Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Освіта та педагогічна наука<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гавриш Н. В. 
Формування в дітей готовності до шкільного навчання в інтегрованому просторі дошкільного закладу / Н. В. Гавриш // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 7-12. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено особливості особистісного розвитку майбутніх школярів, характеристику способів використання розвивального потенціалу інтегрованого простору дошкільного закладу. Кожен з видів діяльності на етапі дошкільного дитинства має стати підгрунтям тих чи тих навчальних дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хриков Є. М. 
Європейський, національний та інституційний контексти розвитку менеджменту якості вищої освіти в Україні / Є. М. Хриков // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 13-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Надано аналіз трьох контекстів системи гарантії якості - європейського, національного - українського, інституційного. У зв'язку з тим, що в Європейських країнах не існує загальноприйнятої системи гарантії якості, наведено найбільш важливі для сучасного етапу розвитку України її властивості. Національний контекст системи гарантії якості для України складають державні механізми управління та особливості соціальної ситуації в країні. Інституційний контекст складають особливості студентів, викладачів, організації навчального процесу, управління навчальними закладами. Ці особливості значною мірою негативно впливають на якість діяльності ВНЗ. Запропоновано логіку створення системи гарантії якості в Україні, що полягає в наступному: подолання негативних та розвиток позитивних чинників вищої освіти країни; формування властивостей, притаманних вищій освіті Європи; запровадження сучасного європейського досвіду гарантій якості. У якості засобів реалізації цих завдань запропоновано модернізацію законодавчої бази, створення агенцій оцінки діяльності ВНЗ, реалізацію для вирішення накопичених проблем ідей стандартів ISO серії 9000, змістовне а не формальне запровадження Болонських реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Поясок Т. Б. 
Застосування інформаційних технологій для підвищення якості навчального процесу у ВНЗ / Т. Б. Поясок // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто можливості підвищення ефективності навчального процесу за допомогою застосування мультимедійних презентацій, визначено правила створення слайдів для навчальних цілей, показано можливості мультимедійних презентацій на різних етапах заняття, акцентовано увагу на особливостях створення презентаційних слайдів для їх застосування у процесі викладання лекційного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Галич В. М. 
Дидактичний і виховний потенціал рецепцій ЗМІ в щоденниках Олеся Гончара / В. М. Галич // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Уперше розглянуто щоденники письменника в аспектах теорії та історії соціальних комунікацій і медіаосвіти. Об'єктом дослідження стали відомості про діяльність цензури в радянську добу, надані в щоденникових записах Олеся Гончара. Цензурування (свавільне втручання до тексту: вилучення фрагментів, дописування абзаців, заміна слів, заголовків) розцінено як комунікативне насилля. Доведено, що для митця цензура у сфері журналістської та літературної діяльності була не лише заперечувальною, а й караючою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)6 + Ш5(4УКР)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гао Юйхай .  
Читання літературних творів у контексті викладання китайської мови / . Гао Юйхай // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 34-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано лінгвістичну концепцію викладання іноземної мови, яка полягає в читанні творів класичної літератури як одного з ефективних способів вивчення мови. Виявлено формування естетичного сприйняття й навичок художнього мислення під час роботи з творами китайського літературного мистецтва, а також визначено переваги цього методу викладання мови в межах стандартної програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш171.1-91 + Ш5(5КИТ) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Матета О. А. 
Використання порівняльного методу у викладанні навчальної дисципліни політології / О. А. Матета, О. В. Урін // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто використання порівняльного методу політології для формування в студентів глибоких політичних знань та вміння застосовувати їх у суспільному житті. Наведено приклади фрагментів порівняльних таблиць, що демонструють особливості використання порівняльного методу під час вивчення політичних учень різних часів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дічек Н. П. 
Людина доби українського освітнього бароко: Феофан Прокопович і просвітительство / Н. П. Дічек // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 46-57. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Узагальнено новаційний внесок у культурно-освітній розвиток слов'янських народів одного з найвидатніших представників бароко - професора, ректора Києво-Могилянської академії, церковного реформатора, письменника, просвітителя Феофана Прокоповича. Сукупність суперечливих історичних і біографічних відомостей про нього і пов'язаних з цим гіпотез, неоднозначність його вчинків спричинюють контрастні оцінки й тлумачення діяльності та творчої спадщини цієї історичної особи. Ідеї проповідей та праць Ф. Прокоповича, з одного боку, зумовлювали поширення реформаційних настроїв, а з іншого - викликали звинувачення в єресі й пропагуванні лютеранського духу від прихильників православ'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)46-8 + Ч33(4УКР)5-8 + Э372.24-346-028 + Э372.27-34-028

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Петренко О. Б. 
Маскулінізація образу дитинства у сталінській педагогіці (30-ті рр. ХХ століття) / О. Б. Петренко // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 58-62. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано особливості конструювання радянською державою дискурсу чоловічого і жіночого в межах освітніх закладів, специфіку маскулінізації образу дитинства в сталінській педагогіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4СОЮ)62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сейко Н. А. 
Методологічні проблеми дослідження доброчинності в історії освіти / Н. А. Сейко // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 63-70. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Надано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України - системного, цивілізаційного, культурологічного, наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій - теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХIХ - на початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Галич О. А. 
Підручник XXI століття: проблеми, досвід, перспективи / О. А. Галич // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 71-75. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано досвід створення нового покоління підручників з літературознавчих предметів (історія літератури, вступ до літературознавства, історія літературознавства, історія літературно-художньої критики та ін.), що викладають на філологічних спеціальностях вищих навчальних закладів у межах проекту "Підручник ХХI століття".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 р30-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горошкіна О. М. 
Жанровий аспект розвитку мовлення учнів / О. М. Горошкіна // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему впровадження жанрового аспекту розвитку мовлення учнів. Запропоновано відбір жанрів для вивчення, систему вправ, спрямовану на підвищення жанрової компетенції учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кононов І. Ф. 
Наркотизм серед школярів старших класів у м. Луганськ: форми та поширеність / І. Ф. Кононов // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 11-25. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

На основі емпіричних даних розглянуто розповсюдженість серед школярів м. Луганськ адиктивних форм поведінки, викликаних уживанням алкоголю, наркотиків і тютюнопаління. Виходячи з позиції, що різні групи адиктивних речовин по-різному освоєні культурою. Відповідно до цього формуються установки щодо дозволів і заборон на вживання відповідних психотропних речовин. Найбільшими проблемами в шкільному оточенні є вживання алкоголю та тютюнопаління, але ситуацію з наркотиками можна охарактеризувати як таку, що є достатньою для продовження епідемії наркотизму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Смолінська О. Є. 
Стратегія розвитку вищого педагогічного навчального закладу та його людські ресурси крізь призму організаційної культури / О. Є. Смолінська // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 26-33. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Досліджено зв'язки стратегії та організаційну культуру вищого педагогічного навчального закладу для підвищення його конкурентоспроможності, формування інтелектуального капіталу шляхом розвитку людських ресурсів. Важливе місце в залученні викладача до реалізації цілей педагогічної освіти посідають соціалізаційні процеси, що також проаналізовані в публікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бадер В. І. 
Електронна лінгводидактика: стан і перспективи / В. І. Бадер // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 34-43. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Досліджено проблему становлення електронної лінгводидактики як інноваційного науково-методичного напряму в навчанні й викладанні української мови - як рідної й іноземної; визначено основні тенденції подальшого розвитку вітчизняної електронної лінгводидактики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-91 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вітченко А. О. 
Особливості організації науково-дослідної роботи студентів-філологів з методики викладання світової літератури / А. О. Вітченко // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито особливості науково-дослідної роботи студентів-філологів з методики викладання світової літератури, визначено технологічні підходи до її організації в системі професійного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р30-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пастухова С. Ю. 
Методика розвитку професійного тезаурусу в студентів технічних ВНЗ на основі рецептивних видів мовленнєвої діяльності / С. Ю. Пастухова // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 48-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено наявні підходи до вирішення проблеми розвитку іншомовного професійного тезаурусу в студентів технічних ВУЗів; запропоновано класифікацію спрямованих на лексику вправ, що враховують комунікативно-пізнавальні потреби й інтереси студентів; виявлено основні прийоми роботи над професійною лексикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кінаш І. А. 
Використання інформаційних технологій при викладанні економічних дисциплін / І. А. Кінаш // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 55-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійної підготовки фахівців економічних спеціальностей засобами інформаційних технологій. Підкреслено необхідність фахівців економічних спеціальностей для сучасної економіки та роль інформаційних технологій у їх професійній діяльності. Розглянуто поняття "інформаційні технології", "інформаційні ресурси" та "дистанційна технологія навчання", що має високий ступінь мобільності й можливості охоплення широкого кола студентів та є однією з найбільш ефективних і перспективних систем підготовки фахівців економічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + У. р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Караман О. Л. 
Діагностика як основа визначення змісту фахової підготовки персоналу виховних колоній до соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими / О. Л. Караман // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 62-68. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Узагальнено результати діагностики рівня готовності персоналу виховних колоній до соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими та визначено зміст їх фахової підготовки, що містить чотири блоки: науково-теоретичний (формування системи знань про історію, теорію, методологію соціально-педагогічної роботи); практичний (формування гностичних, проектувальних, конструктивних, організаторських, комунікативних умінь); психофізіологічний та психологічний (розвиток психічних процесів та творчих потенціалів особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)024-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Павлик Н. П. 
Логіко-структурний аналіз проблеми якісної професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. П. Павлик // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати теоретичного аналізу літератури з проблеми застосування логіко-структурного підходу для розв'язання соціально-педагогічних проблем, розкрито алгоритм проведення логіко-структурного аналізу, побудовано "дерево проблем" і "дерево цілей" для підвищення рівня професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пєтухова І. О. 
Експериментально-педагогічні ідеї І. Сікорського / І. О. Пєтухова // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної спадщини І. Сікорського розкрито основні погляди педагога на проблеми дослідження дитячої особистості. Виділено провідні положення вченого, які він уважав найбільш впливовими та вагомими в процесі диференціації дитячої психіки. Надано загальну характеристику поглядів І. Сікорського на причини відхилень розумового розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5-8 + Ю98 г(4УКР)5 д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського