Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71862/Пед.н.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2005. - 306 с. - (Пед. науки; Вип. 6). - укp.

Проаналізовано напрямки демократизації сучасної освіти в Україні, наукову організацію самостійної роботи студентів. Описано інтерактивні методи у фаховій підготовці вихователів дітей дошкільного віку. Висвітлено передумови формування професійно-етичної культури спеціалістів-менеджерів, аспекти формування у студентів готовності до педагогічних інновацій у контексті гуманістичної педагогіки. Розглянуто питання готовності керівника загальноосвітнього навчального закладу до управління інноваційною діяльністю, діалектики раціонального і функціонального (комунікативного) в дидактичному змісті комунікативних умінь.

Проанализированы направления демократизации современного образования в Украине, научная организация самостоятельной работы студентов. Представлены интерактивные методы в профессиональной подготовке воспитателей детей дошкольного возраста. Освещены предпосылки формирования профессионально-этической культуры специалистов-менеджеров, аспекты формирования у студентов готовности к педагогическим инновациям в контексте гуманистической педагогики. Рассмотрены вопросы готовности руководителя общеобразовательного учебного заведения к управлению инновационной деятельностью, диалектики рационального и функционального (коммуникативного) в дидактическом содержании коммуникативных умений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2006. - 317 с. - (Пед. науки; Вип. 8). - укp.

Розглянуто інтерактивні методи для організації співпраці викладачів і студентів під час лекції. Висвітлено теоретичні засади виховання культури міжнаціонального спілкування у студентської молоді. Проаналізовано інформаційно-комп'ютерні технології вищої освіти на основі дистанційного вивчення англійської мови, її вплив на формування професійної спрямованості студентів ВНЗ. Викладено методику розвитку творчого потенціалу особистості.

Рассмотрены интерактивные методы для организации сотрудничества преподавателей и студентов в период проведения лекции. Освещены теоретические основы воспитания культуры межнационального общения в студенческой молодежи. Проанализированы информационно-компьютерные технологии высшего образования на основе дистанционного изучения английского языка, его влияние на формирование профессиональной направленности студентов ВУЗ. Изложена методика развития творческого потенциала личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2007. - 323 с. - (Пед. науки; Вип. 10). - укp.

Проаналізовано взаємовідносини політики та державного управління в Україні у контексті Болонського процесу. Розкрито витоки та висвітлено перспективи розвитку гендерних стосунків, які формуються в сім'ї та школі. Наведено критерії та визначено показники сформованості професійно-етичної культури менеджерів організацій. Розглянуто питання формування духовності у культурологічному вимірі, виховання пріоритетних педагогічних цінностей у вихователів. Описано структуру методичної підготовки вчителів дошкільного виховання іноземної мови за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено проблему наступності у фізичному вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Викладено системний підхід щодо моральної свідомості особистості старшокласника як волонтера. Розкрито гендерний аспект проблеми морального виховання учнів у Галичині в історичному контексті.

Проанализированы взаимоотношения политики и государственного управления в Украине в контексте Болонского процесса. Раскрыты истоки и освещены перспективы развития гендерных отношений, формирующихся в семье и школе. Приведены критерии и определены показатели сформированности профессионально-этической культуры менеджеров организаций. Рассмотрены вопросы формирования духовности в культурологическом измерении, воспитания приоритетных педагогических ценностей у воспитателей. Описана структура методической подготовки учителей дошкольного воспитания иностранного языка в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Освещены проблемы преемственности в физическом воспитании детей дошкольного и младшего школьного возраста. Изложен системный подход относительно морального сознания личности старшеклассника как волонтера. Раскрыт гендерный аспект проблемы морального воспитания учеников в Галиции в историческом контексте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2008. - 309 с. - (Пед. науки; Вип. 11). - укp.

Проаналізовано процес євроінтеграції вищої освіти України. Розглянуто питання забезпечення якісної освітньої підготовки менеджерів освіти. Описано інноваційні технології покращення взаємодії викладачів та студентів на основі кредитно-модульної системи. Викладено концептуальні підходи до формування ергономічної культури учителів. Визначено педагогічні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вихователів до навчання дітей іноземної мови, провідні форми інтернаціоналізації вищої освіти в контексті сучасних тенденцій освітнього розвитку.

Проанализирован процесс евроинтеграции высшего образования Украины. Рассмотрены вопросы обеспечения качественной образовательной подготовки менеджеров образования. Описаны инновационные технологии улучшения взаимодействия преподавателей и студентов на основе кредитно-модульной системы. Изложены концептуальные подходы к формированию эргономической культуры учителей. Определены педагогические условия использования информационно-коммуникационных технологий в подготовке воспитателей к обучению детей иностранному языку, ведущие формы интернационализации высшего образования в контексте современных тенденций образовательного развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2009. - 274 с. - (Пед. науки; Вип. 12). - укp.

Розглянуто питання виховання гуманної поведінки старших дошкільників за умов взаємодії дошкільного навчального закладу та сім'ї, підготовки студентів до формування в дошкільників основних рухових умінь і навичок у процесі проведення лабораторних занять, контролю формування професійно-методичної компетенції вчителів іноземної мови дошкільників. Наведено результати експериментального дослідження формування творчого потенціалу вчителів іноземних мов на перших курсах навчання. Проаналізовано роль ергономічних технологій у забезпеченні професійної працездатності вчителя. Викладено системно-технологічний підхід до організації самостійної роботи студентів у контексті адаптації вищої освіти України до вимог Болонського процесу, інноваційні підходи у навчанні та вихованні духовної культури студентів ВНЗ. Висвітлено проблеми розвивального навчання магістрів.

Рассмотрены вопросы воспитания гуманного поведения старших дошкольников в условиях взаимодействия дошкольного учебного заведения и семьи, подготовки студентов к формированию у дошкольников основных двигательных умений и навыков в процессе проведения лабораторных занятий, контроля формирования профессионально-методической компетенции учителей иностранного языка дошкольников. Приведены результаты экспериментального исследования формирования творческого потенциала учителей иностранных языков на первых курсах обучения. Проанализирована роль эргономических технологий в обеспечении профессиональной трудоспособности учителя. Изложены системно-технологический подход к организации самостоятельной работы студентов в контексте адаптации высшего образования Украины к требованиям Болонского процесса, инновационные подходы в обучении и воспитании духовной культуры студентов ВУЗ. Освещены проблемы развивающего обучения магистров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського