Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73321<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Педагогічні науки та освіта : зб. наук. пр. Запоріз. обл. ін-ту післядиплом. пед. освіти. Вип. 1 / ред.: А. І. Павленко. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2007. - 252 с. - укp.Розглянуто інтерактивні форми діяльності учнів на уроках фізичної культури. Висвітлено питання формування гуманістичних цінностей у фаховій підготовці педагогів. Визначено педагогічні умови формування ціннісного ставлення до навчання в дітей з особливостями психофізичного розвитку. Проаналізовано проблеми соціально-професійної адаптації в процесі професійного становлення особистості вчителя, особливості розвитку професійної самосвідомості особистості в контексті професійного самовизначення. Рассмотрены интерактивные формы деятельности учеников на уроках физической культуры. Освещены вопросы формирования гуманистических ценностей в профессиональной подготовке педагогов. Определены педагогические условия формирования ценностного отношения к обучению у детей с особенностями психофизического развития. Проанализированы проблемы социально-профессиональной адаптации в процессе профессионального становления личности учителя, особенности развития профессионального самосознания личности в контексте профессионального самоопределения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43
Шифр НБУВ: Ж73321 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Педагогічні науки та освіта : зб. наук. пр. Запоріз. обл. ін-ту післядиплом. пед. освіти. Вип. 2 / ред.: А. І. Павленко. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2008. - 247 с. - укp.Наведено результати експериментального дослідження ціннісних орієнтацій учителів. Проаналізовано громадянську освіту в школах як провідний чинник виховання громадян в Україні, розвиток професіоналізму в системі післядипломної педагогічної освіти як показник творчого самовираження особистості вчителя української мови та літератури. Проведено педагогічний моніторинг у системі підвищення кваліфікації вчителів. Визначено мотиваційний компонент успішності розвитку інформаційної компетентності педагогів початкових шкіл. Приведены результаты экспериментального исследования ценностных ориентаций учителей. Проанализированы гражданское образование в школах как ведущий фактор воспитания граждан в Украине, развитие профессионализма в системе последипломного педагогического образования как показатель творческого самовыражения личности учителя украинского языка и литературы. Проведен педагогический мониторинг в системе повышения квалификации учителей. Определен мотивационный компонент успешности развития информационной компетентности педагогов начальных школ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж73321 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Мова як чинник формування громадянина України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 17 трав. 2008 р., Запоріжжя / ред.: А. І. Павленко; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя : ЛІПС, 2008. - 248 с. - (Пед. науки та освіта: зб. наук. пр.; Вип. 3). - укp.Проаналізовано гуманістичні педагогічні цінності майбутніх педагогів як основу педагогічної діяльності. Розглянуто питання формування навичок спілкування в контексті підготовки майбутніх соціальних педагогів. Розкрито сутність та структуру студентського самоврядування, особистісні аспекти виховання толерантності. Описано технологію розвитку в учнів здатності до самоконтролю як важливої складової соціальної компетентності, комунікативні особливості самореалізації духовного потенціалу вчителя. Висвітлено зарубіжний і вітчизняний досвід формування інформаційно-комунікаційної технологічної компетентності педагогів. Проанализированы гуманистические ценности будущих педагогов как основа педагогической деятельности. Рассмотрены вопросы формирования навыков общения в контексте подготовки будущих социальных педагогов. Раскрыты сущность и структура студенческого самоуправления, личностные аспекты воспитания толерантности. Описаны технология развития у учеников способности к самоконтролю как важной составляющей социальной компетентности, коммуникативные особенности самореализации духовного потенциала учителя. Освещены зарубежный и отечественный опыт формирования информационно-коммуникационной технологической компетентности педагогов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14 я431 + Ч30 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73321 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Розвиток теорії та практики особистісно орієнтованої освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 трав. 2009 р., Запоріжжя / ред.: А. І. Павленко; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя, 2009. - 256 с. - (Пед. науки та освіта: зб. наук. пр.; Вип. 4). - укp.Проаналізовано проблеми формування іншомовної культурокраїнознавчої та комунікативної компетенції учнів сільських шкіл. Описано методику використання культурно-історичного наративу у навчанні фізики. Розглянуто питання впровадження спеціальних прийомів активізації сприймання навчального матеріалу лекцій студентами ВНЗ, розкрито соціально-педагогічний аспект їх дозвіллєвої діяльності. Висвітлено роль інновацій у гуманізації управління підготовкою педагогічної майстерності менеджерів освітніх закладів. Визначено гендерну компетентність керівників загальноосвітніх навчальних закладів як чинник особистісно-орієнтованої освіти. Проанализированы проблемы формирования иноязычной культуространоведческой и коммуникативной компетенции учеников сельских школ. Описана методика использования культурно-исторического нарратива в обучении физике. Рассмотрены вопросы внедрения специальных приемов активизации восприятия учебного материала лекций студентами ВУЗ, раскрыт социально-педагогический аспект их досуговой деятельности. Освещена роль инноваций в гуманизации управления подготовкой педагогического мастерства менеджеров образовательных заведений. Определена гендерная компетентность руководителей общеобразовательных учебных заведений как фактор личностно-ориентированного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73321 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Формування соціокультурної компетенції сучасної молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15 - 16 жовт. 2009 р., Запоріжжя / ред.: А. І. Павленко. - Запоріжжя, 2009. - 248 с. - (Пед. науки та освіта: зб. наук. пр. Запоріз. обл. ін-ту післядиплом. пед. освіти; Вип. 5). - укp. - рус.Розглянуто питання інтенсифікації навчання іноземної мови в сучасних середніх школах. Висвітлено педагогічні умови індивідуалізації навчання учнів сільських шкіл. Розкрито психолого-педагогічні засади формування експериментальної компетентності школярів. Викладено загальні підходи до реалізації культурологічної парадигми в шкільній фізичній освіті. Визначено особистісний емоційний компонент у структурі сучасної вищої освіти. Проаналізовано роль української етнопедагогіки у вихованні громадян, соціокультурної компоненти в навчанні сучасної молоді іноземних мов. Рассмотрены вопросы интенсификации обучения иностранного языка в современных средних школах. Освещены педагогические условия индивидуализации обучения учеников сельских школ. Раскрыты психолого-педагогические основы формирования экспериментальной компетентности школьников. Изложены общие подходы к реализации культурологической парадигмы в школьном физическом образовании. Определен личностный эмоциональный компонент в структуре современного высшего образования. Проанализированы роль украинской этнопедагогики в воспитании граждан, социокультурной компоненты в обучении современной молодежи иностранных языков. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73321 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|