Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.3 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки, асп. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-е вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2005. - 712 c. - укp.

Досліджено психолого-педагогічні засади навчання, розглянуто умови ефективності та якості навчально-виховного процесу. Проведено системно-структурний і функціональний аналіз сучасних форм і методів навчання. Розкрито зміст понять "научіння, навчання, учіння", розглянуто їх види та наведено класифікацію. Встановлено основі принципи побудови освітньої системи, розглянуто Закон України "Про освіту". Проаналізовано педагогічні концепції відомих вітчизняних учених-педагогів щодо структурування навчальної діяльності. Розглянуто питання професійного становлення та діяльності учителя. Охарактеризовано змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Обгрунтовано необхідність урахування особистих, психічних і вікових особливостей учнів у навчально-виховному процесі. Розглянуто основні дидактичні принципи навчання та сучасні наукові методи проведення психологічних і педагогічних досліджень.

Исследованы психолого-педагогические основы учебного процесса, рассмотрены факторы и условия повышения его эффективности и качества. Проведен системно-структурный и функциональный анализ современных форм и методов обучения. Раскрыто содержания понятий обучения, образования, учения, рассмотрены их виды и приведена классификация. Установлены основые принципы построения образовательной системы, приведен Закон Украины "Об образовании". Проанализированы педагогические концепции известных отечественных ученых-педагогов о структурировании учебной деятельности. Рассмотрены вопросы профессионального становления и деятельности учителя. Охарактеризованы содержательно-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, контрольно-оценочные составляющие учебной деятельности. Обоснована необходимость учета личностных, психических и возрастных особенностей учащихся в учебно-воспитательном процессе. Рассмотрены основные дидактические принципы обучения и современные научные методы проведения психологических и педагогических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940.3 я73 + Ю984.03 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мороз О. Г. 
Педагогіка і психологія вищої школи : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, О. С. Падалка, В. І. Юрченко; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 267 c. - Бібліогр.: 211 назв. - укp.

Викладено теоретичні основи педагогіки і психології вищої школи, визначено її предмет, основний понятійний апарат, наведено результати новітніх досліджень у галузі вищої освіти, а також сучасні вимоги до підготовки викладача вузу. Висвітлено систему організації підготовки фахівця у вузі, форми організації навчання у вищій школі, розкрито форми й види педагогічного контролю. Значну увагу приділено питанням врахування в навчальному процесі психологічних особливостей студентів, закономірностей їх особистісного становлення як майбутніх фахівців.

Изложены теоретические основы педагогики и психологии высшей школы, определён её предмет, основной понятийный аппарат, приведены результаты новейших исследований в сфере высшего образования, а также современные требования к подготовке преподавателя вуза. Освещены система организации подготовки специалиста в вузе, формы организации учёбы в высшей школе, раскрыты формы и виды педагогического контроля. Значительное внимание уделено вопросам учёта в учебном процессе психологических особенностей студентов, закономерностей их личностного становления как будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ч314 я73 + Ю940.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петров Э. Г. 
Современные технологии обучения в высшей школе : учеб. пособие / Э. Г. Петров, Л. Н. Радванская, Н. В. Шаронова. - Х. : Колегіум, 2007. - 172 c. - Библиогр.: с. 171-172 - рус.

Рассмотрена проблема поиска путей совершенствования профессиональных качественных показателей преподавателя путем улучшения технологии обучения в высшей школе. Раскрыты психофизические и организационные вопросы обучения методологическим основам критического мышления и самосовершенствования. Предложена экспертная процедура формирования модели специалиста, охарактеризованы принципы разработки программы и учебного плана дисциплины. Изложены вопросы подготовки и чтения лекций, формирования навыков публичных выступлений, специфики обучения в малых группах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 я73 + Ч486.2 я73 + Ю940.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Подшивайлова Л. І. 
Вступ до спеціальності: психологія : навч. посіб. / Л. І. Подшивайлова; МОНМС України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Кам'янець-Подільський, 2011. - 316 c. - укp.

Висвітлено основи самоорганізації навчальної діяльності студента у ВНЗ. Охарактеризовано особливості системи вищої освіти України. Розкрито зміст самостійної навчальної роботи, умов саморозвитку, самовиховання та саморегуляції студента. Подано інформацію про систему психологічної служби, центри та заклади науково-дослідної, прикладної та практичної психології в Україні. Визначено особливості й етичні аспекти професійної діяльності психолога, а також вимоги до його особистості. Наведено нормативно-правові документи, які регламентують діяльність психолога у сфері освіти. Увагу приділено формам організації навчального процесу у ВНЗ, правам і обов'язкам студентів, правилам конспектування лекції, підготовці доповіді та виступу перед аудиторією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 я73 + Ю949.2 я73 + Ч481.328 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Романовский А. Г. 
Педагогика успеха : учеб. для студентов ВУЗ / А. Г. Романовский, В. Е. Михайличенко, Л. Н. Грень; Нац.техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х. : НТУ "ХПИ", 2012. - 371 c. - Библиогр.: с. 358-371 - рус.

Рассмотрены концептуальные подходы к профессиональной подготовке студентов современных ВУЗ. Раскрыты содержание и основные направления изучения педагогики успеха, определена роль самооценки личности в формировании ее успешности. Проанализированы технологии и методы обучения, необходимые для формирования успешности личности. Изложены сведения о роли и структуре профессионального самосознания, способах и методах самопрограммирования личности на успех. Обосновано использование Я-концепции для саморазвития и самосовершенствования личностии. Рассмотрены вопросы формирования и развития личности студента в процессе профессионального обучения и воспитания. Осмыслена роль позитивного мышления в активации потенциала студентов, изучена взаимосвязь их мотивации и целей. Приведены педагогические условия формирования у студентов направленности на успешную профессиональную деятельность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 я73 + Ю952.2 я73 + Ч481.2/3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Borysiuk A. S. 
Psychology and the Fundamentals of Pedagogics = Психологія з основами педагогіки : educational manual / A. S. Borysiuk, N. F. Haisonyuk, V. A. Osypenko. - Chernivtsi, 2012. - 459 c. - Бібліогр.: с. 431-438 - англ.

З урахуванням вимог кредитно-модульної системи навчання викладено професійно важливі для лікаря питання психології та педагогіки. Розкрито основні закономірності психічних процесів, індивідуально-типологічних властивостей і станів, психологічних особливостей здоров'я та хвороби, положень дидактики та теорії виховання. Навчальний матеріал подано англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 я73 + Ч314.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чепелєва Н. В. 
Текст і читач : посібник / Н. В. Чепелєва; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 128 c. - Бібліогр.: с. 120-124 - укp.

Розглянуто текст як об'єкт психологічного дослідження. Приділено увагу діалогічності тексту як чиннику впливу на свідомість читача. Надано психологічну характеристику оповідального тексту. Обгрунтовано читацьку компетентність як чинник розуміння тексту. Показано вплив структурно-смислової організації тексту на його розуміння. Описано методи психологічного аналізу тексту та діагностики його розуміння, а також прийоми діалогічної взаємодії з текстом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70 я73-1 + Ю940.3 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792672 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського