Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА342429$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Романишин С. Б. 
Формування рекламної стратегії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук / С. Б. Романишин; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 22 c. - укp.

Висвітлено проблему розробки методичних і прикладних засад формування рекламної стратегії (РС) підприємства з урахуванням особливостей ринкових перетворень в Україні. На підставі узагальнення літературних джерел уточнено суть понять рекламної стратегії, стратегії маркетингу, творчої стратегії реклами, медіастратегії, ефекту рекламної діяльності. Запропоновано модель процесу формування РС підприємства, відмінною особливостю якого є системність і послідовність, грунтування РС на корпоративній, маркетинговій і комунікативній стратегіях, бізнес-стратегії підприємства, її узгодження зі стратегіями інших елементів комплексів комунікацій і маркетингу. Наведено методичні підходи щодо формування рекламного бюджету на засадах застосування системи основних (елементарних, розрахункових, експериментальних і математичних) методів визначення рекламних витрат. Описано метод формування рекламної медіастратегії, за яким реклама розглядається винятково як джерело інформації, оптимальний її обсяг для споживача досягається за умов рівності граничної корисності реклами для нього його граничним витратам на одержання рекламної інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342429 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського