Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72850<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. К. Демиденко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Бердянськ, 2004. - 205 с. - укp.

Висвітлено теоретичні основи психології особистості. Розглянуто питання психологічного осмислення закономірностей соціокультурного розвитку людства, психологічні умови використання невербальних засобів спілкування на уроці літератури. Проаналізовано особливості ставлення молодшого школяра до себе. Розкрито конформуючий вплив соціальної депривації на соціалізацію особистості, психологічні основи використання словотворчої роботи для збагачення словника молодших школярів. Описано корекційно-розвиваючу тренінгову методику підвищення потенційних навчальних можливостей підлітків.

Освещены теоретические основы психологии личности. Рассмотрены вопросы психологического осмысления закономерностей социокультурного развития человечества, психологические условия использования невербальных средств общения на уроке литературы. Проанализированы особенности отношения младшего школьника к себе. Изучено конформирующее влияние социальной депривации на социализацию личности, раскрыты психологические основы использования словообразовательной работы для обогащения словаря младших школьников. Описана коррекционно-развивающая тренинговая методика повышения потенциальных учебных возможностей подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. К. Демиденко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Бердянськ, 2005. - 212 с. - (Психол. науки; N 2). - укp.

Проаналізовано формування в дітей старшого дошкільного віку екологічно мотивованої поведінки. Розглянуто питання профілактики девіантної поведінки молодших школярів у процесі формування та розвитку емоційно-ціннісної сфери їх особистості. Висвітлено проблеми інтегрального дослідження ціннісних орієнтацій у системі ВНЗ, мотивації навчання студентів з обмеженими можливостями в інтегрованих групах.

Проанализировано формирование у детей старшего дошкольного возраста экологически мотивированного поведения. Рассмотрены вопросы профилактики девиантного поведения младших школьников в процессе формирования и развития эмоционально-ценностной сферы их личности. Освещены проблемы интегрального исследования ценностных ориентаций в системе ВУЗ, мотивации обучения студентов с ограниченными возможностями в интегрированных группах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Бердянськ, 2006. - 219 с. - (Психол. науки; N 3). - укp.

Проаналізовано інтелектуальну ініціативність та рівень розвитку інтелекту в дітей, структуру образів "Я-реальне" та "Я-ідеальне" в молодшому шкільному віці. Розглянуто питання адаптації дітей молодшого шкільного віку у творчому колективі та наведено критерії її визначення. Висвітлено діагностичні основи формування і розвитку самостійності молодших школярів у позаурочній виховній діяльності. Визначено психолого-педагогічний моніторинг ефективності навчального процесу в загальноосвітніх школах. Розкрито феномен емпатії у психологічних дослідженнях, проблему особистісного зростання студентів психологічних спеціальностей в аспекті педагогічної антропології.

Проанализированы интеллектуальная инициативность и уровень развития интеллекта у детей, структура образов "Я-реальное" и "Я-идеальное" в младшем школьном возрасте. Рассмотрены вопросы адаптации детей младшего школьного возраста в творческом коллективе и приведены критерии её определения. Освещены диагностические основы формирования и развития самостоятельности младших школьников во внеурочной воспитательной деятельности. Определен психолого-педагогический мониторинг эффективности учебного процесса в общеобразовательных школах. Раскрыты феномен эмпатии в психологических исследованиях, проблема личностного роста студентов психологических специальностей в аспекте педагогической антропологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72850 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського