Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)
Пошуковий запит: (<.>K=АВТОТЕХНІКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Автотехнічна експертиза : навч. посіб. / О. В. Іванченко, Р. О. Кайдалов, Р. І. Топчій, А. О. Іванченко, І. В. Цебрюк; Нац. акад. Нац. гвардії України. - Харків : НА НГУ, 2018. - 155 c. - Бібліогр.: с. 142 - укp.

Розглянуто процесуальні питання автотехнічної експертизи. Досліджено заходи забезпечення безпеки руху на автомобільному транспорті та порядок розслідування ДТП у частинах і підрозділах НГУ. Викладено загальні методики експертного дослідження наїздів та зіткнення транспортних засобів. Проаналізовано вибір та визначення вихідних даних, необхідних для аналізу дорожньо-транспортної пригоди. Особливу увагу приділено змістові та структурі акта експерта-автотехніка та повідомлення про неможливість скласти акт. Проаналізовано механізм зіткнення транспортних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)413.921.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Bogomolov V. O. 
Features of braking of multi-axle vehicles depending on the layout of their axles = Особливості гальмування багатовісних транспортних засобів в залежності від компоновки їх мостів / V. O. Bogomolov, V. I. Klimenko, D. M. Leontiev, A. A. Frolov, O. S. Suhomlin, O. V. Kuripka // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 49. - С. 23-35. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

На даний час в науково-методичних рекомендаціях судово-експертних установ та в науково-технічній літературі відсутні універсальні методики щодо визначення параметрів гальмування вантажних багатовісних транспортних засобів, що не дає можливості використовувати типові підходи при складанні висновків автотехнічної експертизи. Мета роботи - показати можливість використаннея в практиці проведення автотехнічних експертиз, методики визначення уповільення багатовісного транспортного засобу на основі реалізованих зчеплень шин його коліс та координат положення його центру тяжіння. Прийняті в роботі підходи до вирішення поставленої мети базуються на теоретичних основах гальмування багатовісних транспортних засобів, наукових положень пружних деформацій пневматичних шин автомобільних коліс, геометричних та вагових параметрах колісного транспортного засобу. Визначено рівняння, які дозволяють розрахувати значення коефіцієнта гальмування багатовісних транспортних засобів на основі координат положення його центру тяжіння, реалізованих зчеплень між шинами автомобільних коліс та поверхнею дорожнього покриття, а також розподілення навантаження між відповідними передніми і задніми вісями багатовісного транспортного засобу. Визначено рівняння, які дозволяють розрахувати положення координати центру тяжіння багатовісного колісного транспортного засобу щодо його передніх і задніх осей. Результати проведеної роботи дають загальне уявлення про вплив геометричних та вагових параметрів багатовісного транспортного засобу на ефективність його гальмування, в тому числі й при виході з ладу елементів його гальмового керування. Отримані результати можуть бути рекомендовані експертам-автотехнікам при визначені технічної можливості уникнення дорожньо-транспортної події в умовах виникнення несправностей в гальмовому керуванні транспортного засобу керування. Отримані результати можуть бути рекомендовані експертам-автотехнікам при визначені технічної можливості уникнення дорожньо-транспортної події в умовах виникнення несправностей в гальмовому керуванні транспортного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
3.

Leontiev D. 
Determination of the average torsional stiffness of tires of a double vehicle wheel during its interaction with the road surface = Визначення середньої крутильної жорсткості шин здвоєного автомобільного колеса при його взаємодії з поверхнею дорожнього покриття / D. Leontiev, A. Frolov // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 51. - С. 14-25. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

На даний час в науково-методичних рекомендаціях судово-експертних установ та в науково-технічній літературі відсутні універсальні методики щодо визначення параметрів гальмування вантажних багатовісних транспортних засобів, які мають колеса з подвійним ошинуванням, що впливає на результати складання висновків автотехнічної експертизи. Відсутність універсальних методик обумовлена складністю визначення дійсних гальмових, сил особливо при взаємодії шин здвоєних коліс з поверхнею дорожнього покриття. Мета роботи - обгрунтування методу визначення середньої крутильної жорсткості шин здвоєного автомобільного колеса при його взаємодії з поверхнею дорожнього покриття. Прийняті в роботі підходи для досягнення поставленої мети базуються натеоретичних основах деформування пружних елементів, які розташовані паралельно один одному. Визначено рівняння, які дозволяють розрахувати величину середньої крутильної жорсткості шини для коліс, які мають подвійне, потрійне або четверне ошинування. Результати проведеного дослідження дають загальне уявлення про вплив тиску в шинах здвоєного колеса на величину його середньої крутильноїжорсткості. Отримані результати можуть бути рекомендовані експертам автотехнікам при складанні висновку експертизи або експертного дослідження, а також результати дослідження можу ть бути використані в навчальному процесі при підготовці фахівців галузі транспорт або механічної інженерії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського