Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ПОЛІМОТИВАЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Удовіченко Г. М. 
Дидактичні умови формування предметних компетентностей студентів філологічних спеціальностей / Г. М. Удовіченко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 220-226. - Бібліогр.: 7 назв - укp. - рус. - англ.

Аргументовано, що дидактична умова структурування змісту навчальної інформації в логіці визначення вимог до особистості студента–філолога як носія актуальної та потенційної кваліфікованості у сфері міжкультурної комунікації залежить від оптимізації ціннісного контексту дисциплін гуманітарного циклу. Наголошено, що дидактична полімотивація безпосередньо впливає на особистісну зрілість та предметну компетентність майбутнього фахівця, здатність у майбутньому ефективно розв’язувати професійні завдання. Визначено основні новоутворення студентського періоду, які забезпечують успішність професійної самоактуалізації. Зазначено, що активування визначених дидактичних умов формування предметних компетентностей студентів філологічних спеціальностей покликане створити таке навчальне середовище, яке б стимулювало особистість до професійної самоактуалізації.

Аргументировано, что дидактическое условие структурирования содержания учебной информации в логике определения требований к личности студента-филолога как носителя актуальной и потенциальной квалифицированности в сфере межкультурной коммуникации зависит от оптимизации ценностного контекста дисциплин гуманитарного цикла. Подчеркнуто, что дидактическая полимотивация непосредственно влияет на личностную зрелость и предметную компетентность будущего специалиста, способность в будущем эффективно решать профессиональные задания. Определены основные новообразования студенческого периода, которые обеспечивают успешность профессиональной самоактуализации. Отмечено, что активирование установленных дидактических условий формирования предметных компетентностей студентов филологических специальностей, призвано создать такую учебную среду, которое стимулировало бы личность к профессиональной самоактуализации.

Argued that didactic condition structuring the content of educational information in the logic of defining the requirements for the individual student as a philologist actual and potential carrier qualifications in the field of intercultural communication depends on the optimization of the valuable context humanities cycle. Emphasized that didactic polimotivatsiya directly affects the personal maturity and competence of a subject specialist, future ability to deal effectively with professional job. The main student neoplasms period that ensure the success of professional self-actualization. It is concluded that activation of established conditions for the formation of subject didactic competencies students of philological specialties, designed to create a learning environment that would encourage the person to professional self-actualization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського