Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786/С.5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Вища дошкільна освіта в Україні: становлення, розвиток, сучасний стан і перспективи (до 100-річчя заснування Фребелівського жіночого інституту) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 берез., 2007 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 249 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова; Вип. 8). - укp.

Розкрито витоки навчання дітей дошкільного віку в закладах соціального виховання на початку 1920-х рр. Проаналізовано діяльність київських громадсько-педагогічних товариств у розвитку вищої дошкільної освіти на початку ХХ ст. Розглянуто питання виховання професійно-комунікативної компетенції вихователів дошкільних закладів, підготовки педагогів до організації художньо-творчої діяльності дітей з урахуванням специфіки декоративно-прикладного мистецтва. Визначено морально-естетичну підготовку як основу професійного становлення керівників дошкільних навчальних закладів. Описано особливості професійної підготовки вихователів до реалізації особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти. Викладено сучасні підходи підготовки фахівців дошкільної освіти до управлінської діяльності.

Раскрыты истоки обучения детей дошкольного возраста в заведениях социального воспитания в начале 1920-х гг. Проанализирована деятельность киевских общественно-педагогических обществ в развитии высшего дошкольного образования в начале ХХ ст. Рассмотрены вопросы воспитания профессионально-коммуникативной компетенции воспитателей дошкольных заведений, подготовки педагогов к организации художественно-творческой деятельности детей с учётом специфики декоративно-прикладного искусства. Определена морально-эстетическая подготовка как основа профессионального становления руководителей дошкольных учебных заведений. Описаны особенности профессиональной подготовки воспитателей к реализации личностно-ориентированной модели дошкольного образования. Изложены современные подходы подготовки специалистов дошкольного образования к управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1я431(0)

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 143 с. - (Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи; Вип. 6). - укp.

Розглянуто питання формування у молодших школярів комунікативно-мовленнєвих та мисленнєво-діяльнісних умінь іншомовного спілкування. Розкрито зміст іншомовної соціокультурної компетенції в контексті фахової підготовки студентів ВНЗ. Проаналізовано розвиток даної компетенції учителів іноземної мови в процесі діяльнісно-орієнтованого підходу до навчання. Проведено тестову оцінку знань другої іноземної мови за умов модульно-рейтингової системи навчання. Визначено підходи до формування іншомовної граматичної компетенції у студентів. Описано інноваційні технології у навчанні та викладанні іноземних мов.

Рассмотрены вопросы формирования у младших школьников коммуникативно-речевых и мыслительно-деятельностных умений иноязычного общения. Раскрыто содержание иноязычной социокультурной компетенции в контексте профессиональной подготовки студентов ВУЗ. Проанализировано развитие данной компетенции учителей иностранного языка в процессе деятельностно-ориентированного подхода к обучению. Проведена тестовая оценка знаний второго иностранного языка в условиях модульно-рейтинговой системы обучения. Определены подходы к формированию иноязычной грамматической компетенции у студентов. Описаны инновационные технологии в обучении и преподавании иностранных языков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 223 с. - (Сер. 5. Пед. науки. Реалії та перспективи; Вип. 9). - укp.

Викладено системний підхід до реалізації сучасних дидактичних технологій у діяльності вчителів фізики. Описано інформаційні технології навчання фізики у середніх загальноосвітніх школах. Розглянуто питання використання мультимедійних засобів під час навчання вищої математики. Проаналізовано шляхи підготовки вчителів до проведення фізичних дослідів і спостережень. Викладено методику навчання учнів і студентів розв'язувати комплексні задачі з фізики. Розкрито аксіологічний аспект методичної підготовки вчителів фізики.

Изложен системный подход к реализации современных дидактических технологий в деятельности учителей физики. Описаны информационные технологии обучения физики в средних общеобразовательных школах. Рассмотрены вопросы использования мультимедийных средств в период обучения высшей математики. Проанализированы пути подготовки учителей к проведению физических опытов и наблюдений. Изложена методика обучения учеников и студентов решать комплексные задачи по физике. Раскрыт аксиологический аспект методической подготовки учителей физики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + В3р(4УКР)2-38

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 111 с. - (Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи; Вип. 5). - укp.

Розкрито специфіку вищої хімічної освіти в контексті Болонського процесу, методологічні аспекти системно-інтегрованого підходу до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в хімічній освіті, методичні засади створення системи моніторингу навчальних досягнень з хімії учнів шкіл. Проаналізовано тестування як педагогічний метод діагностики компетентності вчителів хімії з сучасної термінології та номенклатури органічних сполук. Розглянуто питання про викладання аналітичної хімії за кредитно-модульною системою, використання прогностичного підходу в навчанні хімії.

Раскрыты специфика высшего химического образования в контексте Болонского процесса, методологические аспекты системно-интегрированного подхода к внедрению информационно-коммуникационных технологий в химическом образовании, методические основы создания системы мониторинга учебных достижений по химии учеников школ. Проанализировано тестирование как педагогический метод диагностики компетентности учителей химии по современной терминологии и номенклатуре органических соединений. Рассмотрены вопросы о преподавании аналитической химии по кредитно-модульной системе, использования прогностического подхода в обучении химии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 202 с. - (Сер. 5. Пед. науки. Реалії та перспективи; Вип. 7). - укp.

Висвітлено проблеми тестування в курсі фізичної та колоїдної хімії під час впровадження кредитно-модульної системи навчання. Викладено методику модульно-рейтингового навчання теоретичної фізики, загальні підходи до оцінювання якості підготовки учителів фізики, компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителів інформатики. Розкрито теоретичні засади проектування навчальних планів у системі підготовки вчителів трудового навчання. Проаналізовано роль інноваційних технологій навчання у забезпеченні якості університетської освіти. Розглянуто питання професійної підготовки вчителів на етапі модернізації педагогічної освіти.

Освещены проблемы тестирования в курсе физической и коллоидной химии при внедрении кредитно-модульной системы обучения. Изложены методика модульно-рейтингового обучения теоретической физики, общие подходы к оценке качества подготовки учителей физики, компетентностный подход в проектировании профессиональной подготовки учителей информатики. Раскрыты теоретические основы проектирования учебных планов в системе подготовки учителей трудового обучения. Проанализирована роль инновационных технологий в обеспечении качества университетского образования. Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки учителей на этапе модернизации педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2008. - 357 с. - (Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи; Вип. 11). - укp.

Проаналізовано особливості інноваційної поведінки студентів за умов сучасних трансформацій у вищій освіті. Розкрито науково-методичні засади підвищення якості культурологічної освіти вчителів. Висвітлено проблеми якості освіти за умов профільного навчання, взаємозв'язок методів навчання й якості освіти. Проведено моніторингові дослідження за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу, моніторинг процесу формування ергономічної культури вчителів. Розглянуто питання підготовки студентів до управління соціально-правовиховною діяльністю, модернізації магістерської підготовки управлінців навчальних закладів на основі впровадження рефлексивного навчання. Визначено вплив ідей М.П. Драгоманова на формування особистості вчителя ХХІ ст.

Проанализированы особенности инновационного поведения студентов в условиях современных трансформаций в высшем образовании. Раскрыты научно-методические основы повышения качества культурологического образования учителей. Освещены проблемы качества образования в условиях профильного обучения, взаимосвязь методов обучения и качества образования. Проведены мониторинговые исследования в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса, мониторинг процесса формирования эргономической культуры учителей. Рассмотрены вопросы подготовки студентов к управлению социально-правовоспитательной деятельностью, модернизации магистерской подготовки управленцев учебных заведений на основе внедрения рефлексивного обучения. Определено влияние идей М.П. Драгоманова на формирование личности учителя ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2009. - 181 с. - (Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи; Вип. 15). - укp.

Проаналізовано шляхи розвитку іншомовної компетенції філологів, організацію індивідуальної роботи студентів у процесі навчання англійської мови. Висвітлено ефективність застосування інтерактивних технологій навчання іноземних мов. Розглянуто питання навчання рецепції іншомовних текстів за вимогами загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, формування полікультурної компетентності в контексті семіотичного простору, впровадження технології комунікативно-ситуативного моделювання у процес підготовки учителів до професійної діяльності. Проведено моніторинг розвитку інтелектуально-творчих здібностей учнів шкіл у процесі вивчення зарубіжної літератури на основі інтерактивних технологій.

Проанализированы пути развития иноязычной компетенции филологов, организация индивидуальной работы студентов в процессе обучения английского языка. Освещена эффективность применения интерактивных технологий обучения иностранным языкам. Рассмотрены вопросы обучения рецепции иноязычных текстов по требованиям общеевропейских рекомендаций по языковому образованию, формирования поликультурной компетентности в контексте семиотического пространства, внедрения технологии коммуникативно-ситуативного моделирования в процесс подготовки учителей к профессиональной деятельности. Проведен мониторинг развития интеллектуально-творческих способностей учеников школ в процессе изучения зарубежной литературы на основе интерактивных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3 + Ш12-9 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського