Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786/С.19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2006. - 174 с. - (Сер. 19. Корекц. педагогіка та спец. психологія; Вип. 5). - укp.

Проаналізовано особливості інтелектуального розвитку дошкільників з вадами мовлення. Висвітлено проблеми корекції мовлення старших дошкільників із заїканням за допомогою музично-дидактичних ігор, емоційного сприймання музики розумово відсталими дітьми, вікову динаміку адаптивної поведінки дітей з помірною та важкою розумовою відсталістю. Розглянуто питання вивчення оптичної дисграфії в учнів початкових класів. Наведено результати психологічних досліджень конфліктної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку.

Проанализированы особенности интеллектуального развития дошкольников с дефектами речи. Освещены проблемы коррекции речи старших дошкольников с заиканием с помощью музыкально-дидактических игр, эмоционального восприятия музыки умственно отсталыми детьми, возрастная динамика адаптивного поведения детей с умеренной и тяжелой умственной отсталостью. Рассмотрены вопросы изучения оптической дисграфии в учеников начальных классов. Приведены результаты психологических исследований конфликтного поведения подростков с нарушениями интеллектуального развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43я54(4УКР)3 + Ю948.2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.19 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2006. - 171 с. - (Сер. 19. Корекц. педагогіка та спец. психологія; Вип. 6). - укp.

Розглянуто проблему підготовки корекційних педагогів до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційних центрах. Викладено нейропсихологічні підходи до організації корекційно-відновлювального навчання дошкільників з постопераційною моторною афазією. Висвітлено методологічні засади формування та розвитку зв'язного мовлення у дошкільників з вадами мовлення. Проаналізовано особливості формування комунікативно-мовленнєвих умінь у першокласників з важкими вадами мовлення, методи вивчення довільної регуляції діяльності в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку.

Рассмотрена проблема подготовки коррекционных педагогов к работе с умственно отсталыми детьми в реабилитационных центрах. Изложены нейропсихологические подходы к организации коррекционно-восстановительного обучения дошкольников с постоперационной моторной аффазией. Освещены методологические основы формирования и развития связной речи у дошкольников с дефектами речи. Проанализированы особенности формирования коммуникативно-речевых умений у первоклассников с тяжелыми дефектами речи, методы изучения произвольной регуляции деятельности в учеников с нарушениями интеллектуального развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43я54(4УКР)3 + Ю948.2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.19 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2008. - 219 с. - (Сер. 19. Корекц. педагогіка та психологія; Вип. 9). - укp.

Проаналізовано професійну спрямованість як умову психологічного впливу на професійне становлення вчителів спеціальних загальноосвітніх закладів. Вивчено сформованість самостійної читацької діяльності учнів початкових класів зі зниженим зором в результаті спеціально організованого навчання. Висвітлено проблеми профілактики оптичної дисграфії у дітей в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто питання розробки педагогічної технології для організації дистанційного навчання старшокласників з вадами слуху в інтернет-середовищі "Електронна школа". Наведено методичні рекомендації щодо корекції порушень мовлення молодших школярів на основі комп'ютерних технологій. Розкрито концептуальні засади музикотерапії як засобу корекції тяжких порушень мовлення у дітей.

Проанализирована профессиональная направленность как условие психологического влияния на профессиональное становление учителей специальных общеобразовательных заведений. Изучена сформированность самостоятельной читательской деятельности учеников начальных классов со сниженным зрением в результате специально организованного обучения. Освещены проблемы профилактики оптической дисграфии у детей в общеобразовательных учебных заведениях. Рассмотрены вопросы разработки педагогической технологии для организации дистанционного обучения старшеклассников с дефектами слуха в интернет-среде "Электронная школа". Приведены методические рекомендации относительно коррекции нарушений речи младших школьников на основе компьютерных технологий. Раскрыты концептуальные основы музыкотерапии как средства коррекции тяжелых нарушений речи у детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.19 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теорія і практика тифлопедагогіки: взаємозв'язки та взаємозбагачення : матеріали конф. / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2008. - 307 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П. Драгоманова. Сер. 19. Корекц. педагогіка та психологія; Вип. 10). - укp.

Розглянуто питання комплексної медико-психолого-педагогічної реабілітації дітей з вадами зору в навчально-реабілітаційних центрах, діагностики психофізичного статусу школярів з порушенням зору і акомодації. Висвітлено проблему адаптивної корекції пренатальної патології центральної нервової системи. Проаналізовано особливості нейропсихофізіологічного статусу дітей з церебральним паралічем і порушенням зору. Наведено порівняльну характеристику фізичної працездатності та витривалості у школярів з вадами зору та учнів з нормальним зором. Визначено специфічні компоненти корекційно-розвивальної роботи в процесі трудового навчання дітей з порушеннями зору, корекційну спрямованість вивчення математики в молодших класах загальноосвітніх шкіл для дітей зі зниженим зором, вплив фізичних навантажень на функції зорового аналізатора в дітей з вадами зору.

Рассмотрены вопросы комплексной медико-психолого-педагогической реабилитации детей с дефектами зрения в учебно-реабилитационных центрах, диагностики психофизического статуса школьников с нарушением зрения и акомодации. Освещена проблема адаптивной коррекции пренатальной патологии центральной нервной системы. Проанализированы особенности нейропсихофизиологического статуса детей с церебральным параличем и нарушением зрения. Приведена сравнительная характеристика физической трудоспособности и выносливости у школьников с дефектами зрения и учеников с нормальным зрением. Определены специфические компоненты коррекционно-развивающей работы в процессе трудового обучения детей с нарушениями зрения, коррекционная направленность изучения математики в младших классах общеобразовательных школ для детей со сниженным зрением, влияние физических нагрузок на функции зрительного анализатора у детей с дефектами зрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433я431

Шифр НБУВ: Ж72786/с.19 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сучасний світ і незрячі: тифлопедагогіка, реабілітація, професійна освіта : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 2008 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2008. - 172 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 19. Корекц. педагогіка та психологія; Вип. 12). - укp.

Проаналізовано моральне виховання як основу розвитку особистості дітей з вадами зору. Висвітлено теоретичні аспекти дослідження фізичного Я-образу в структурі Я-концепції зороводепривованих осіб. Описано методи та форми роботи зі студентами з вадами зору. Визначено фактори процесу соціально-психологічної адаптації студентів-інвалідів по зору до навчання у ВНЗ. Розкрито загальні засади формування базових жестів у дітей із вродженою сліпоглухотою. Розглянуто питання вдосконалення спеціальних методів рельєфного креслення та відтворення графічних зображень для професійної освіти інвалідів зору.

Проанализировано моральное воспитание как основа развития личности детей с дефектами зрения. Освещены теоретические аспекты исследования физического Я-образа в структуре Я-концепции зрительнодепрерированных лиц. Описаны методы и формы работы со студентами с дефектами зрения. Определены факторы процесса социально-психологической адаптации студентов-инвалидов по зрению к обучению в ВУЗ. Раскрыты общие основы формирования базовых жестов у детей с врожденной слепоглухотой. Рассмотрены вопросы усовершенствования специальных методов рельефного черчения и восстановления графических изображений для профессионального образования инвалидов зрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433я43

Шифр НБУВ: Ж72786/с.19 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського