Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>K=КОНСПЕКТУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Білоусова Т. П. 
Основи наукових досліджень : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. П. Білоусова, Ю. О. Маркітантов; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 120 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Розглянуто види наукової діяльності, писемні та усні жанри наукового стилю мовлення. Висвітлено особливості написання та захисту курсової, дипломної та магістерської робіт, а також конспектування, реферування, анотування тощо.

Рассмотрены виды научной деятельности, письменные и устные жанры научного стиля речи. Освещены особенности написания и защиты курсовой, дипломной и магистерской работ, а также конспектирования, реферирования, аннотирования и пр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 я73 + Ч215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рогозіна В.  
Формування у студентів-хіміків культури наукового писемного мовлення / В. Рогозіна // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2004. - № 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Аргументовано необхідність формування навичок культури наукової письмової мови у студентів негуманітарних спеціальностей на заняттях з української мови. Розглянуто можливості навчального тексту в навчанні конспектуванню, анотуванню та реферуванню.


Ключ. слова: студенти-хіміки, культура наукового писемного мовлення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.33

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Добринін І. С. 
Рекомендації щодо роботи курсантів під час засвоєння лекційного матеріалу / І. С. Добринін, С. О. Сідченко, О. М. Бовкун, А. А. Гризо, В. І. Боровий // Системи оброб. інформації. - 2006. - Вип. 9. - С. 145-148. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Систематизовано досвід написання конспектів і запропоновано практичні рекомендації щодо роботи курсантів під час засвоєння лекційного матеріалу.


Ключ. слова: курсант, лекційний матеріал, лектор, конспектування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)39-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кучерявий А. О. 
Основи самостійної навчальної діяльності : навч. посіб. / А. О. Кучерявий, М. В. Балко; Луган. держ. ун-т внутр. справ ім. Е.О.Дідоренка. - Донецьк, 2010. - 200 c. - укp.

Розглянуто такі складові навчальної діяльності студентів, як планування, конспектування, підготовка до семінарських і практичних занять, опрацювання літератури, користування бібліотечними каталогами, написання рефератів і курсових робіт, підготовка до екзаменів. Висвітлено роль особистості у здійсненні успішного навчання та шляхи її самовиховання. Показано значущість для навчальної діяльності таких психічних процесів, як увага, мислення та пам'ять, визначено засоби їх удосконалення.

Рассмотрены такие слагаемые учебной деятельности студентов, как планирование, конспектирование, подготовка к семинарским и практическим занятиям, проработка литературы, пользование библиотечными каталогами, написание рефератов и курсовых работ, подготовка к экзаменам. Освещена роль личности в осуществлении успешного обучения и пути ее самовоспитания. Показана значимость для учебной деятельности таких психических процессов, как внимание, мышление и память, определены средства их усовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252 я73 + Ч481.69 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шуневич О. М. 
Формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках рідної мови : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О. М. Шуневич; Ін-т пед. АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Висвітлено психологічні, лінгвістичні й методичні засади формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках української мови. Визначено методичні шляхи формування цього вміння, розроблено й експериментально перевірено зміст, методи, прийоми та форми навчальної діяльності, спрямовані на формування у старшокласників уміння конспектувати прочитані навчальні тексти. Уточнено поняття конспектування, класифікацію видів конспекту (текстуальний, вільний, тематичний, структурний). Обгрунтовано та вдосконалено критерії оцінювання конспекту як виду роботи, узгоджено вимоги учителів-словесників і вчителів інших шкільних предметів до складених учнями конспектів. Результати дослідного навчання надають підстави вважати запропоновану експериментальну методику ефективною для формування в старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках української мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368625 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Подшивайлова Л. І. 
Вступ до спеціальності: психологія : навч. посіб. / Л. І. Подшивайлова; МОНМС України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Кам'янець-Подільський, 2011. - 316 c. - укp.

Висвітлено основи самоорганізації навчальної діяльності студента у ВНЗ. Охарактеризовано особливості системи вищої освіти України. Розкрито зміст самостійної навчальної роботи, умов саморозвитку, самовиховання та саморегуляції студента. Подано інформацію про систему психологічної служби, центри та заклади науково-дослідної, прикладної та практичної психології в Україні. Визначено особливості й етичні аспекти професійної діяльності психолога, а також вимоги до його особистості. Наведено нормативно-правові документи, які регламентують діяльність психолога у сфері освіти. Увагу приділено формам організації навчального процесу у ВНЗ, правам і обов'язкам студентів, правилам конспектування лекції, підготовці доповіді та виступу перед аудиторією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 я73 + Ю949.2 я73 + Ч481.328 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хейлік В. Д. 
Формування вмінь вірогідного прогнозування та запису російською мовою тексту навчальної лекції в іноземних студентів медико-біологічного профілю / В. Д. Хейлік // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 268-275. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто деякі складові ефективності навчання іноземних студентів комбінованого мовленнєвого акту "слухання - письмо", зокрема, авторський підхід до формування вмінь конспектування лекцій медико-біологічного профілю на основі механізму антиципації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-916.333

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Белешко Д. 
До методики самоосвіти вчителя математики (поради молодому вчителю) / Д. Белешко // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Подано розроблені автором методичні поради як результат узагальнення досвіду роботи вчителів математики шкіл м. Рівного та Рівненської області. Розглянуто теми: планування самоосвіти, основні форми самостійної роботи вчителя, заготовка навчального матеріалу, розв'язування задач, конспектування, рецензування, вироблення вмінь і навичок, перевірка та впровадження нових ідей, елементи дослідної роботи, семінар, відкриті заходи, звітність і оформлення результатів. Рекомендовано різні форми звіту про самостійну роботу, з яких найдоцільнішими є реферат, розробка наочних посібників, доповідь, методична розробка та здійснення системи позакласних заходів, збірник самостійно розв'язаних задач, стаття в районній (обласній) газеті, методичному збірнику тощо.

Представленны разработанные автором методические советы как результат обобщения опыта работы учителей математики школ г. Ровно и Ровенской области. Рассмотрены темы: планирование самообразования, основные формы самостоятельной работы учителя, заготовка учебного материала, решения задач, конспектирование, рецензирование, формирование умений и навыков, проверка и внедрение новых идей, элементы исследовательской работы, семинар, открытые мероприятия, отчетность и оформление результатов. Рекомендовано различные формы отчета о самостоятельной работе, из которых наиболее целесообразными являются реферат, разработка наглядных пособий, доклад, методическая разработка и осуществление системы внеклассных мероприятий, сборник самостоятельно решенных задач, статья в районной (областной) газете, методическом сборнике т.д.

In the article the given advices are for a self-education the young teacher of mathematics.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Белова Е. К. 
Структурирование информации как основа повышения информативности учебного процесса в технических высших учебных заведениях / Е. К. Белова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 14-18. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена возможность повышения информативности лекционных занятий в ВУЗ при использовании свертывания и моделирования учебной информации в сочетании с компьютерной презентацией. Показано, что такие лекционные занятия должны быть обеспечены специальными лекционными рабочими тетрадями, облегчающими студентам восприятие и конспектирование информации, подаваемой в свернутом виде и ускоренном за счет использования презентации темпе.

Розглянуто можливість підвищення інформативності лекційних занять у ВНЗ за використання згортання й моделювання навчальної інформації в поєднанні з комп'ютерною презентацією. Показано, що такі лекційні заняття повинні бути забезпечені спеціальними лекційними робочими зошитами, які полегшують студентам сприйняття та конспектування інформації, що подається у згорнутому вигляді та прискореному за рахунок використання презентації темпі.

The article deals with the possibility of more informative lectures in universities by using convolution modeling of educational information in conjunction with a computer presentation. It has been shown, that such lectures should be provided with special lecture workbooks to facilitate note-taking and perception by students of information supplied in the compressed form and in the accelerated pace due to the use of the presentation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хейлік В. Д. 
Об'єкти контролю та критерії оцінювання вмінь іноземних студентів-медиків у комбінованому мовленнєвому акті "слухання - письмо" / В. Д. Хейлік // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 24. - С. 109-117. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано й експериментально перевірено відповідну лінгводидактичну модель, удосконалено критерії та показники вимірів рівнів комунікативної компетенції іноземних учнів, проаналізовано підходи до формування вмінь конспектування лекцій медико-біологічного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Марченко В. Г. 
Лекція в системі медичної післядипломної освіти / В. Г. Марченко, І. О. Крамний, І. О. Вороньжев // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2015. - № 4. - С. 6-12. - укp.

Наведено особливості підготовки та читання лекцій у медичній післядипломній освіті, завдання лектора та вимоги до цього виду занять. Подано порядок викладання лекції, обсяг лекційного матеріалу, структуру лекції, формули для розрахунку розподілу часу на види інформації, які наводяться лектором. Наведено дидактичні цілі навчальної лекції, особливості читання залежно від виду циклу (спеціалізація, тематичне удосконалення). Висвітлено особливості та види курсів лекцій, види лекцій у медичній післядипломній освіті. Підкреслено виховний характер лекцій, узгодженість їх із семінарськими та практичними заняттями. Наведено недоліки навчальної лекції, вимоги до стилю читання лекції, розподіл годин на лекції залежно від посади викладача, особливості складання методичних розробок до кожної лекції, підкреслено необхідність надання попередньої інформації слухачам про тематику і зміст лекції та важливість обговорення лекції на методичних зборах кафедри. Подано перелік інтерактивних методів читання та вимог до технічного оснащення й аудиторії, перелічено зовнішні чинники, які впливають на лекцію, види конспектування тощо.

Приведены особенности подготовки и чтения лекций в медицинском последипломном образовании, задачи лектора и требования к этому виду занятий. Изложены порядок преподавания лекции, объем лекционного материала, структура лекции, формулы для расчета распределения времени на виды информации, которые приводятся лектором. Приведены дидактические цели учебной лекции, особенности чтения в зависимости от вида цикла (специализация, тематическое усовершенствование). Освещены особенности и виды курсов лекций, виды лекций в медицинском последипломном образовании. Подчеркнут воспитательный характер лекций, согласованность их с семинарскими и практическими занятиями. Приведены недостатки учебной лекции, требования к стилю чтения лекции, распределение часов на лекции в зависимости от должности преподавателя, особенности составления методических разработок к каждой лекции. Подчеркнуты необходимость предоставления предварительной информации слушателям о тематике и содержании лекции и важность обсуждения лекции на методических собраниях кафедры. Дан перечень интерактивных методов чтения и требований к техническому оснащению и аудитории, перечислены внешние факторы, которые влияют на лекцию, виды конспектирования и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Основи професійної освіти : підруч. для студентів 1-го (бакалавр.) та 2-го (магістер.) рівнів спец. 015 "Професійна освіта", а також для наук.-пед. працівників, майстрів виробн. навчання та аспірантів закл. вищ. освіти техн. профілю / М. В. Руденко, Р. А. Калениченко, Г. В. Капосльоз, Г. Л. Корчова; Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. - Київ : Компринт, 2018. - 612 c. - укp.

Висвітлено основні проблеми всебічного психолого-педагогічного забезпечення всіх компонентів освітнього процесу за умов закладу вищої освіти технічного профілю. Надано рекомендації щодо застосування теоретичних знань у практичній діяльності інженерів-педагогів. Увагу приділено психолого-педагогічним аспектам процесу навчання, класифікації та різновидам методів активізації викладання, раціональним прийомам конспектування навчального матеріалу. Розглянуто методичні засади професійно-психологічного відбору, методики оцінювання розумової працездатності, комунікативні аспекти педагогічної діяльності, питання психології конфліктів у освітніх організаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45 я73-1 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830208 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського