Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Плахотник В. В. 
Рушійні сили виховання в математиці : Метод. посіб. / В. В. Плахотник. - К. : Рада, 2004. - 80 c. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано новий підхід щодо визначення понять виховання та навчання. Встановлено чинники прогресу в будь-якій галузі людської діяльності. Охарактеризовано основні типи рушійних сил виховання, досліджено їх властивості та передумови використання. Розглянуто приклади розв'язання задач з елементарної математики на підставі застосування дії рушійних сил.

Обоснован новый подход к определению понятий воспитания и обучения. Установлены факторы прогресса в какой-либо отрасли человеческой деятельности. Охарактеризованы основные типы движущих сил воспитания, исследованы их свойства и предпосылки реализации. Рассмотрены примеры решения задач по элементарной математике на основе использования действия движущих сил.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ляпин В. Н. 
Как решать аномальные задачи : Учеб.-метод. пособие / В. Н. Ляпин. - Д. : Пороги, 2005. - 101 c. - Библиогр.: с. 100-101 - рус.

Рассмотрены особенности решения аномальных задач, предложены методические подходы обучения к их решению. Раскрыта сущность понятий народной мудрости и здравого смысла, ума, интеллекта и его иерархии. Освещены вопросы развития и воспитания учащихся при обучении математике, формирования мыслительной деятельности, роли их индивидуальных особенностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-0 + В1 р21-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стукало Н. 
Виховання культури мислення та його розвиток у процесі навчання математики (З історії Київського фізико-математичного товариства: кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стукало // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 55-61. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено погляди діячів Київського фізико-математичного товариства (1890 - 1919 рр.) К. М. Щербини, В. П. Єрмакова, М. П. Соколова, М. М. Володкевича, Е. К. Шпачинського на виховання в учнів характерних якостей мислення та на сприяння його розвитку засобами розв'язання математичних задач, формування понять, доведення теорем. Розкрито методику формування в учнів знань про аналітичний і синтетичний методи доведення теорем та умінь їх практичного застосування, розроблену головним редактором "Вісника дослідної фізики і елементарної математики" Е. К. Шпачинським. Зосереджено увагу на поглядах В. П. Єрмакова і М. П. Соколова щодо обгрунтування деяких складових культури мислення: зосередження над суттєвим у даному питанні; критичність, раціональність та самостійність мислення. Розглянуто запропоновані В. П. Єрмаковим і М. М. Володкевичем засоби розвитку логічного мислення учнів - задачі на кмітливість, метод поступового ускладнення нестандартних задач, задачі на розкладання дробів, спосіб формування математичних уявлень і понять. З'ясовано значення означених методичних підходів та рекомендацій учених для навчання математики в сучасній загальноосвітній школі.

Освещены взгляды деятелей Киевского физико-математического общества (1890 - 1919 гг.) К. Н. Щербины, В. П. Ермакова, Н. П. Соколова, Н. Н. Володкевича, Е. К. Шпачинского на воспитание в учащихся характерных качеств мышления и на содействие его развитию средствами решения математических задач, формирование понятий, доказательства теорем. Раскрыта методика формирования в учащихся знаний об аналитическом и синтетическом методах доказательства теорем и умений их практического применения, разработанную главным редактором "Вестника опытной физики и элементарной математики" Э. К. Шпачинским. Сосредоточено внимание на взглядах В. П. Ермакова и М. П. Соколова по обоснованию некоторых составляющих культуры мышления: сосредоточение над существенным в данном вопросе; критичность, рациональность и самостоятельность мышления. Рассмотрены предложенные В. П. Ермаковым и М. М. Володкевичем средства развития логического мышления учащихся - задачи на сообразительность, метод постепенного усложнения нестандартных задач, задачи на разложение дробей, способ формирования математических представлений и понятий. Выяснено значение указанных методических подходов и рекомендаций ученых для обучения математики в современной общеобразовательной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Трачук Т. В. 
Значення математичної освіти для формування життєвих компетентностей школяра / Т. В. Трачук // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 67-70. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано значення математичної освіти для формування життєво компетентної особистості школяра. Окреслено тлумачення понять "компетенції", "компетентність", "компетентнісний підхід". Виокремлено наскрізні для усіх рівнів шкільної освіти життєві компетентності: навчальну (уміння вчитися), соціальну, загальнокультурну, громадянську, інформаційну, підприємницьку, здоров'язберігальну. Визначено роль шкільної математичної освіти у їхньому формуванні. Запропоновано навчання математики спрямувати на забезпечення у школярів розвиненості процедур узагальнення, конкретизації, абстрагування, аналізу та синтезу; в його основу покласти принцип проблемно-ситуативної організації навчальної діяльності, що забезпечує розвиток загальних розумових, інтелектуально-творчих, дослідницьких здібностей учня.

Обосновано значение математического образования для формирования жизненно компетентной личности школьника. Определены толкования понятий "компетенции", "компетентность", "компетентностный подход". Выделены семь сквозных для всех уровней школьного образования жизненных компетентностей: учебную (умение учиться), социальную, общекультурную, гражданскую, информационную, предпринимательскую, здоровьясохранную. Определена роль школьного математического образования в их формировании. Высказано предложение направить обучение математики на обеспечение у школьников развития процессов обобщения, конкретизации, абстрагирования, анализа и синтеза; в его основу положить принцип проблемно-ситуативной организации учебной деятельности, обеспечивающей развитие общих умственных, интеллектуально-творческих, исследовательских способностей ученика.

Substantiated the importance of mathematics education to build a competent life of the schoolboy. Determined interpretations of "competence", "competence", "competency approach". Identified seven cross-cutting for all levels of school life competencies: training (learning skills), social, general cultural, civic, informational, business, zdorovyasohrannuyu. The role of school mathematics education in their formation. Suggested that direct instruction of mathematics to ensure students' development of the processes of generalization, concretization, abstraction, analysis and synthesis, it is based on the principle of problem-situational organizing training activities, ensuring the development of common mental, intellectual and creative abilities of the student research.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Енокян А. В. 
Проблема нравственного воспитания посредством математики в истории армянской педагогики / А. В. Енокян // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4. - С. 13-16. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрена проблема нравственного воспитания посредством математического образования. Изучено, как армянские деятели образования реализовывали вопрос нравственного воспитания учащихся в образовательных учреждениях, а также какие ценности считались первостепенными в деле формирования личности. Рассмотрен также ряд учебников по математике, составленный древними армянскими авторами с древних времен до XIX века, а также работы, посвященные этике. В результате проделанного исследования становится ясно, что в истории армянской педагогики особое внимание было уделено обсуждаемому вопросу, а также наличествуют определенные подходы к его решению.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коваль В. В. 
Екологічне виховання учнів при вивченні математики в 5-7 класах загальноосвітньої школи : Дис...канд.пед.наук:13.00.02 / В. В. Коваль; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 199 c. - Бібліогр.: л. 165-175. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41016 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Коваль В. В. 
Екологічне виховання учнів при вивченні математики в 5-7 класах загальноосвітньої школи : Дис...канд.пед.наук:13.00.02 / В. В. Коваль; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 199 c. - Бібліогр.: л. 165-175. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41016 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Коваль В. В. 
Екологічне виховання учнів при вивченні математики в 5-7 класах загальноосвітньої школи : Дис...канд.пед.наук:13.00.02 / В. В. Коваль; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 199 c. - Бібліогр.: л. 165-175. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41016 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Коваль В. В. 
Екологічне виховання учнів при вивченні математики в 5-7 класах загальноосвітньої школи : Дис...канд.пед.наук:13.00.02 / В. В. Коваль; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 199 c. - Бібліогр.: л. 165-175. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41016 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського