Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О384.84$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Зеркалов Д. В. 
Международные автомобильные перевозки : Справочник:В 4-х кн. Кн. 1. Правовая основа / Д. В. Зеркалов; Укр. акад. наук. - К. : Основа, 2005. - 395 c. - Библиогр.: с. 394 - рус.

Систематизировано и отражено основное содержание нормативно-правовых документов по перевозкам грузов автомобильным транспортом. Освещены требования к транспортным средствам и водителям, выполняющим международные перевозки. Рассмотрены права, обязанности, ответственность сторон, участвующих в перевозочном процессе, а также правила пограничного и таможенного контроля. Раскрыты особенности налогообложения международных автомобильных перевозок и участвующих в них транспортных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х932.212.06я2 + О384.84(0)я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Волошин В. С. 
Інструментарій для опису та управління подієвими ризиками / В. С. Волошин, Т. Г. Данилова // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2022. - Вип. 45. - С. 81-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

В основі роботи знаходиться положення про те, що імовірнісно-статистичні методи оцінки ризиків у сучасній інженерії вже не відповідають потребам користувачів у різних галузях людської діяльності. Показані можливості нейронних мереж як механізм прогнозування ризиків від небажаних подій у різних сферах застосування. Розроблено трисинапсну модель перцептрону прямого поширення для вирішення задачі про автомобільні транспортування легкозаймистих рідин, зокрема бензину, що є дуже актуальним для сучасного стану питання в Україні. Систематизовано попередні вагові коефіцієнти для кожної вхідної дії. Створені програмні продукти з використанням мови Python і додатків Keras, що дозволяють працювати з нейронними мережами такого роду. Показані результати "навчання" трисинапсної моделі для вирішення аналогічних завдань. На прикладі показано результати навчання нейронної мережі, зокрема, розраховано результуючі значення вагових коефіцієнтів. Показано роботу такої мережі. Методично відпрацьовано механізм прогнозування ризиків, пов'язаних з аваріями за деяких найбільш актуальних умов автоперевезень. Підсумком роботи моделі є уявлення про те, що в зазначений період транспортування бензину в автоцистерні заданої конфігурації з конкретним обсягом перевезення та заданим станом автошляхів, основний ризик, орієнтований на сукупність можливих подієвих факторів, пов'язаний з накопиченням електростатичних зарядів в результаті розгойдування системи в дорозі з наступним вибухом, наприклад, при зливі рідини у місці призначення. Причому такий ризик є однозначним і не залежить від стану інших параметрів системи. Результати аналізу підтверджуються практичними даними, а саме ризики, пов'язані з накопиченням статичної електрики, мають механізми нейтралізації ще до їх появлення. Показано залежність обсягу накопичення електростатичних зарядів від тривалості транспортування рідини.


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.22 + О384.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського