Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Економіка транспорт. комплексу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 194
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Жуков П. П. 
Алгоритм вибору установок по виробництву асфальтобетонних сумішей / П. П. Жуков, Ю. Б. Кравчук, Д. О. Жуков // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 204-210. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Одним із напрямів виходу країни з кризи є розвиток транспортної інфраструктури, що в свою чергу потребує розвиток дорожнього господарства, яка б відповідала європейським стандартам. Розвиток дорожнього господарства потребує або створення нових заводів з виробництва асфальтобетонних сумішей, або модернізацію, або реконструкцію старих асфальтобетонних заводів. Будь-яка реконструкція або модернізація і, тим паче, побудова нових АБЗ потребує оптимізації вибору найбільш ефективних установок по виробництву необхідних сумішей для створення відповідного дорожнього покриття. Вибрано оптимальні установки для виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ на основі врахування продуктивності установок, площі, яку займають установки, кількості персоналу, що їх обслуговує.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Криворучко О. М. 
Аналіз маркетингових можливостей підприємства / О. М. Криворучко, І. С. Пипенко // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 90-100. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розроблено методичні основи аналізу маркетингових можливостей підприємства на підставі обгрунтування основних робіт, змісту, послідовності та спрямованості, а також способів і прийомів їх реалізації. Запропоновані основи передбачають визначення зміни рівня маркетингових можливостей у часі, встановлення впливу структури факторів, що їх формують - відповідності між пропозицією підприємства та вимогами ринкових суб'єктів з урахуванням значущості параметрів взаємодії до та після їх узгодження. Це дозволяє виявити різні причини, що впливають на рівень наявності маркетингових можливостей, покращити процес їх формування та результативного використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шинкаренко В. Г. 
Вибір напрямків інноваційної діяльності АТП / В. Г. Шинкаренко, О. В. Клепікова // Економіка транспорт. комплексу. - 2011. - Вип. 17. - С. 52-61. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Набув подальшого розвитку методичній підхід до вибору напрямків інноваційної діяльності АТП, який передбачає ієрархічну декомпозицію задачі вибору з подальшим багатокритеріальним ранжуванням альтернатив на базі методу аналізу ієрархій. Як критерії вибору запропоновано такі: цілі підприємства, потреби споживачів, достатність ресурсної бази, рівень конкурентоспроможності. Побудовано трирівневу ієрархічну модель вибору напрямків інноваційної діяльності АТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бурмака М. М. 
Визначення максимального розміру плати за проїзд автомобільними дорогами з позицій концесіонера / М. М. Бурмака // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 136-143. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуті існуючі методи визначення максимального розміру плати за проїзд дозволяють розрахувати вартість проїзду лише для чітко заданих вихідних даних та не враховують інтереси концесіонера. Обгрунтовано формулу розрахунку максимального розміру плати за проїзд управляючим параметром якої є рівень рентабельності платної автомобільної дороги. Запропоновані методичні рекомендації дозволяють здійснити моделювання вартості проїзду у разі зміни умов реалізації концесійного договору: відхилення фактичної від проектної інтенсивності руху, ставки дисконту та поточних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.20-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Криворучко О. М. 
Визначення параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства / О. М. Криворучко, І. С. Пипенко // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 67-74. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано методичний підхід до визначення величини параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства, який передбачає встановлення оптимальних значень цих параметрів під час невідповідності пропозиції підприємства вимогам суб'єктів середовища безпосереднього оточення на основі інструментарію математичної теорії ігор. Розроблений підхід забезпечує підприємству одержання максимальної вигоди від взаємодії з кожною групою суб'єктів середовища безпосереднього оточення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дмитрієв І. А. 
Визначення потенційних методів рейдерського захоплення автотранспортних підприємств / І. А. Дмитрієв, В. Ю. Нестеренко // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 33-42. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено головні види інформації про діяльність підприємства, на підставі яких стає можливим визначення загроз, що створюють умови для його захоплення легітимним шляхом. На основі інформації про діяльність автотранспортних підприємств побудовано відповідні матриці загроз та розраховано показники вразливості підприємств рейдерському захопленню шляхом використання таких методів, як маніпуляції з акціонерним капіталом, кредиторською заборгованістю, нематеріальними активами, реєстром акціонерів. На основі розрахованих показників вразливості визначено потенційні методи рейдерського захоплення підприємств автотранспортної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-98

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дмитрієв І. А. 
Визначення сутності економічної безпеки підприємств / І. А. Дмитрієв, К. О. Федотова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 55-62. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Доведено актуальність управління економічною безпекою за умов світової фінансової кризи, розкрито необхідність дослідження економічної безпеки підприємства на мікрорівні з урахуванням усіх її сторін, засобів і мети її досягнення. Розглянуто визначення економічної безпеки підприємства з використанням різних підходів, окреслено їх переваги та недоліки. Запропоновано визначення економічної безпеки підприємства на основі узагальнення сучасних підходів провідних вчених; розглянуто особливості визначення цього поняття на макро- та мікрорівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Щербініна Ю. С. 
Визначення сутності медіа-менеджменту / Ю. С. Щербініна // Економіка транспорт. комплексу. - 2011. - Вип. 17. - С. 36-42. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що внаслідок виокремлення медіа-виробництва в окремий вид економічної діяльності з'являється медіа-менеджмент. Сутність медіа-менеджменту визначено через систему, яка складається із чотирьох основних механізмів: організаційно-адміністративного, економічного, персонал-орієнтованого та інформаційного. В результаті проведеного дослідження виявлено, що саме ці чотири механізми є взаємообумовленими, необхідними, а їх застосування є достатнім для здійснення менеджменту на медіа-підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)380-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Криворучко О. Н. 
Гармонизация системы управления предприятием на основе менеджмента качества / О. Н. Криворучко, В. Г. Шинкаренко // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 7-21. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Доказана необходимость и целесообразность гармонизации системы управления предприятием на основе менеджмента качества, сформированы основы ее реализации. Гармонизация системы управления предприятием на основе менеджмента качества базируется на его проникновении в другие подсистемы, включение в их формирование и функционирование как необходимой подсистемы. Система менеджмента качества выступает в роли координатора функционирования всех подсистем. Основными ее задачами по координации является выбор соответствующего способа, целесообразного по отношению к достижению специфических задач, стоящих перед конкретной подсистемой управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-823.2-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шевченко В. В. 
Економічна оцінка стану з безпеки руху поїздів / В. В. Шевченко, О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, Д. М. Козаченко // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 112-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З метою визначення залежності економічних показників та показників безпеки руху і розробки заходів з удосконалення системи безпеки руху поїздів на залізницях виконано аналіз статистичних даних з порушень безпеки руху. Обгрунтовано необхідність та особливу важливість урахування економічних аспектів для всебічного аналізу стану безпеки руху поїздів на залізницях. Визначено розмір оцінного коефіцієнтф безпеки руху з урахуванням обсягів інвестицій та збитків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.101-995 + О280.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ачкасова Л. Н. 
Инвестиционный процесс как объект управления / Л. Н. Ачкасова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 22-31. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Последовательно обоснован инвестиционный процесс как объект управления. Для этого сформирована проблема управления, поставлены цели управления инвестиционным процессом, заданы критерии разделения среды и объекта управления, определен характер взаимоотношений инвестиционного процесса и среды, установлены особенности и свойства объекта управления, представлена модель объекта управления и определено информационное обеспечение связей между объектом и средой.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кірдіна О. Г. 
Інновації на залізничному транспорті та рівні їх корисності / О. Г. Кірдіна // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 122-127. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На підставі аналізу підходів до поняття "інновація" сформовано визначення поняття "інновація на залізничному транспорті". Встановлено, що розкриваючи результат від впровадження інновацій, варто визначати не ефект, а їх корисність. Внаслідок цього розкрито види корисності, приділено увагу ланцюгу формування корисності інновацій на залізничному транспорті, визначено три етапи процесу її формування, розроблено схему забезпечуючого, формуючого та оцінюючого середовища локальної та глобальної корисності інновацій на залізничному транспорті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шинкаренко В. Г. 
Класифікація нових автотранспортних послуг / В. Г. Шинкаренко, І. М. Ананко // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 51-57. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

За умов зростання конкурентної боротьби, коли споживачі стають більш вимогливими до послуг, перед керівництвом автотранспортних підприємств постає проблема створення нових послуг, які б дозволили досягти відповідності пропозицій підприємства вимогам споживачів. Проте невизначеність у виділенні ознак новизни автотранспортних послуг ускладнює вирішення даної проблеми. Аналіз літературних джерел не дозволив її усунути. Запропоновано вважати автотранспортну послугу новою, якщо вона збільшує або створює нову споживчу цінність і за рахунок цього забезпечує задоволення нових або існуючих потреб споживачів. Представлено класифікацію нових автотранспортних послуг за наступними ознаками: ступінь новизни створеної споживчої цінності; вид ринку, на якому здійснюється впровадження нової послуги; види процесів послуги та елементи комплексу маркетингу, які слугують джерелом виникнення новизни; рівні надання послуг; складові споживчої цінності та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Федорова В. А. 
Комплексная оценка набора отдельных видов бизнеса АТП / В. А. Федорова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 74-83. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Усовершенствован методический подход к комплексной оценке набора отдельных видов бизнеса АТП с помощью критерия его выбора, рассчитанного на основе трех частных показателей: сбалансированности по стадиям жизненного цикла, стратегической гибкости и синергизма. Использование данного подхода в практической деятельности предприятий позволит всесторонне охарактеризовать набор отдельных видов бизнеса и на этой основе осуществить его выбор.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шинкаренко В. Г. 
Маркетинговий підхід до визначення ціни на послуги пасажирського автомобільного транспорту / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу. - 2011. - Вип. 17. - С. 82-89. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто існуючі підходи до визначення ціни транспортної послуги з використанням маркетингового підходу, встановлено їх недоліки й переваги. Наведено удосконалений маркетинговий підхід до встановлення ціни на послуги пасажирського автомобільного транспорту. Він враховує в ціні всі основні ринкові фактори; розкриває механізм узгодження інтересів споживачів і виробників та встановлює його зв'язок з ринковим механізмом; визначає місце й значення споживчої цінності та прибутку в процесі встановлення ціни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Стогул О. И. 
Методические основы оптимизации уровня качества на пассажирских автобусных станциях (ПАС) / О. И. Стогул // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 154-164. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Обоснована сфера применения существующих методов оптимизации уровня качества. При функционировании системы управления качеством оптимальный уровень качества определяется путем сопоставления понесенных затрат и эффекта, на этапе внедрения - путем сопоставления данных значений уровня качества и выбор по определенным критериям. Разработаны методические основы оптимизации уровня качества на пассажирских автобусных станциях на основе принципа Парето, определяющие оптимальный уровень при взаимодействии двух сторон - предприятия и пассажиров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ананко І. М. 
Методичні основи визначення вимог споживачів до автотранспортних послуг / І. М. Ананко // Економіка транспорт. комплексу. - 2011. - Вип. 17. - С. 100-108. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Удосконалено методичні основи визначення вимог споживачів до автотранспортних послуг на основі використання комплексного підходу. Це дозволить систематизувати теоретичні розробки вчених в даній галузі та значно поліпшити їх впровадження в практичну діяльність автотранспортних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Клепікова О. В. 
Модель інноваційної діяльності в підприємстві / О. В. Клепікова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 32-39. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розроблено модель інноваційної діяльності в підприємстві. На підставі процесного підходу та методології функціонального моделювання IDEFO інноваційну діяльність в підприємстві представлено у вигляді мережі взаємодіючих процесів. Визначено "входи", "виходи", ресурси та механізм управління кожного процесу, встановлено зв'язки між ними. Інноваційну діяльність в підприємстві графічно надано у вигляді контекстної та декомпозиційної діаграм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Когут Ю. О. 
Моделювання бізнес-процесів АТП / Ю. О. Когут // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 140-153. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Доведено необхідність розмежування понять "процес" та "бізнес-процес" в межах процесно-орієнтованого управління. Уточнено поняття "бізнес-процес", відмінностями якого у порівнянні з існуючими є: розділення споживачів бізнес-процесу на внутрішніх і зовнішніх; доповнення якісної характеристики бізнес-процесу "послідовність" (як ознаки базового поняття "процес"); ємність визначення. Обгрунтовано підхід до класифікації процесів підприємства, що передбачає їх розділення на бізнес-процеси та процеси функціонування і управління підприємством. Розроблено модель бізнес-процесів АТП, що на відміну від існуючих, грунтується на концепції створення безпосередньої споживчої цінності та передбачає побудування ланцюжка бізнес-процесів підприємства, які класифікуються на основні та забезпечуючі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Примачева Н. Н. 
Морской транспорт в системе мировой экономической интеграции / Н. Н. Примачева, И. А. Голубкова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 128-136. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены основные аспекты обеспечения потребностей мировой экономической интеграции адекватным развитием морской транспортной индустрии. Уточнено закономерности и взаимозависимости экономического возрастания глобальной экономики и направлений специализации торгового флота. Обоснованы целесообразность расчета и управление развитием провозной возможности флота на основе добавленной стоимости. Развитие национального морского транспортного комплекса должно предусматривать достижение фрахтовой независимости внешнеторговых отношений страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.460 + У9(4УКР)374.60

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського