Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 207 с. - укp.

Проаналізовано особливості формування соціокультурних цінностей студентської молоді. Розглянуто питання професійно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя, проблему валеологічного виховання студентів педагогічних ВНЗ. Висвітлено особливості впровадження особистісно-орієнтованого навчання і виховання у сільській малокомплектній школі. Описано модульно-розвивальну систему навчання в педагогічній науці та практиці. Визначено пріоритет гуманістичного виховання в цілісній виховній системі.

Проанализированы особенности формирования социокультурных ценностей студенческой молодежи. Рассмотрены вопросы профессионально-ориентированной подготовки будущего учителя, проблема валеологического воспитания студентов педагогических ВУЗ. Освещены особенности внедрения личностно-ориентированного обучения и воспитания в сельской малокомплектной школе. Описана модульно-развивающая система обучения в педагогической науке и практике. Определен приоритет гуманистического воспитания в целостной воспитательной системе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 225 с. - укp.

Проаналізовано роль науково-методичного центру нових освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, формування професійної компетентності керівника малокомплектної школи. Розглянуто питання підготовки студентів педагогічного університету до викладання валеології у сільській школі. Описано механізм реалізації базисної моделі вчителя малокомплектної початкової сільської школи. Висвітлено психологічні особливості формування творчої особистості учителя та учня. Розкрито теоретико-методологічні засади підготовки майбутнього вчителя до естетичного виховання учнів у сільській школі.

Проанализированы роль научно-методического центра новых образовательных технологий в профессиональной подготовке будущих учителей, формирование профессиональной компетентности руководителя малокомплектной школы. Рассмотрены вопросы подготовки студентов педагогического университета к преподаванию валеологии в сельской школе. Описан механизм реализации базисной модели учителя малокомплектной начальной сельской школы. Освещены психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Раскрыты теоретико-методологические основы подготовки будущего учителя к эстетическому воспитанию учеников в сельской школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421(4УКР)714.8я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи / ред.: Н. С. Побірченко. - К. : Вид-во Наук. світ, 2002. - 221 с. - (Наук. зб. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П.Тичини; Вип. 2). - укp.

Розглянуто підходи В.А.Сухомлинського щодо філософії для дітей як педагогічної проблеми. Проаналізовано особливості формування змісту сучасної шкільної освіти, а також засад початкової школи. Визначено форми організації навчально-виховного процесу в початкових класах. Запропоновано методику формування в учнів І - ІV класів уявлень щодо інтерфейсу користувача та вміння його використання у навчальній діяльності. Розглянуто особливості навчання дітей сільської початкової школи, а також історичні та соціальні особливості розвитку скаутського руху в Україні. Висвітлено життєвий та творчий шлях О.О. Русова (1847 - 1915 рр.) - українського громадського діяча, вченого, педагога.

Рассмотрены подходы В.А.Сухомлинского к философии для детей как педагогической проблеме. Проанализированы особенности формирования содержания современного школьного образования, а также основ начальной школы. Определены формы организации учебно-воспитательного процесса в начальных классах. Предложена методика формирования у учеников 1 - 4 классов представлений об интерфейсе пользователя и умения его использования в учебной деятельности. Рассмотрены особенности обучения детей сельской начальной школы, а также исторические и социальные особенности развития скаутского движения на Украине. Освещен жизненный и творческий путь А.А. Русова (1847 - 1915 гг.) - украинского общественного деятеля, ученого, педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Наук. зб. Вип. 1 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2002. - 241 с. - укp.

Наведено загальну характеристику життєвої активності учнів сільської школи. Описано методику індивідуального навчання дітей з особливими здібностями. Розкрито концептуальні засади формування змісту загальної мистецької освіти в контексті державних стандартів, дидактичні засади реформування змісту шкільної освіти. Розглянуто самостійну роботу як форму індивідуального навчання учнів сільських шкіл. Викладено деякі аспекти управління індивідуальним навчанням у педагогічній теорії та практиці. Висвітлено психологічні особливості формування творчої особистості вчителя і учня. Проаналізовано сучасні тенденції підготовки вчителя ХХІ століття для оновленої національної школи.

Приведена общая характеристика жизненной активности учеников сельской школы. Описаны особенности индивидуального обучения детей с повышенными академическими способностями. Раскрыты концептуальные основы формирования содержания общего художественного образования в контексте государственных стандартов, дидактические основы реформирования содержания школьного образования. Рассмотрена самостоятельная работа как форма индивидуального обучения учеников сельских школ. Изложены некоторые аспекты управления индивидуальным обучением в педагогической теории и практике. Освещены психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Проанализированы современные тенденции подготовки учителя ХХІ века для обновленной национальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю98я54(4Укр)3 + Ч424(4УКР)714.8я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Наук. зб. Вип. 4 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2003. - 306 с. - укp.

Висвітлено взаємозв'язок процесів становлення та розвитку соціальної роботи й освіти в Україні. Охарактеризовано етику вчителя як детермінанту соціально-психологічного розвитку молодшого школяра. Проаналізовано особливості проведення позааудиторної краєзнавчо-туристської діяльності студентів, а також психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня. Наведено основні підходи до організації курсів учителів художньо-естетичного профілю в системі підвищення кваліфікації. Висвітлено педагогічні погляди Є.Ярошинської.

Освещена взаимосвязь процессов становления и развития социальной работы и образования в Украине. Охарактеризована этика учителя как детерминанта социально-психологического развития младшего школьника. Проанализированы особенности проведения внеаудиторной страноведческо-туристической деятельности студентов, а также психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Приведены основные подходы к организации курсов учителей художественно-эстетического профиля в системе повышения квалификации. Освещены педагогические взгляды Е.Ярошинской.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Наук. зб. Вип. 5 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2003. - 313 с. - укp.

Розглянуто питання щодо законодавчого регулювання приватних закладів освіти в Україні в ХІХ - на початку ХХ ст. Висвітлено зміст і структуру посібників, що входять до навчально-методичного комплекту з природознавства. Розглянуто особливості формування особистості учня початкових класів сільської початкової школи на прикладі діяльності Павлиської школи, очолюваної В.Сухомлинським, а також самооцінки молодших школярів за умов спільної навчальної діяльності. Розкрито деякі аспекти сімейного виховання дітей молодшого шкільного віку у Великій Британії.

Рассмотрены вопросы, касающиеся законодательного регулирования частных заведений образования на Украине в ХІХ - начале ХХ вв. Освещены содержание и структура учебников, входящих в учебно-методический комплект по природоведению. Рассмотрены особенности формирования личности ученика начальных классов сельской начальной школы на примере деятельности Павлышевской школы, возглавляемой В.Сухомлинским, а также самооценки младших школьников в условиях совместной учебной деятельности. Раскрыты некоторые аспекты семейного воспитания детей младшего возраста в Англии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Наук. зб. Вип. 8 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 247 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки вчителя до роботи у сільській школі, описано нові інформаційні технології навчання, психологічні особливості формування творчої особистості вчителя та учня. Проаналізовано розвиток організаційних форм навчальної діяльності учнів у сільських загальноосвітніх навчальних закладах, організацію навчально-виховного процесу в малокомплектній школі. Розкрито теоретичні основи організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Викладено сучасні підходи до формування алгоритмічної культури особистості.

Рассмотрены вопросы подготовки учителя к работе в сельской школе, дидактики, методики, описаны новые информационные технологии обучения, психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Проанализированы развитие организационных форм учебной деятельности школьников в сельских общеобразовательных учебных заведениях, организация учебно-воспитательного процесса в малокомплектной школе. Раскрыты теоретические основы организации самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов. Изложены современные подходы к формированию алгоритмической культуры личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0я54(4УКР)3 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Зб. наук. пр. Вип. 16 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Міленіум, 2006. - 199 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи становлення валеологічної культури педагогів. Розглянуто проблему формування естетичних творчих якостей і умінь вчителів у педагогічній теорії і практиці. Розкрито теоретичні засади виховання толерантності особистості. Проаналізовано сучасну українську сім'ю як чинник соціального розвитку особистості дитини. Описано структуру молодіжної субкультури у соціально-педагогічному аспекті.

Освещены теоретико-методологические основы становления валеологической культуры педагогов. Рассмотрена проблема формирования эстетических творческих качеств и умений учителей в педагогической теории и практике. Раскрыты теоретические основы воспитания толерантности личности. Проанализирована современная украинская семья как фактор социального развития личности ребенка. Описана структура молодежной субкультуры в социально-педагогическом аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Зб. наук. пр. Вип. 17 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Міленіум, 2006. - 291 с. - укp.

Викладено інноваційні підходи щодо професійно-педагогічної підготовки вчителів. Розглянуто проблему створення електронного підручника в Україні. Висвітлено теоретичні засади аналізу впливу педагогічної преси на практику педагогів, питання становлення та розвитку системи післядипломної освіти педагогічних університетів. Визначено взаємодію мови і культури як важливий фактор формування комунікативної компетентності учнів.

Изложены инновационные подходы относительно профессионально-педагогической подготовки учителей. Рассмотрена проблема создания электронного учебника в Украине. Освещены теоретические основы анализа влияния педагогической прессы на практику педагогов, вопросы становления и развития системы последипломного образования педагогических университетов. Определено взаимодействие языка и культуры как важный фактор формирования коммуникативной компетентности учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Зб. наук. пр. Вип. 19 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2007. - 222 с. - укp.

Висвітлено аспекти формування у фахівців дошкільної освіти готовності до педагогічних інновацій. Проаналізовано особливості впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації, роль інтерактивних технологій навчання у формуванні комунікативної компетентності педагогів, визначено вплив даних технологій на процес формування комунікативних умінь у вчителів початкових шкіл. Викладено естетико-терапевтичний підхід до самовиховання педагогів у процесі фахової підготовки. Описано інноваційні форми організації навчальної діяльності дітей старшого дошкільного віку. Розглянуто питання формування гуманістичних цінностей особистості у процесі інтерактивного навчання, підготовки учителів фізичної культури до застосування навчальних тренінгів у професійній діяльності.

Освещены аспекты формирования у специалистов дошкольного образования готовности к педагогическим инновациям. Проанализированы особенности внедрения технологий дистанционного обучения в учебный процесс ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации, роль интерактивных технологий обучения в формировании коммуникативной компетентности педагогов, определено влияние данных технологий на процесс формирования коммуникативных умений у учителей начальных школ. Изложен эстетико-терапевтический подход к самовоспитанию педагогов в процессе специальной подготовки. Описаны инновационные формы организации учебной деятельности детей старшего дошкольного возраста. Рассмотрены вопросы формирования гуманистических ценностей личности в процессе интерактивного обучения, подготовки учителей физической культуры к применению учебных тренингов в профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : РВЦ "Софія", 2007. - 223 с. - укp.

Розглянуто педагогічний університет як навчально-виховне середовище, соціокультурне середовище ВНЗ як фактор становлення методологічної культури майбутнього вчителя, соціальне середовище як чинник адаптації особистості. Висвітлено особливості формування інформаційної культури майбутніх учителів історії у соціокультурному просторі педагогічного ВНЗ. Проведено теоретичний аналіз підготовки вчителя сучасної початкової школи. Проаналізовано просвітницьку діяльність М.М.Аркаса. Наведено шляхи вдосконалення екологічної освіти у школах Великої Британії й України.

Рассмотрены педагогический университет как учебно-воспитательная среда, социокультурная среда ВУЗ как фактор становления методологической культуры будущего учителя, социальная среда как фактор адаптации личности. Освещены особенности формирования информационной культуры будущих учителей истории в социокультурном пространстве педагогического ВУЗ. Проведен теоретический анализ подготовки учителя современной начальной школы. Проанализирована просветительская деятельность Н.Н.Аркаса. Приведены пути усовершенствования экологического образования в школах Великобритании и Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 21 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : "Софія", 2007. - 244 с. - укp.

Визначено основні структурні компоненти едукаційного середовища студентів педагогічних ВНЗ. Проаналізовано інноваційні процеси в системі управління освітою. Описано матричну модель системи управління науково-дослідною роботою ВНЗ. Висвітлено взаємозалежність середовища навчання і самоосвіти в процесі формування фахової компетентності вчителів географії. Розглянуто новітні інформаційні технології навчання та особливості підготовки вчителів початкових шкіл. Розкрито аспекти професійної культури вчителів образотворчого мистецтва, психологічні механізми та функції образотворчої діяльності у творчому розвитку учнів початкових шкіл.

Определены основные структурные компоненты эдукационной среды студентов педагогических ВУЗ. Проанализированы инновационные процессы в системе управления образованием. Описана матричная модель системы управления научно-исследовательской работой ВУЗ. Освещена взаимозависимость среды обучения и самообразования в процессе формирования профессиональной компетентности учителей географии. Рассмотрены новейшие информационные технологии обучения и особенности подготовки учителей начальных школ. Раскрыты аспекты профессиональной культуры учителей изобразительного искусства, психологические механизмы и функции изобразительной деятельности в творческом развитии учеников начальных школ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43 + Ю984.542я43

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 22 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : РВЦ "Софія", 2007. - 221 с. - укp.

Розглянуто питання формування етичної культури вчителів у контексті сучасного виховання, модернізації професійної освіти в інтерактивному підході, демократизації освітнього процесу в Україні. Проаналізовано вплив інформаційного середовища на процес формування основ комп'ютерної грамотності в учителів початкових класів. Висвітлено проблеми формування діагностичних умінь учителів у навчально-виховному середовищі, діагностики дитячої обдарованості в історії психології, аспекти формування і розвитку музичних здібностей в учнів загальноосвітніх шкіл. Розкрито роль педагогічної практики у підготовці вчителів-філологів.

Рассмотрены вопросы формирования этической культуры учителей в контексте современного воспитания, модернизации профессионального образования в интерактивном подходе, демократизации образовательного процесса в Украине. Проанализировано влияние информационной среды на процесс формирования основ компьютерной грамотности в учителей начальных классов. Освещены проблемы формирования диагностических умений учителей в учебно-воспитательной среде, диагностики детской одаренности в истории психологии, аспекты формирования и развития музыкальных способностей у учеников общеобразовательных школ. Раскрыта роль педагогической практики в подготовке учителей-филологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43 + Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 23 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К., 2007. - 196 с. - укp.

Викладено методику підготовки вчителів до уроків історії України з використанням краєзнавчого матеріалу. Розглянуто питання побудови конструкцій модулів менеджменту навчально-пізнавальної діяльності учителів. Розкрито зміст профільного навчання в загальноосвітніх приватних школах, значення сприятливого соціально-психологічного клімату в організації ефективної науково-методичної діяльності вчителів гімназій. Викладено практико-орієнтовний підхід щодо формування професійно-педагогічної культури учителів початкових шкіл. Висвітлено проблему створення освітнього середовища сільських шкіл у педагогічній теорії та практиці. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх закладах. Наведено результати впровадження імітаційно-рольового навчання на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Визначено дидактичні засади застосування інтерактивних методів у навчанні молодших школярів англійської мови. Описано інтерактивні технології навчання у початкових школах.

Изложена методика подготовки учителей к урокам истории Украины с использованием краеведческого материала. Рассмотрены вопросы построения конструкций модулей менеджмента учебно-познавательной деятельности учителей. Раскрыты содержание профильного обучения в общеобразовательных частных школах, значение благоприятного социально-психологического климата в организации эффективной научно-методической деятельности учителей гимназий. Изложен практико-ориентированный подход относительно формирования профессионально-педагогической культуры учителей начальных школ. Освещена проблема создания образовательной среды сельских школ в педагогической теории и практике. Проанализированы отечественный и зарубежный опыт обучения детей с особенными потребностями в общеобразовательных заведениях. Приведены результаты внедрения имитационно-ролевого обучения на занятиях по английскому языку в ВУЗ. Определены дидактические основы применения интерактивных методов в обучении младших школьников английскому языку. Описаны интерактивные технологии обучения в начальных школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 24 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К., 2008. - 195 с. - укp.

Розлянуто питання підвищення кваліфікації фахівців установ соціальної реабілітації дітей-інвалідів на Миколаївщині, формування культури мовлення вчителів. Описано інтерактивні технології навчання як ефективний засіб формування основ життєвої компетентності молодших школярів на уроках, особливості їх соціалізації. Розкрито класифікацію та сутність управління процесом навчання. Проаналізовано розвиток особистості учня в процесі навчання в теоретичному аспекті.

Рассмотрены вопросы повышения квалификации специалистов учреждений социальной реабилитации детей-инвалидов в Николаевской области, формирования культуры речи учителей. Описаны интерактивные технологии обучения как эффективное средство формирования основ жизненной компетентности младших школьников на уроках, особенности их социализации. Раскрыты классификация и сущность управления процессом обучения. Проанализировано развитие личности ученика в процессе обучения в теоретическом аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 25 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2008. - 228 с. - укp.

Проаналізовано закономірності формування особистісно-позитивного ставлення магістрантів до управлінської діяльності. Розкрито аспекти впливу комунікативних особливостей студентів на процес навчання у ВНЗ. Наведено підходи до здійснення профільного навчання сільських шкіл і необхідних умов для їх функціонування. З'ясовано сутність понять "образність" і "образне мовлення", представлено погляди О.Потебні на поетичну образність. Охарактеризовано існуючі вітчизняні технології музичного виховання дітей дошкільного віку. Увагу приділено виховному потенціалу українських родинно-побутових пісень. Розглянуто Софію Київську як явище мистецтва та моральний виховний феномен, що має вагомий вплив на формування світогляду українців.

Проанализированы закономерности формирования личностно-позитивного отношения магистрантов к управленческой деятельности. Раскрыты аспекты влияния коммуникативных особенностей студентов на процесс обучения в ВУЗ. Приведены подходы к осуществлению профильного обучения сельских школ и созданию необходимых условий для их функционирования. Согласована сущность понятий "образность" и "образная речь", изложены взгляды А.Потебни на поэтическую образность. Охарактеризованы существующие отечественные технологии музыкального воспитания детей дошкольного возраста. Внимание уделено воспитательному потенциалу украинских семейно-бытовых песен. Рассмотрена София Киевская как явление искусства и моральный воспитательный феномен, который оказывает значительное влияние на формирование мировоззрения украинцев.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 26 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К., 2008. - 210 с. - укp.

Розглянуто питання формування особистісної готовності студентів до професійної діяльності. Проаналізовано вплив регіонального аспекту на створення едукаційного середовища в сільських школах. Розкрито психолого-педагогічні основи організації пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальної підготовки. Описано особливості організації даної діяльності учнів на уроках етики. Визначено педагогічні умови активізації зазначеної діяльності студентів ВНЗ у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

Рассмотрены вопросы формирования личностной готовности студентов к профессиональной деятельности. Проанализировано влияние регионального аспекта на создание эдукационной среды в сельских школах. Раскрыты психолого-педагогические основы организации познавательной деятельности учеников с начальным уровнем учебной подготовки. Описаны особенности организации данной деятельности учеников на уроках этики. Определены педагогические условия активизации указанной деятельности студентов ВУЗ в процессе изучения психолого-педагогических дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 27 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2008. - 164 с. - укp.

Проаналізовано умови оптимізації підготовки учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності, взаємодію дошкільних закладів і сім'ї у формуванні емоційно-морального досвіду дошкільників. Розглянуто питання формування лінгвокреативних здібностей в учнів початкової школи, використання художніх творів у процесі навчання усного мовлення на уроках англійської мови. Описано інтерактивні методи вивчення розмовної англійської мови.

Проанализированы условия оптимизации подготовки учителей начальных классов к проектированию внеурочной воспитательной деятельности, взаимодействие дошкольных заведений и семьи в формировании эмоционально-морального опыта дошкольников. Рассмотрены вопросы формирования лингвокреативных способностей у учеников начальной школы, использования художественных произведений в процессе обучения устной речи на уроках английского языка. Описаны интерактивные методы изучения разговорного английского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 28 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2009. - 176 с. - укp.

Проаналізовано особливості творчого самовиявлення учителів-філологів у педагогічних ВНЗ. Описано методику підготовки викладачів до здійснення контрольно-оцінювальної діяльності, типологію педагогічних ситуацій у професійній діяльності вчителя іноземної мови (ІМ) початкової школи. Розглянуто питання моделювання системи підготовки учителів до навчання дошкільників ІМ, використання нових інформаційних технологій у процесі вивчення ІМ. Висвітлено освітню діяльність педагогів у галузі образотворчого мистецтва дошкільників, психолого-педагогічні умови виховання в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до природи в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

Проанализированы особенности творческого самопроявления учителей-филологов в педагогических ВУЗ. Описаны методика подготовки преподавателей к осуществлению контрольно-оценочной деятельности, типология педагогических ситуаций в профессиональной деятельности учителя иностранного языка (ИЯ) начальной школы. Рассмотрены вопросы моделирования системы подготовки учителей к обучению дошкольников ИЯ, использования новых информационных технологий в процессе изучения ИЯ. Освещены образовательная деятельность педагогов в области изобразительного искусства дошкольников, психолого-педагогические условия воспитания у учеников подросткового возраста ценностного отношения к природе в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 29 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2009. - 244 с. - укp.

Розглянуто питання формування професійного мовлення вчителів-словесників на основі науково-навчальних текстів. Висвітлено досвід використання елементів інтерактивних технологій з методики мови. Проаналізовано роль інтерактивних методів формування загальнолюдських етичних цінностей вчителів. Визначено місце творчості в процесі формування індивідуального стилю діяльності вчителів хореографії, виховний потенціал фольклору як засіб морального виховання молодших школярів. Викладено інтеграційно-диференційований підхід до професійної підготовки вчителів трудового навчання з формування в учнів системи знань сучасного агровиробництва. Описано методику формування екологічних знань старшокласників у профільних класах біологічного спрямування. Розкрито феномен психічного вигоряння молодих спеціалістів і визначено шляхи подолання його наслідків.

Рассмотрены вопросы формирования профессиональной речи учителей-словесников на основе научно-учебных текстов. Освещен опыт использования элементов интерактивных технологий по методике языка. Проанализирована роль интерактивных методов формирования общечеловеских этических ценностей учителей. Определены место творчества в процессе формирования индивидуального стиля деятельности учителей хореографии, воспитательный потенциал фольклора как средство морального воспитания младших школьников. Изложен интеграционно-дифференцированный подход к профессиональной подготовке учителей трудового обучения по формированию у учеников системы знаний современного агропроизводства. Описана методика формирования экологических знаний старшеклассников в профильных классах биологического направления. Раскрыт феномен психологического выгорания молодых специалистов и определены пути преодоления его последствий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського