Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (117)Автореферати дисертацій (18)Книжкові видання та компакт-диски (316)Журнали та продовжувані видання (1405)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гаврилов Э. В. 
Долгосрочный прогноз скоростей движения / Э. В. Гаврилов, Н. В. Дацко // Вестн. Харьк. гос. автомоб.-дор. техн. ун-та. - 1999. - Вып. 9. - С. 30-33. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Определены лаги состояний в эволюции системы "человек - автомобиль - среда движения". Дан долгосрочный прогноз конструктивных скоростей движения легковых автомобилей и расчетных скоростей для проектирования автомобильных дорог.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дячук М. В. 
Оценка вибронагруженности легкового автомобиля / М. В. Дячук, Д. Л. Волчок // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2001. - № 6. - С. 16-20. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведены результаты исследования влияния параметров подрессоривания, скорости движения автомобиля и вида дорожного покрытия на колебательные характеристики легкового автомобиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дворак А. В. 
Численное моделирование обтекания корпуса автомобиля / А. В. Дворак, В. А. Удовенко // Вестн. Харьк. гос. автомоб.-дор. техн. ун-та. - 1999. - Вып. 10. - С. 21-26. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Методом дискретних вихорів розв'язано задачу чиселового моделювання обтікання корпуса автомобіля. Розглянуто особливості розрахунку просторового обтікання замкнутого тіла під час розв'язання зовнішньої задачі обтікання з використанням потенціалу подвійного шару. Наведено розрахунки, що доводять дієздатність розробленого способу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петруня О. М. 
Характеристика системи технічного обслуговування легкового індивідуального автомобільного транспорту в місті / О. М. Петруня // Містобудування та терит. планув. - 2003. - № 16. - С. 179-192. - укp.

За результатами досліджень упорядковано уявлення щодо системи СТО легкових автомобілів у місті. Розглянуто досвід США, Японії, Франції, Італії, Польщі, України та Києва. Встановлено, що система зорієнтована на врахування кліматичних, дорожніх, містобудівних, демографічних та інших факторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кудін Р. А. 
Вік автомобільного парку та потреби в технічному сервісі : Моногр. / Р. А. Кудін. - К. : НТУ, 2005. - 109 c. - Бібліогр.: с. 105-109. - укp.

Визначено зв'язок між потребами в технічному сервісі та віковою структурою парку автомобілів індивідуальних власників. Наведено результати вивчення впливу віку легкових автомобілів на інтенсивність їх експлуатації, обсяги, частоту та структуру користування послугами з технічного обслуговування та ремонту. Описано метод визначення раціональної структури виробничих потужностей підприємств автосервісу з урахуванням важливої характеристики автопарку - його вікової структури.

Определена связь между потребностями в техническом серсисе и возрастной структурой парка автомобилей индивидуальных собственников. Приведены результаты изучения влияния возраста легковых автомобилей на интенсивность их эксплуатации, объемы, частоту и структуру пользования услугами по техническому обслуживанию и ремонту. Описан метод определения рациональной структуры производственных мощностей предприятий автосервиса с учетом одной из важнейшей характеристики автопарка - его возрастной структуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волков В. П. 
Тормозные приводы легковых автомобилей : монография / В. П. Волков, В. Н. Скляров, С. Н. Шуклинов, Н. В. Скляров. - Х., 2008. - 540 c. - Библиогр.: с. 500-538 - рус.

Приведены результаты исследования рабочих процессов тормозного управления легкового автомобиля з разными типами усилителей и динамических характеристик тормозного привода легкового автопоезда. Осуществлена оценка быстродействия гидравлического привода, определена взаимосвязь характеристик автомобиля с параметрами тормозного управления, имеющего вакуумный усилитель. Сформулированы требования к тормозному управлению легкового автопоезда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.730.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Куссуль М. Э. 
Нейросетевой классификатор для систем безопасности автомобиля / М. Э. Куссуль, А. С. Сычев // Мат. машини і системи. - 2004. - № 2. - С. 15-21. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто застосування модульних нейронних мереж в інтелектуальній системі безпеки легкового автомобіля. Система призначена для ідентифікації об'єкта, що знаходиться на передньому сидінні автомобіля. Задача полягає у визначенні наявності пасажира для прийняття рішення про доцільність відкриття подушок безпеки. Вихідними даними є інформація, що одержується з відеокамери, розміщеної в салоні. Показано, що зображень, одержаних з відеокамери, достатньо для розв'язання поставленої задачі. Наведено алгоритми розв'язання та наведено результати експериментів.


Ключ. слова: нейронная сеть, модульная нейронная сеть
Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52с116

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Доброгорський М. В. 
Забезпечення стійкості легкового автомобіля при граничних режимах руху : Автореф. дис... канд. техн. наук / М. В. Доброгорський; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Висвітлено питання поліпшення динамічних параметрів граничних режимів руху автомобіля за умов забезпечення стійкості. Здійснено якісну та кількісну оцінки впливу величини дестабілізувального момента в площині дороги на зміну показників курсової та траєкторної стійкості автомобіля. Досліджено процес динамічної стабілізації курсового кута автомібля за допомою регулювання дестабілізуючого моменту. Наведено результати експериментальної оцінки забезпечення курсової стійкості автомобіля під час процесу гальмування за допомогою регулювання дестабілізувального моменту. Досліджено параметри траєкторної стійкості автомобіля за умов усталеного руху криволінійною траєкторією.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пустовойтенко С. В. 
Забезпечення якості послуг в автосервісі на основі оптимізації виробничих процесів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.22 / С. В. Пустовойтенко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2003. - 18 c. - укp.

Запропоновано науковий підхід до проблеми забезпечення якості послуг завдяки впровадженню проектів керування виробничими процесами на базі їх оптимізації. Розроблено модель розвитку виробництва з надання послуг, що базується на процесному підході та враховує сучасні принципи керування якістю: орієнтацію на замовника, лідерство, залучення працівників, системний підхід до керування, постійне покращання якості, взаємовигідні стосунки з постачальниками, прийняття рішення на підставі фактів. Запропоновано структуру змінних внутрішніх та зовнішніх чинників ефективного функціонування автосервісних підприємств (АСП). Розроблено техніко-економічний метод оцінки внутрішньої ефективності роботи АСП, критерієм якої є прибуток, а також систему оцінки виробничої діяльності АСП, що дає змогу обгрунтувати порядок надходження замовлень на надання послуг та стратегію обслуговування. Визначено структуру АСП з оптимальною потужністю виробництва з надання послуг. Запропоновано графічний метод оцінки ефективності системи контролю якості послуг. Розроблено методику формування кадрового потенціалу АСП та оцінки економічної ефективності від її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-823.2 + О335.52-08-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Швабюк В. В. 
Зниження витрати палива і шкідливих викидів легковим автомобілем з бензиновим двигуном в експлуатаційних умовах шляхом оптимізації управління : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. В. Швабюк; Нац. трансп. ун-т. - К., 2004. - 18 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.526-018 + О354-082 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328525 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Степанов В. Ю. 
Зниження нерівномірності гальмівних моментів на колесах легкового автомобіля : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. Ю. Степанов; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2006. - 22 c. - укp.

Досліджено питання підвищення курсової стійкості автомобіля під час гальмування. Доведено, що вирішення зазначеної проблеми можливе за рахунок досягнення мінімальної нерівномірності гальмівних сил на передніх колесах за допомою систем автоматичного регулювання, що знижує дану нерівномірність. Розроблено експериментальний варіант системи, стенд для її дослідження, методику проведення лабораторних експериментів та шляхових випробувань легкового автомобіля зі встановленою системою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Саєд Юсоф 
Методика формування раціональної структури підприємств різної потужності у системі автосервісу : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / Саєд Юсоф; Харків. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. - Х., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання вирішення завдань оптимального розвитку автосервісної системи як техноценозу. Розроблено моделі формування раціональної потужнісної структури її підприємств, які забезпечують вимоги гіперболічного розподілу їх видів за повторністю і стійкий розвиток системи. Теоретично досліджено та за допомогою комп'ютерного моделювання обгрунтовано оптимальне співвідношення автосервісних підприємств (АСП) за потужністю для систем промислових центрів. Запропоновано методику, моделі та програми оптимізації потужності мобільних автосервісних засобів і пропускної здатності АСП (зони усунення несправностей) під час організації профілактики та ремонту автомобілів згідно з системою "ОР-Д-УН". Для Кабула розроблено схему перспективної автосервісної системи управління їх працездатністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дугельний В. М. 
Покращення показників курсової стійкості легкового автомобіля з урахуванням силової неоднорідності його шин : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. М. Дугельний; Нац. трансп. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Складено та розв'язано диференціальні рівняння руху автомобіля з урахуванням силової неоднорідності пневматичних шин, що дозволило визначити оптимальні значення крутильної жорсткості керованого колісного модуля. Визначено умови небезпечно-безпечної втрати стійкості прямолінійного руху моделі автомобіля у керуючим колісним модулем, для якого взаємодію коліс з опорною поверхнею у бічному напрямку описано нелінійною гіпотезою відведення. Показано, що за умов бічної втрати стійкості прямолінійного руху автомобіль з надлишковою повороткістю переходить до стійкого кругового режиму досить великого радіуса. Зазначено, що порушення умови безпечної втрати стійкості призводить до необмеженого росту бічної складової швидкості центра мас і спіралевидного руху автомобіля у площині дороги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тарасов Ю. В. 
Поліпшення експлуатаційних властивостей легкових автомобілів удосконалюванням методики вибору гальмових колодок : Автореф. дис... канд. техн. наук / Ю. В. Тарасов; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2007. - 22 c. - укp.

Досліджено питання покращання активної безпеки легкового автомобіля. Визначено, що бортовий перерозподіл ваги дає ефект нульового прискорення за будь-якого первісного кутового відхилення. На базі моделі показано важливість стабільності гальмових механізмів, одночасне блокування всіх коліс є гарантією відсутності розвитку замету. Розроблено методику підбору у процесі експлуатації сполучення фрикційних пар на передній і задній осях на прикладі легкового автомобіля другого класу. Методика може бути використана під час проектування гальмових механізмів автомобілів, під час проведення сертифікації гальмових колодок і гальмових дисків (барабанів). Одержані результати використано у процесі модернізації конструктивних елементів гальмівної системи автомобілів, що перебувають в експлуатації, з метою підвищення їх техніко-експлуатаційних характеристик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.730.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гунько А. В. 
Поліпшення паливної економічності та екологічних показників автомобілів в умовах експлуатації : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А. В. Гунько; Нац. трансп. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи поліпшення паливної економічності та екологічних показників автомобілів за умов експлуатації за рахунок заміни карбюраторних систем живлення електронними розподіленими системами впорскування бензину. Одержано експериментальні характеристики двигуна ВАЗ-2106 з різними типами системи живлення, що визначають досліджуваний двигун як джерело енергії, шкідливих викидів і споживача палива та повітря. Уточнено математичну модель руху автомобіля ВАЗ-2106 за режимами Європейського міського їздового циклу за використання карбюраторної системи та системи впорскування бензину. Адекватність математичної моделі встановлено на підставі відповідності розрахункових й експериментальних результатів, що підтверджують поліпшення паливної економічності, екологічних показників і динамічних властивостей автомобіля за умови заміни карбюраторної системи живлення двигуна електронною розподіленою системою впорскування бензину за умов експлуатації. Розраховано очікуваний період окупності витрат на заміну карбюраторної системи живлення електронною розподіленою системою впорскування бензину та розроблено практичні рекомендації щодо даної заміни за умов експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-018 + О353-082 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Петров О. В. 
Поліпшення показників курсової стійкості руху транспортних засобів з урахуванням технічного стану їх шин : автореф. дис... канд. техн. наук / О. В. Петров; Нац. трансп. ун-т. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано можливість прогнозування та покращання показників курсової стійкості руху легкових автомобілів шляхом раціонального розташування шин зі зносом протектора та регулювання в них внутрішньго тиску повітря. З метою визначення показників курсової стійкості руху легкового автомобіля складено систему диференціальних рівнянь, що описує модель його руху з урахуванням параметрів керуючого колісного модуля. Виявлено, що дана система дозволяє дослідити вплив на курсову стійкість руху ступеня зносу протектора шин, встановлених на автомобіль, та тиску повітря в них. Експериментально визначено характеристики бічного відведення шин, які використано в процесі розробки математичної моделі. На підставі результатів дорожніх випробувань автомобіля підтверджено результати теоретичних досліджень. Встановлено, що параметри курсової стійкості тісно пов'язані з пружними властивостями шин, які мають знос протектора. Доведено, що раціональне розташування шин з різним ступенем зносу протектора на вісях автомобіля та регулювання тиску повітря в шинах збільшують критичну швидкість руху транспортного засобу. Результати наукового дослідження з прогнозування показників курсової стійкості руху легкових автомобілів впроваджено у ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" та відділення автотехнічних експертиз і товарознавчої діяльності науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при УМВС України на Донеччині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Павленко В. М. 
Поліпшення стійкості легкових автомобілів раціональним вибором в експлуатаційних умовах характеристик фрикційних пар : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. М. Павленко; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Костенко А. В. 
Прогнозування показників курсової стійкості легкового автомобіля з урахуванням розкиду жорсткісних характеристик шин : автореф. дис... канд. техн. наук / А. В. Костенко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2007. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353980 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кудін Р. А. 
Прогнозування потреб в послугах з технічного обслуговування і ремонту парку легкових автомобілів в проектах розвитку підприємств автосервісу : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.22 / Р. А. Кудін; Нац. трансп. ун-т. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Досліджено питання удосконалення процесів надання послуг з технічного обслуговування (ТО) та ремонту парку автомобілів індивідуальних власників шляхом врахування його вікової структури під час планування розвитку виробничих потужностей підприємств автосервісу. Побудовано математичну модель, що дозволяє визначити взаємозв'язок характеристики потреб у послугах з ТО та ремонту в автомобіле-заїздах, а також вікову структуру парку автомобілів індивідуальних власників. Визначено залежності від віку автомобілів пробігу з початку експлуатації, обсягів робіт з ТО та ремонту в автомобіле-заїздах, інтенсивності відвідування СТО та структури замовлень ремонтних послуг. Одержано залежності обсягів робіт кожного виду від середнього віку групи автомобілів, що дозволяє визначити раціональну структуру виробничих потужностей універсальних станцій технічного обслуговування. Спрогнозовано темпи старіння кожного сегмента парку та розроблено рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку ремонтних потужностей автосервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сітовський О. П. 
Підвищення техніко-експлуатаційних властивостей легкових автомобілів малого класу підвищеної прохідності шляхом оптимізації параметрів системи "двигун - трансмісія" : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. П. Сітовський; Нац. транспортний ун-т. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Проведено вибір оптимальних параметрів системи двигун - трансмісія з метою підвищення техніко-експлуатаційних властивостей легкових автомобілів малого класу підвищеної прохідності. Розроблено комплекс показників та методику аналізу взаємозв'язків між базовими конструктивними параметрами автомобілів та їх техніко-експлуатаційними властивостями, за допомогою яких проаналізовано вплив передаточних чисел трансмісії на показники тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності автомобіля. Розроблено методику визначення передаточних чисел трансмісії автомобілів малого класу підвищеної прохідності на підставі багатокритеріальної оптимізації ряду передаточних чисел трансмісії, підібраних таким чином, щоб забезпечити необхідні показники для розгону на нижчих передачах та паливної економічності на вищих передачах. З використанням математичних моделей проведено оцінку економічних та екологічних показників автомобілів малого класу підвищеної прохідності з різними типами двигунів з рекомендованими передаточними числами коробок передач під час руху за міським та магістральним їздовими циклами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського