. Я. Щупак, Л. В. Морозова. - Запоріжжя : Прем'єр, 2010. - 272 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Підручник побудований згідно з діючою державною програмою з історії. Структура підручника включає п'ять тем, які, у свою чергу, поділяються на параграфи. Відповідно до програми, в окремих параграфах за особливою системою поданий матеріал для узагальнення. Виклад тексту має свої особливості. Одна з них - певний порядок структурування тексту, що сприяє розумінню навчального матеріалу. Обов'язкові для запам'ятання терміни і поняття, дати виділені червоним кольором і подаються там, де вони згадуються в підручнику. Додаткова інформація подається у рубриках «Свідчать доку менти», «Свідчать історики», «Мовою цифр», «Роздуми з приводу», «Подробиці». Рубрика «Гіпотези» дає можливість учням за допомогою вчителя обдумати та обговорити можливі шляхи розвитку історичних процесів, для чого треба застосувати власну уяву, творче мислення.
Кл.слова: шкільна програма -- школа -- освіта
| | Тип видання: методичний посібник | | |
2. | |
Підручник з історії [Електронний ресурс] : проблеми толерантності : методичний посібник для авторів та редакторів видавництв / Г. В. Касьянов [та ін.] ; Міжнародний фонд “Відродження”, ГО “Центр освітнього моніторингу”. - Чернівці : Букрек, 2012. - 128 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У посібнику, підготовленому в рамках проекту, підтриманого Освітньою програмою Міжнародного фонду «Відродження», проаналізовано сучасні тенденції у забезпеченні толерантного відображення історичної минувшини різних народів у шкільних підручниках з історії та стан справ із дотриманням принципів толерантності та полікультурності. На конкретних прикладах показано типові вади та шляхи їх усунення зусиллями автора та редактора на стадії підготовки рукопису підручника з історії. Наголос зроблено на позитивних прикладах співдіяльності і співжиття різних народів, представники яких проживають в Україні, їх внеску в загальноукраїнську історичну спадщину, зокрема становлення економічних та політичних інститутів української державності, спільне культурне надбання української політичної нації.Посібник розрахований на професійних істориків, авторів навчально-методичної літератури для школярів з історії та інших суспільствознавчих дисциплін, вчителів. методистів, членів науково-методичних комісій, до компетенції яких належить розгляд та сертифікація навчальної літератури
Кл.слова: толерантність -- політкоректність
| |
|
|