Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (52)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Поташнюк І. М. 
Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку / І. М. Поташнюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 18. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати вивчення фізичної підготовки сучасної популяції учнів спецшкіл для дітей з затримкою психічного розвитку, отримані в ході дослідження розвитку основних рухових якостей.


Ключ. слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток, фізичне виховання, рухові якості, школярі, затримка психічного розвитку.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чудна Р.  
Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку [Електронний ресурс] / Р. Чудна // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

У результаті проведеного дослідження визначено необхідність розвивати систему медико-педагогічного контролю у фізичному вихованні й спорті дітей з порушеннями розвитку на основі методу анатомо-функціонального аналізу, що полягає в прогнозуванні за характером анатомічного дефекту характеру функціональних порушень за фізичних навантажень.

В результате проведенного исследования определена необходимость развивать систему медико-педагогического контроля в физическом воспитании и спорте детей с нарушениями развития на основе метода анатомо-функционального анализа, который заключается в прогнозировании по характеру анатомического дефекта, характера функциональных нарушений при физических нагрузках.

As a result of conducted studies it has been suggested to develop the medical-pedagogical control in adapted physical education and adaptive sport on the basis of anatomic-functional analysis method, which consists in the dysfunctional feature's prognostication according to anatomic defect of the character of functional disturbances under physical loads.


Ключ. слова: метод, порушення, прогнозування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шептицький Д. В. 
Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 72-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено роль учителя фізичного виховання в організації ігрової діяльності хворої дитини засобами творчої гри.

Определена роль учителя физического воспитания в организации игровой деятельности больного ребенка средствами творческой игры.

The role of the teacher of physical training in architecture of game activity больноого of the child by agents of the creative game is defined.


Ключ. слова: гра, дитина, вчитель, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шептицький Д. В. 
Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 65-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему розуміння необхідності нових підходів запровадження рухливих ігор в широкому спектрі реабілітаційної діяльності учнів з розумовими вадами.

Освещена проблема понимания необходимости новых подходов введения подвижных игр в широком спектре реабилитационной деятельности учеников с умственными недостатками.

Clause is devoted to a problem of understanding of necessity of new approaches of introduction of outdoor games in a wide spectrum of rehabilitation activity of pupils with intellectual lacks.


Ключ. слова: гра, дитина, підготовка, управління, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Jasinski T.  
Participation of special schools students in Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the competition of the Polish Social-Sports Society "Sprawni - Razem" = Участь молоді спеціальних шкіл Куявсько-Поморського воєводства у змаганнях польського громадського спортивного об'єднання "Підготовлені - разом" / T. Jasinski, J. Glamowski // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 138-143. - Библиогр.: 10 назв. - пол.

Представлено діяльність спортивного об'єднання, його мету, досягнення та проблеми у контексті проголошення 2003 р. Європейським роком інвалідів, а також зважаючи на необхідність аналізу досвіду роботи з розумово відсталими дітьми.

Представлена деятельность спортивного объединения, его цели, достижения и проблемы. Причиной разработки данной темы было то, что 2003 год был провозглашен как Европейский год инвалидов и необходимостью проанализировать опыт работы с умственно неполноценными детьми.

The authors described the activity of "Sprawni - Razem" Society, its goals, achievements and problems. This issue has been precipitated by the announcement of the European Year of Disabled Persons in 2003 as well as authors' experience in the work with intellectually disabled adolescents.


Ключ. слова: intellectual disability, sports of disabled
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)7 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Таран Л. А. 
Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната / Л. А. Таран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 86-92. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Встановлено, що у 5 - 8 класах обсяг підготовчих вправ у порівнянні з основними значно зменшується, підвищується роль спеціально-підготовчих, спрямованих на розвиток функціональних можливостей організму розумово відсталих дітей.


Ключ. слова: учащиеся, вспомогательная школа, пространство, ориентация, двигательная память
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Таран Л. А. 
К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I) / Л. А. Таран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 1. - С. 94-98. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

За результатами дослідження визначено, що учні 5 - 8 класів допоміжної школи погано орієнтуються в просторі, така тенденція обумовлена недостатнім (а в деякої частини дітей відсутнім взагалі) розвитком рухових уявлень, які складають базу рухової пам'яті. Запропоновано використовувати на уроках фізкультури в допоміжній школі спеціальні рухові завдання, що сприяють корекції та розвитку рухової функції розумово відсталих дітей.


Ключ. слова: умственно отсталые дети, вспомогательная школа, физическое воспитание, ориентация, движения
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вавіна Л. С. 
Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом / Л. С. Вавіна; Ін-т дефектології АПН України. - К. : ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001. - 57 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Наведено результати дослідження актуальної проблеми сучасної дефектології - вивчення, навчання і підготовки до адаптації в суспільстві дітей зі складним дефектом, зокрема, зі значними порушеннями зору, які поєднуються з інтелектуальною недостатністю. Проаналізовано відомі факти про онтогенетичний розвиток даної категорії учнів, виявлено психофізичні особливості й досвід корекційного навчання. Висвітлено концептуальні підходи до визначення компенсаторно-корекційних функцій змісту їх мовної освіти, розкрито наукові засади його функціонування та реалізації мети, завдань, структурних компонентів змісту навчання української мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Ч435.241.6 + Ш141.4-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грицюк В. І. 
Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 11. - С. 42-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Використання розроблених умов ігрової діяльності в корекційно-відновлювальному процесі допоміжної школи дозволило не тільки забезпечити активну участь дітей-олігофренів в рухливих іграх, диференціацію ігрових завдань у відповідності з типологічними й індивідуальними вадами розвитку, але і створити засоби психолого-педагогічного стимулювання, сформувати наступність і чітку систему запровадження гри в практичну діяльність.

Использование разработанных условий игровой деятельности в коррекционно-восстановительном процессе вспомогательной школы позволило не только обеспечить активное участие детей-олигофренов в подвижных играх, дифференциацию игровых задач в соответствии с типологическими и индивидуальными особенностями указанных учеников, но и создать средства психолого-педагогического стимулирования, сформировать преемственность и четкую систему внедрения игры в практическую деятельность.

Usages of designed conditions of game activity in correctional reduction process of auxiliary school has allowed not only to supply fissile participation of children in mobile games, differentiation of game problems pursuant to typological and specific features of the abnormal schoolboys, but also to create means of psychologic pedagogical stimulation, to form eligibility and legible system of an intrusion of the game in practical activity.


Ключ. слова: школяр, гра, емоції, розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Грицюк В. І. 
Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 13. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано уроки з ігровою направленістю в роботі з розумово відсталими дітьми. Створено моделі уроків зі спеціальною нервово-психологічною підготовкою молодших школярів. Надано методичні рекомендації щодо використання рухливих ігор у допоміжній школі.

Проанализированы уроки с игровой направленностью в школах для умственно отсталых детей. Разработана модель уроков физической культуры со специальной психологической подготовкой младших школьников и рекомендации по использованию подвижных игр.

The analysis of a condition of a question of psychology and pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special motive of formations (educations) and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, урок, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шевченко О. В. 
Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи / О. В. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 9. - С. 3-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання фізичного розвитку дітей з вадами психофізичного розвитку в порівнянні з нормою. Обгрунтовано необхідність удосконалення фізичної та емоційної підготовки учнів допоміжної школи.

Рассмотрен вопрос физического развития детей с недостатками психофизического развития в сравнении с нормой. Обоснована необходимость совершенствования физической и эмоциональной подготовки учеников вспомогательной школы.

This work is devoted to the problem of physical development of anomalous children in comparison with the norm. It's obvious, that children of the auxiliary school need serious improvement of their physical, intellectual and emotional training.


Ключ. слова: фізичне виховання, молодші класи, учні
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Коган О. В. 
Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури / О. В. Коган, В. В. Беспалько // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 8. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему профілактики адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури та спорту.

Освещена проблема профилактики аддиктивного поведения и правонарушений у детей и подростков с нарушениями интеллекта средствами физической культуры.

The article is devoted to the problem to the problem of additive behaviour and delinquensies prophylaxix among children and teen-agers by means of physical training and sports.


Ключ. слова: профілактика, фізична культура, правопорушення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Грицюк В.  
Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей / В. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан психолого-педагогічного забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. Створено систему формування спеціальних мотиваційних утворень. Наведено методичні рекомендації щодо використання рухливих ігор в допоміжній школі.

Проанализировано состояние психолого-педагогического обеспечения игровой деятельности умственно отсталых детей. Разработана система формирования специальных мотивационных образований и рекомендации по использованию подвижных игр.

Are protected the analysis of a status of a question of pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special of educations and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, психологічна готовність, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шептицький В. Ф. 
Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей / В. Ф. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 9. - С. 40-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан психолого-педагогічного забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. Представлено систему формування спеціальних мотиваційних утворень. Запропоновано методичні рекомендації щодо використання спортивних та рухливих ігор в допоміжній школі.

В статье проведен анализ состояния вопроса психолого-педагогического обеспечения игровой деятельности умственно отсталых детей. Представлена система формирования специальных мотивационных образований и рекомендации по использованию спортивных и подвижных игр.

Are protected the analysis of a status of a question of pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special of educations and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, психологічна готовність, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шептицький В. Ф. 
Розвиток основних рухових якостей у розумово відсталих школярів молодшого віку / В. Ф. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 24. - С. 61-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку основних рухових якостей у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку у порівнянні з нормою в контексті підготовки їх до експериментальної роботи з включенням ігрової діяльності.

Рассмотрен вопрос развития основных двигательных качеств у умственно отсталых младших школьников в свете подготовки их к экспериментальной работе.

In article the analysis is given and the question of development of the basic impellent qualities at mentally retarded younger schoolboys is considered, in view of their preparation for experimental work.


Ключ. слова: рухові здібності, розвиток, корекція, гра, допоміжна школа
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шептицький В. Ф. 
Роль та місце спортивних та рухливих ігор у навчально-виховній роботі з учнями допоміжних шкіл / В. Ф. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 11. - С. 72-77. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено ставлення педагогічних працівників до застосування спортивних та рухливих ігор у процесі виховання фізичної та інтелектуальної активності розумово відсталих учнів.

В статье определено отношение педагогических работников к более широкому использованию спортивных и подвижных игр в процессе воспитания физической и интеллектуальной активности умственно отсталых детей.

In a paper the attitude of the pedagogical workers to more broad usage of sporting and relative frame games is defined during education physical and intellectual activity mentally of backward children.


Ключ. слова: спортивні та рухливі ігри, учні допоміжної школи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хмельницька І.  
Комп'ютерні системи контролю моторики молодших школярів зі слуховою депривацією у програмуванні занять фізичною культурою [Електронний ресурс] / І. Хмельницька // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 27-29. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Подано алгоритм програмування фізкультурних занять дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху на основі використання комп'ютерних систем контролю моторики.

Представлен алгоритм программирования физкультурных занятий детей младшего школьного возраста с нарушениями слуха на основе использования компьютерных систем контроля моторики.

This paper presents the programming algorithm of physical culture exercises for hard hearing junior schoolchildren on the base of computer monitoring system of motorics.


Ключ. слова: депривація, програмування, заняття
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Фесик Д. О. 
Корекція взаємодії дітей з інтелектуальною недостатністю засобами адаптивної фізичної культури / Д. О. Фесик // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 288-292. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито особливості поведінки дітей із затримкою психічного розвитку, розумовою відсталістю в ступені дебільності та їх однолітків, що нормально розвиваються, на заняттях адаптивною фізичною культурою. Доведено, що запропонована модель занять адаптивною фізичною культурою дозволяє нівелювати регуляцію поведінки, особливо у дітей з інтелектуальною недостатністю. На підставі одержаних даних розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо формування моральної поведінки дітей засобами адаптивної фізичної культури.

Раскрыты особенности поведения детей с задержкой психического развития, умственной отсталостью в степени дебильности и их сверстников, развивающихся нормально, на занятиях адаптивной физической культурой. Установлено, что разработанная модель занятий адаптивной физической культурой позволяет нивелировать регуляцию поведения, особенно у детей с интеллектуальной недостаточностью. На основании полученных данных разработаны психолого-педагогические рекомендации по формированию морального поведения детей средствами адаптивной физической культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Ю948.25 + Р733.64-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Камаєв О.  
Особливості впливу різних рівнів та режиму рухової діяльності на фізичні та функціональні можливості дітей з відхиленнями розумового розвитку [Електронний ресурс] / О. Камаєв, В. Казаков // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 6-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Визначено ступінь цілеспрямованої корекції різних режимів фізичної активності на розвиток рухових і психічних функцій організму дітей з відхиленнями розумового розвитку.

Определена степень целенаправленной коррекции разных режимов физической активности на развитие двигательных и психических функций организма детей с отклонениями умственного развития.

In the article the degree of purposeful correctional influence of the different regimes of physical activity on the development of motor and psychical functions of the retarded children is determined.


Ключ. слова: рухова, діяльність, відхилення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чудна Р.  
Оцінювання стану адаптованості у дітей з вадами розвитку у процесі фізкультурно-оздоровчих занять [Електронний ресурс] / Р. Чудна // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 30-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Обговорено стандартизовану експрес-оцінку в процесі оперативного контролю адаптивного фізичного виховання і спорту дітей з обмеженими можливостями здоров'я.

Обсуждена стандартизованная экспресс-оценка в процессе оперативного контроля адаптивного физического воспитания и спорта детей с ограниченными возможностями здоровья.

Standard express evaluation in the process of operative control for adaptive physical education and sport of children with health defects is presented for discussion.


Ключ. слова: оцінювання, адаптованість, недоліки
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського