Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (92)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4НІМ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 97
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Краних Э. М. 
Антропологические основы вальдорфской педагогики : монография / Э. М. Краних. - К. : Генеза, 2008. - 277 c. - рус.

Рассмотрены различные аспекты антропософской антропологии в контексте развития вальдорфской педагогики. Освещены вопросы происхождения человеческой души, проблемы ее взаимоотношений с телом. Раскрыты особенности развития мышления, изменения сознания в возрасте завершения периода дошкольного детства. Проанализировано значение рисования форм для человеческого развития. Приведена информация об изменении сна и бодроствования в детском и подростковом возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 + Ч33(4НІМ)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Брюн Д.  
Живопись в образовании. Опыт вальдорфской школы / Д. Брюн, А. Лихтхарт. - К. : НАИРИ, 2006. - 200 c. - рус.

Освещены закономерности развития методики и дидактики преподавания живописи в течение двенадцати лет обучения в вальдорфской школе. Описаны акварельные техники и их применение в процессе гармоничного и здорового развития ребенка - от детского сада до выпускного класса. Изложены вопросы, касающиеся теории цвета, которая служит фундаментом преподавания, а также особенности использования цвета на других уроках и в интерьере школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ14р(4/8)2-2 + Щ100.57 + Ч421.355.22 + Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чулкова Л. А. 
Проблемы общения учителя в педагогике Германии : Моногр. / Л. А. Чулкова; Бердян. гос. пед. ун-т. - Бердянск, 2006. - 192 c. - Библиогр.: с. 173-190 - рус.

Рассмотрены гуманистические зарубежные теории общения, в частности, коммуникативная теория и теория социализации, основу которой составляют понятия "взаимодействие, взаимоотношение и взаимовлияние", а речевое воздействие рассмотрено как основной метод развития личности. Представлены новые технологии в системе профессиональной подготовки к общению в университетах Германии. Описаны методики самоанализа личности студента, самооценки уровня владения коммуникативными умениями, оценки стиля педагогического общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч33(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федчишин Н.  
Дидактична система Йогана Фрідріха Гербарта та її вплив на розвиток вітчизняної освіти : посібник / Н. Федчишин; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Т. : Підруч. і посіб., 2008. - 193 c. - Бібліогр.: 190 назв. - укp.

Висвітлено дидактичну систему видатного педагога Німеччини XVIII - XIX ст. - засновника педагогіки як самостійної науки - Й.-Ф. Гербарта. Зазначено, що теорія вченого домінувала в німецьких університетах, семінаріях для вчителів, вищих та народних школах. Систематизовано теоретичні ідеї процесу навчання в спадщині класика, проаналізовано досвід його практичної діяльності та особливості використання за сучасних умов.

Освещена дидактическая система выдающегося педагога Германии XVIII - XIX ст. - основателя педагогики как самостоятельной науки - И.-Ф. Гербарта. Указано, что теория учёного доминировала в немецких университетах, семинариях для учителей, высших и народных школах. Систематизированы теоретические идеи процесса обучения в наследии классика, проанализированы опыт его практической деятельности и особенности использования в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)51-271

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павлюк С. В. 
Модернізація освітньої системи в східних землях Німеччини (1945 - 2007 рр.) : автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.19 / С. В. Павлюк; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2009. - 16 c. - укp.

Уперше системно-історично та науково-теоретично досліджено особливості створення, розвитку та модернізації народної освіти на східних німецьких землях, соціально-економічні умови та законодавчу базу, що є підгрунтям для модернізації системи освіти єдиної Німеччини. Висвітлено теорію та практику трансформації ідеологізованої тоталітарної народної освіти Німецької Демократичної Республіки в європейську та християнсько-демократичну освітню систему сучасної Німеччини, а також сформульовано пропозиції системного використання в Україні німецького досвіду з метою розвитку загальної та професійної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шимків І. В. 
Моніторинг якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Шимків; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2008. - 20 c. - укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз системи моніторингу якості освіти у школах Німеччини другої половини XX ст. З'ясовано суть, основні напрямки, зміст і форми організації даного моніторингу як механізму регуляторного спостереження за рівнем засвоєння знань і вмінь учнів у процесі навчання, виявлення відхилень від освітніх стандартів і прийняття адекватних ситуації управлінських рішень у контексті створення умов для якісної освіти. Висвітлено провідні тенденції історичного розвитку системи контролю знань учнів у школах Німеччини. Проаналізовано особливості здійснення моніторингу якості освіти у цій країні за умов, характерних для дослідженого періоду земельних розмежувань. Охарактеризовано нові підходи до оцінювання успішності учнів за умов відкритих форм навчання, які базуються на ідеї максимального розвитку потенціалу та стимулювання творчих здібностей учнів у контексті їх самовизначення, самоутвердження та самореалізації. Виокремлено прогресивні ідеї німецького досвіду періоду другої половини XX ст. з питань удосконалення моніторингу якості загальної освіти, які доцільно використовувати в Україні з урахуванням національних особливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ) к8 + Ч33(4НІМ)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Завальнюк А. Р. 
Освітня діяльність та педагогічні погляди Августа-Германа Франке (1692 - 1727) : Автореф. дис. ... канд. пед. наук / А. Р. Завальнюк; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено освітню діяльність та педагогічні погляди А.-Г. Франке під час заснування, розбудови та розвитку культурно-освітнього центру "Сирітський Дім" у Галле (Німеччина). Визначено передумови й особливості процесу його заснування та функціонування. Висвітлено вплив "Сирітського Дому" на розвиток культури й освіти в Європі у XVIII ст. Проаналізовано погляди видатного діяча щодо виховання особистості та висвітлено їх провідну ідею. З'ясовано особливості організації навчального-виховного процесу даних шкіл та запропоновано модель соціально-педагогічної діяльності навчально-виховного закладу на сучасному етапі розвитку освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)-8ФранкеА.Г.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Степаненко А. В. 
Педагогічна діяльність і погляди Ернста Меймана : автореф. дис... канд. пед. наук / А. В. Степаненко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено й охарактеризовано педагогічну діяльність і спадщину Е.Меймана. З'ясовано основні етапи його наукової та педагогічної діяльності. Проаналізовано чинники, які мали безпосередній вплив на формування його педагогічних поглядів. Узагальнено основні положення педагогічної теорії емпірично-педагогічного дослідження учнів, розробленої педагогом-реформатором у кінці XIX - на початку XX ст. Визначено принципи, за якими побудована концепція експериментальної педагогіки Е.Меймана. Охарактеризовано її основні ідеї щодо організації навчально-виховного процесу. Розкрито значення діяльності Е.Меймана для розвитку педагогіки в Німеччині та в Україні. До наукового обігу введено значну кількість невідомої та маловідомої літератури німецькою мовою, архівних документів, окремих фактів, положень, пов'язаних з педагогічною та науково-дослідною діяльністю Е.Меймана.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)5-8 Мейман,Е.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357998 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лукашенко О. М. 
Проблема збереження здоров'я молодших учнів у вальдорфській педагогіці : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. М. Лукашенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано розвиток проблеми збереження здоров'я молодших учнів вальдорфської школи як педагогічної системи. Розглянуто психолого-педагогічні засади (концепцію салютогенезу), форми, методи, умови їх реалізації. Обгрунтовано етапи (1919 - 1937 рр., 1938 - 1944 рр., 1945 р. - кінець 1960-х рр, початок 1970-х - кінець 1980-х рр, з 1990-х рр. до сьогодення) та виявлено тенденції розвитку питань збереження здоров'я молодших школярів у вальдорфській педагогіці. Систематизовано практичний досвід організації здоров'я зберігального педагогічного процесу початкової ланки вальдорфської школи. Уточнено вимоги до вальдорфського здоров'язберігального процесу, педагогічні умови його успішного забезпечення, а також показники, що характеризують ефективність реалізації збереження здоров'я школярів. Охарактеризовано напрями впровадження в сучасну початкову школу вальдорфських здоров'ятвірних ідей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354 + Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шкелебей І. І. 
Розвиток художньої освіти у школах Німеччини і України в 90-х роках XX століття (на матеріалах образотворчого мистецтва) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. І. Шкелебей; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Уперше системно досліджено питання щодо теоретичних засад організації процесу художньої освіти у школах Німеччини. Розкрито та науково обгрунтовано специфіку організації процесу даної освіти. Висвітлено найважливіші особливості змісту, форми, принципів і методів художньої освіти у школах Німеччини й України на сучасному етапі. Обгрунтовано ряд теоретичних положень про естетико-виховні можливості образотворчого мистецтва. Розроблено та експериментально апробовано програму, яка забезпечує ефективне художньо-естетичне виховання старшокласників. Вивчено здобутки німецької педагогічної думки у контексті загальнолюдських цінностей. Виявлено характеристики пріоритетів, які можуть бути використані у вітчизняній педагогічній освіті. Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано моделі педагогічних концепцій виховання естетичної свідомості у полікультурному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4НІМ)2 + Щ10 р(4УКР)2 + Ч33(4УКР)6 + Ч33(4НІМ)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Титаренко О. І. 
Розвиток ідей освіти і виховання у науково-педагогічній спадщині Пауля Наторпа : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. І. Титаренко; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2008. - 23 c. - укp.

Проаналізовано розвиток ідей освіти та виховання у науково-педагогічній спадщині німецького педагога П. Наторпа (1854 - 1924 рр.). Обгрунтовано етапи цього процесу. Визначено основні чинники й узагальнено вплив марбурзької школи на формування філософсько-педагогічних поглядів П. Наторпа. Конкретизовано фундаментальні положення теорії освіти у науково-педагогічній спадщині П. Наторпа, зміст і форми суспільного виховання. Розглянуто ідеї народної освіти та реформаторської педагогіки як складову спадщини. Узагальнено досвід науково-педагогічної діяльності П. Наторпа щодо реалізації ідей народної та реформаторської педагогіки, спробу інтерпретувати ідеї соціоцентризму Г. Кершенштейнера, а також педоцентризму А. Біне, С. Бьорта, М. Монтессорі, положення виховного навчання Й. Гербарта. Окреслено перспективні шляхи актуалізації дослідженої проблеми в українській педагогіці. До наукового обігу введено маловідомі та невідомі раніше німецькомовні джерела, історичні факти, пов'язані з педагогічною та суспільно-політичною діяльністю П. Наторпа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-8 Наторп,П. + Ю3(4НІМ)6-632.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Хоменко Т. А. 
Тенденції розвитку форм навчання середньої школи Німеччини в другій половині XX ст. : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. А. Хоменко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Охарактеризовано тенденції розвитку форм навчання середньої школи Німеччини у другій половині XX ст. Визначено фактори, що зумовили зміни форм навчання у школах системи середньої освіти Німеччини дослідженого періоду. Висвітлено розвиток форм даного навчання у контексті тенденцій диференціації, концентрації, інтеграції, індивідуалізації. Проаналізовано залежність відбору та використання форм навчання від пріоритетних у педагогічній науці Німеччини дидактичних теорій. Визначено напрямки творчого використання досвіду даної країни щодо організації форм навчання, спрямованих на розкриття творчого потенціалу особистості, у сучасній національній школі України. Зроблено висновки щодо спорідненості концепції особистісно орієнтованого навчання у педагогіці України та концепцій "відкритого" та проектно-орієнтованого навчання у школах Німеччини. Розроблено рекомендації стосовно втілення прогресивних елементів сучасних концепцій педагогіки Німеччини до практики вітчизняних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)6 + Ч424(4НІМ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Федчишин Н. О. 
Дидактична система Й.Ф. Гербарта та її вплив на розвиток вітчизняної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. О. Федчишин; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2009. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)51-271

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Литвин Л. В. 
Ідеї Вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. В. Литвин; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше ідеї вальдорфської педагогіки розглянуто на грунті філософії дитиноцентризму, яка відповідно до вимог сучасного етапу суспільного та цивілізаційного розвитку відбиває, розвиває та збагачує основні положення антропологічної антропософії Р. Штайнера щодо розвитку, навчання та виховання дитини. Проведено порівняльний аналіз проблеми вільного розвитку особистості в педагогічних теоріях В.О. Сухомлинського та Р. Штайнера. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови адаптації провідних ідей вальдорфської педагогіки в українській педагогічній практиці. Визначено критерії ефективності адаптації ідей цієї педагогіки до діяльності української школи. Розроблено методичні рекомендації для керівників, учителів і вихователів вальдорфських закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2 + Ч424(4НІМ)714.6 + Ч30 в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Завальнюк А. Р. 
Німецький пієтизм: історико-педагогічний аспект : монографія / А. Р. Завальнюк, В. В. Завальнюк; ред.: М. Б. Євтух; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем'янчука, Укр. християн. гуманіт. ін-т. - Рівне, 2011. - 408 c. - Бібліогр.: 541 назв - укp.

Висвітлено особливості зародження та становлення педагогіки пієтизму. Розглянуто педагогічні ідеї таких видатних педагогів-пієтистів, як А.-Г. Франке (1663 - 1727) та Н.-Л. Цинцендорф (1700 - 1760). Увагу приділено освітній діяльності пієтичних центрів Німеччини XVIII ст., зокрема, закладів А.-Г. Франке (Franckesche Stiftungen) і шкіл Н.-Л. Цинцендорфа (Zinzendorfschulen). Проаналізовано тенденції розвитку пієтичної освіти (кінець XVIII - початок XXI ст.) та її вплив на розвиток освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)433-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пивовар Ю. О. 
Організація навчання обдарованої молоді у Німеччині другої половини XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. О. Пивовар; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Проведено цілісний ретроспективний аналіз проблеми організації навчання обдарованої молоді у Німеччині другої половини XX століття. Виявлено витоки становлення ідеї педагогічної підтримки обдарованих у Німеччині, а також науково обгрунтовано три етапи розвитку організації навчання обдарованої молоді Німеччини даного періоду: перший етап - 1950-ті рр. - 1964 р., другий етап - 1965 - 1988 рр. та третій етап - 1989 - 1999 рр. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури та широкого кола офіційних документів узагальнено й охарактеризовано зміст, форми та методи навчання обдарованої молоді у практиці середньої та вищої школи Німеччини даного періоду; виокремлено напрями діяльності приватної ініціативи у даній галузі. Визначено прогностичні тенденції та можливості творчого використання прогресивних теоретичних ідей і практичного досвіду Німеччини щодо організації навчання обдарованої молоді у період реформування сучасної української системи освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)63/64 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Завальнюк В. В. 
Освітня діяльність та педагогічні погляди Ніколауса-Людвіга Цинцендорфа (1723 - 1760 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Завальнюк; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено освітню діяльність, педагогічних поглядів і впроваджено педагогічні ідеї Ніколауса-Людвіга Цинцендорфа у заснованих ним та його послідовниками навчально-виховних інституціях. З'ясовано основні чинники становлення педагогічних поглядів і формування громадянської позиції Н.-Л. Цинцендорфа. Виокремлено й обгрунтовано напрями громадсько-просвітницьксї діяльності педагога та Братського союзу Німеччини у першій половині XVIII ст. Вивчено педагогічні погляди діяча та розкрито провідну ідею педагогічної творчості ученого у період 1723 - 1760 рр. Висвітлено процес розбудови навчально-виховних закладів Н.-Л. Цинцендорфа, охарактеризовано особливості організації навчально-виховного процесу заснованих шкіл (1723 - 1760 рр.). Розкрито впровадження педагогічних ідей Н.-Л. Цинцендорфа в школах "Unitas fratrum" у Німеччині XXI ст. та окреслено можливості творчого використання педагогічних ідей ученого на сучасному етапі в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)433-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гоштанар І. В. 
Педагогічна система Й. Ф. Гербарта в контексті розвитку світового освітнього простору : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Гоштанар; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.

Узагальнено основні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців у визначенні ролі педагогіки Й.Ф. Гербарта в історії розвитку світової педагогічної науки. Розкрито передумови формування, динаміку й етапи розвитку педагогічної системи вченого в історико-культурологічному аспекті. Проаналізовано концептуальні положення, принципи, компоненти педагогічної системи Й.Ф. Гербарта. Розкрито сутність понять педагогічної системи вченого: "керування", "сила характеру моральності особистості". Доведено, що намагання послідовників Й.Ф. Гербарта "дидактизувати" його педагогіку вплинуло на недооцінювання теорії морального формування особистості в системі вченого. Охарактеризовано вплив педагогічної системи вченого на розвиток світового освітнього простору. У науковий обіг уведено маловідомі й невідомі раніше німецькомовні джерела, історичні факти, пов'язані з педагогічною діяльністю Й.Ф. Гербарта: філософські та педагогічні праці вченою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)51-271

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383980 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мартинович О. Б. 
Педагогічні засади навчального процесу в школах німецькомовних країн за ідеями педагогіки Петера Петерсена : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Б. Мартинович; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 20 c. - укp.

Вперше на основі аналізу педагогічної спадщини педагога-реформатора П. Петерсона та його послідовників визначено й охарактеризовано педагогічні засади навчального процесу в німецькомовних країнах за Єнським планом (ЄП). Уточнено специфіку використання особистісно-орієнтованого навчання в школах ЄП. Конкретизовано основні етапи діяльності вчителя за ЄП. Визначено такі особливості цього процесу: розробка навчальних програм на основі особистісно-орієнтованого навчання, введення предмета "Орієнтування у світі", навчання учнів у "штам-групах", організація навчального процесу за ритмічним планом роботи на тиждень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)6-8 Петерсен П.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Титаренко О. І. 
Розвиток ідей освіти та виховання у науково-педагогічній спадщині Пауля Наторпа : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. І. Титаренко; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано етапи процесу розвитку ідей освіти та виховання в його науково-педагогічній спадщині. Визначено основні чинники, що вплинули на формування педагогічних поглядів. Узагальнено вплив марбурзької школи на формування філософсько-педагогічних поглядів П. Наторпа. Розглянуто ідеї народної освіти та реформаторської педагогіки як кладову науково-педагогічної спадщини П. Наторпа. Досліджено перспективні шляхи актуалізації даної проблеми в українській педагогіці. Введено у науковий обіг маловідомі та невідомі раніше німецькомовні джерела, історичні факти, пов'язані з педагогічною та суспільно-політичною діяльністю П. Наторпа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Нім)52-8 Наторп, П. + Ю3(Нім)6-632.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370903 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського