Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш147.11-912$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Волошинова Л. В. 
Сучасні аудіовізуальні технології у вивченні іноземної мови : наук.-метод. посіб. / Л. В. Волошинова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Знання України, 2007. - 152 c. - Бібліогр.: с. 133-151. - укp.

Описано модель і технології професійного використання аудіовізуальних мистецтв у системі мовної підготовки майбутніх фахівців. Розкрито можливості інтенсифікації навчального процесу заходами дидактичних відеокурсів, телевізійної реклами, музичних кліпів, мультиплікації, інформаційних випусків новин, автентичних телевізійних передач, ігрового кіно.

Описаны модель и технологии профессионального использования аудиовизуальных искусств в системе языковой подготовки будущих специалистов. Раскрыты возможности интенсификации учебного процесса средствами дидактических видеокурсов, телевизионной рекламы, музыкальных клипов, мультипликации, информационных выпусков новостей, аутентичных телевизионных передах, игрового кино.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912.2 + Ш147.11-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шавва Т. Ю. 
Використання Інтернету як один з видів роботи учнів на уроках французької мови / Т. Ю. Шавва // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 126-129. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання використання Інтернету на уроках французької мови. Виділено мотиви використання Інтернету на уроках із іноземної мови взагалі та французької зокрема, надано практичні приклади використання та зроблено висновок про доцільність такого виду роботи учнів на уроках французької мови. Розглянуто критерії оцінювання завдань для навчання мови за допомогою комп'ютера, особливості планування уроків з використанням Інтернету, запропоновано форми вправ. Запропоновані сайти можна використовувати під час проведення уроків у старшій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Щербак О. А. 
Навчання старшокласників середньої загальноосвітньої школи французького писемного мовлення на основі інтенсивної методики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Щербак; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Висвітлено методику відбору навчального матеріалу згідно з метою навчання писемного мовлення в соціально-побутовій сфері (сфері життєзабезпечення). Розроблено адаптивну модель навчання французького писемного спілкування. Описано технологію навчання старшокласників писемної комунікації за методом активізації резервних можливостей особистості та колективу, який модифікується умовами шкільного курсу з іноземної мови. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що навчання писемного мовлення в сфері життєзабезпечення доцільно проводити на підставі спеціально розробленої в межах методу активізації адаптивної моделі, що включає комплекс дій, спрямованих на підвищення дидактичної цінності навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мельник Є. Ю. 
Формування граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи (на матеріалі французької мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Є. Ю. Мельник; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Розглядаються питання, пов'язані з формуванням граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи. Конкретизується методика відбору навчального матеріалу згідно з цілями навчання; пропонується граматичний мінімум з французької мови для 5-6 класів. Описується технологія навчання граматичного аспекту мовлення за методом активізації резервних можливостей особистості та колективу, який модифікується умовами шкільного курсу та віковими особливостями учнів. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що модель оволодіння навчальним матеріалом Синтез1 - Аналіз - Синтез2 (Мовлення1 - Мова - Мовлення2) є оптимальною для дітей 10-12 років, а пролонгований характер навчання іноземної мови в середній школі дозволяє досягти високої нормативності мовлення завдяки використанню граматичних вправ з ігровою мотивацією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.33 + Ш147.11-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мустафина В. 
Мониторинг - необходимое условие инновационной деятельности / В. Мустафина // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3. - С. 48-53. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Висвітлено особливості моніторингу якості шкільної освіти. Визначено мету й завдання моніторингу. Викладено методи педагогічної діагностики. Розглянуто складові компоненти шкільного моніторингу: поточний (оперативний), рубіжний (тематичний), підсумковий (заключний). Наведено результати поточного, рубіжного та підсумкового моніторингу якості знань з французької мови у V класі гімназії № 2 м.Севастополь за 2005 - 2006 навчальні роки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 в6 + Ш147.11-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Алєксеєва Л. 
Содержание и результативность инновационной деятельности. Из опыта работы билингвального отделения школы-гимназии / Л. Алєксеєва // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3. - С. 42-47. - рус.

Висвітлено інноваційний досвід педагогічного колективу гімназії № 2 м. Севастополь (Автономна Республіка Крим) у контексті білінгвістичної діяльності. Викладено суть білінгвістичної освіти. Наведено структурно-функціональну блок-схему роботи білінгвістичного відділення з забезпечення полікультурної освіти. Розглянуто й охарактеризовано навчання в білінгвістичному відділенні профільних предметів: "Французька мова", "Європознавство", "Література Франції" тощо. Констатовано, що педагогічний колектив забезпечив високий фаховий рівень компетенції випускників з профільних предметів, що дозволило їм продовжити навчання у провідних ВНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.5 + Ш147.11-912 + Ш5(4Фра) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Алексеева Л. 
Структура и содержание билингвального образования / Л. Алексеева // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 3. - С. 40-46. - рус.

Рассмотрено понятие "билингвизм" в контексте модели билингвального поликультурного образования (МБПО), разработанной творческой группой франкоязычного отделения Билингвальной гимназии № 2 Севастопольского Городского Совета в течение 10 лет. Представлена структура и стратегия билингвального франкоязычного образования, а также цикл профильных предметов, создающий предусловия для дифференциации, индивидуализации, удовлетворения общеобразовательных потребностей учащихся. При разработке МБПО большое место отведено внеурочной деятельности участников учебно-воспитательного процесса и развитию творческих способностей учащихся. Сделан вывод о том, что принципиально важным является ориентация на развитие творчества - творческой активности, творческого мышления, способностей к адекватной деятельности в новых условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш100.735 + Ш147.11-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сулейманова А. 
Запорука успіху / А. Сулейманова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 127-130. - укp.

Висвітлено досвід роботи спеціалізованої школи № 49 Києва з поглибленим вивченням французької мови. Розглянуто позакласну роботу вчителів та учнів, спільні заходи, що проводяться посольством Франції в Україні та Французьким культурним центром. Відзначено, що на базі школи проходять практику студенти київських ВНЗ, відбувається обмін учнями в межах мовного стажування з французьким коледжем, навчання у науково-технічному центрі в Парижі (навчальний проект "Самді"), у міжнародній лінгвістичній школі г. Ніцца. Констатовано, що запорукою успіху кожного вчителя є удосконалення педагогічної майстерності, здатності до самовиховання.

Освещен опыт работы специализированной школы № 49 Києва с углубленным изучением французского языка. Рассмотрено внеклассную работу учителей и учащихся, совместные мероприятия, проводимые школой и посольством Франции в Украине и Французским культурным центром. Отмечено, что на базе школы проходят практику студенты киевских вузов, а также происходит обмен учащимися в рамках языковой стажировки с французским колледжем, обучением в научно-техническом центре в Париже (учебный проект "Самди"), в международной лингвистической школе г. Ницца. Констатировано, что залогом успеха каждого учителя является совершенствование педагогического мастерства, способности к самовоспитанию.

Submitted by the specialized experience of school № 49 in-depth study of French. Considered extra-curricular work of teachers and students in activities conducted by the French Embassy in Ukraine and the French Cultural Centre. Noted that school-basedpractical training, students of Kyiv universities, and since 1991 there is an exchange student in an internship with a French language college and training in science and technology center in Paris, working in the educational project "Samdi, an international language school in Nice. Stated that the success of each teacher is to improve their teaching skills, the ability to self-education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + Ш147.11-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дубровська М. 
Організація колективної навчальної діяльності у формі проектних робіт на уроках французької мови / М. Дубровська // Пед. пошук. - 2007. - № 4. - С. 31-34. - укp.

Висвітлено досвід роботи вчителів Рожищенської загальноосвітньої школи № 2 (Волинська обл.) з впровадження методу проектів. Розглянуто умови та цілі використання проектної методики. Описано особливості використання методу проектів у процесі навчання іноземної мови. Акцентовано увагу на схемі здійснення проекту: підготовці проекту, організації учасників, виконанні, презентаціі та підбиття підсумків проекту. Запропоновано матеріали до уроків-проектів французькою мовою: V клас - "На зимовій прогулянці", VІ клас - "Вечірка".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ураєва І. 
Робота лише почалася / І. Ураєва // Пед. пошук. - 2007. - № 3. - С. 67-68. - укp.

Порушено питання про готовність вчителів французької мови (Волинська область) до втілення в педагогічну практику зовнішнього тестування як нової системи оцінювання. Проаналізовано фактори, які необхідно враховувати під час складання тестів. Розкрито принципи, види та методику організації тестових завдань з французької мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Баранова Л. М. 
Формування позитивної мотивації учнів до вивчення французької мови / Л. М. Баранова // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 16-18. - укp.

Визначено ефективні засоби, форми, методи, технології навчання французької мови, які сприятимуть підвищенню мотивації учнів до вивчення предмета. Виокремлено раціональні шляхи, підходи, засоби, технології, ефективні форми та методи навчання з метою підвищення мотивації учнів до навчально-виховного процесу та підвищення рівня навчальних досягнень з французької мови. Розроблено систему уроків з формування позитивної мотивації учнів до вивчення французької мови. Запропоновано авторські методичні рекомендації з означеної проблеми.

Определены эффективные средства, формы, методы, технологии обучения французскому языку, способствующие повышению мотивации учащихся к изучению предмета. Выделены рациональные пути, подходы, средства, технологии, эффективные формы и методы обучения с целью повышения мотивации учащихся к учебно-воспитательному процессу и повышения уровня знаний по французскому языку. Разработана система уроков по формированию положительной мотивации учащихся к изучению французского языка. Представлены авторские методические рекомендации по данной проблеме.

Determined are the effective tools, forms, methods, techniques, learning the French language that enhance students' motivation to study the subject. Highlighted are the rational ways, approaches, tools, technologies, and effective forms and methods of training to improve the motivation of students to the educational process and increasing the knowledge of the French language. Developed is system of lessons on the formation of positive motivation of students to the study of the French language. Author presents guidelines on the issue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Палій В. П.  
Особливості взаємодії лексики та граматики в навчанні французької мови / В. П. Палій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 84-86. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Відзначено, що проблема викладання лексики завжди залишаться однією з основних для кожного викладача, вчителя французької мови. Проаналізовано особливості засвоєння лексики французької мови з врахуванням лінгвістичних концептів лексикології на основі сучасних автентичних письмових і аудіо-матеріалів. Підтверджено важливе значення лінгвістичних досліджень останніх десятиліть у галузі дидактики, валідність лексикологічних методів у процесі викладання й навчання французької мови.

Указано на то, что проблема преподавания лексики всегда остается одной из основных для каждого преподавателя, учителя французского языка. Проанализированы особенности усвоения лексики французского языка с учетом лингвистических концептов лексикологии на основе современных аутентичных письменных и аудио-материалов. Подтверждено важное значение лингвистических исследований последних десятилетий в области дидактики, валидность лексикологических методов в процессе преподавания и обучения французскому языку.

This article deals with the peculiarities of the studying of lexics in accordance with linguistic concepts of lexicology on the bases of modern authentic textual and audio materials. The special attention is paid to the correlation of lexical units with grammar and to the implementation of active and passive vocabulary in surrounding contexts. It’s important to use morphological units in the process on A1-A2 levels


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912.3 + Ш147.11-913.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського