Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70207<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 300 с. - рус.

Розглянуто теоретико-методологічні засади професійно-педагогічної творчості, зокрема, вплив суспільного середовища на моральне формування особистості, емоційні чинники професійних інтересів майбутніх учителів. Проаналізовано роль творчої особистості учителя в історії педагогічної думки, шляхи і засоби розвитку творчого потенціалу особистості вчителя в процесі професійної підготовки, а також проблеми творчої самореалізації учителя в сучасній навчально-виховній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421я54(4УКР)31

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. Вип. 5 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 428 с. - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади професійно-педагогічної творчості та майстерності. Розглянуто психолого-педагогічні засади формування ціннісно-смислової професійної сфери особистості майбутнього вчителя. Розроблено модель готовності вчителя трудового навчання до естетизації шкільних приміщень. Висвітлено проблему виховної діяльності сучасного вчителя в контексті особистісно-орієнтованого підходу. Досліджено можливості ефективного застосування педагогічного спілкування в музичній освіті. Визначено критерії відбору навчального текстового матеріалу для професійно-орієнтованого читання з використанням джерел мережі Інтернет. Розкрито теоретичні аспекти проблеми формування особистісних перспектив. Наведено концептуальні підходи до формування управлінської культури у процесі післядипломної освіти державного службовця. Охарактеризовано соціальний статус народних учителів України та проблеми їх професійної самореалізації у кінці ХІХ - на початку ХХ ст. Висвітлено шляхи та засоби становлення майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. Вип. 6 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 295 с. - укp.

Висвітлено проблеми формування творчої особистості вчителя-професіонала. Наведено результати сучасних досліджень методологічних засад педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Проаналізовано шляхи формування творчої особистості вчителя на етапі професійного становлення. Описано особливості професійної підготовки майбутніх учителів до роботи з батьками. Розкрито практичний досвід професійно-творчої самореалізації вчителів. Визначено роль вчителя в організації особистісних взаємин з учнями в особистісно-орієнтованому навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 263 с. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Проведено аксіологічний аналіз у становленні художнього світовідношення музиканта-педагога. Викладено гуманістичний підхід до підготовки вчителя у педагогічній спадщині І.Я.Франка. Висвітлено шляхи становлення майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Охарактеризовано роль самостійної роботи у розвитку пізнавальної активності студентів. Розкрито зміст культурологічної освіти майбутнього вчителя. Описано особливості сприйняття творів мистецтва учнями початкових класів.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства, профессионализма. Проведен аксиологический анализ в становлении художественного мироотношения музыканта-педагога. Изложен гуманистический подход к подготовке учителя в педагогическом наследии И.Я.Франка. Освещены пути становления будущего учителя в процессе профессиональной подготовки. Охарактеризована роль самостоятельной работы в развитии познавательной активности студентов. Раскрыто содержание культурологического образования будущего учителя. Описаны особенности восприятия произведения искусства учениками начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 192 с. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Проаналізовано професіоналізм учителя-вихователя як психолого-педагогічний феномен, структуру його діяльності за умов реформування вищої освіти. Описано проективну модель формування професійно орієнтованої особистості майбутнього вчителя у студентському колективі. Висвітлено становлення теорії інноваційних технологій навчання у педагогіці ХХ ст., шляхи і засоби становлення майбутнього учителя-вихователя у процесі професійної підготовки. Розглянуто питання щодо інноваційної діяльності учителя. Викладено соціально-педагогічні аспекти формування конфліктної і агресивної поведінки у дитячому та підлітковому віці, деякі аспекти психолого-педагогічної характеристики впливу педагогів на особистість школяра.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства, профессионализма. Проанализирован профессионализм учителя-воспитателя как психолого-педагогический феномен, структура его деятельности в условиях реформирования высшего образования. Описана проективная модель формирования профессионально ориентированной личности будущего учителя в студенческом коллективе. Освещено становление теории инновационных технологий обучения в педагогике ХХ ст., пути и средства становления будущего учителя-воспитателя в процессе профессиональной подготовки. Рассмотрены вопросы инновационной деятельности учителя. Изложены социально-педагогические аспекты формирования конфликтного и агрессивного поведения в детском и подростковом возрасте, некоторые аспекты психолого-педагогической характеристики влияния педагогов на личность школьника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 294 с. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності та професіоналізму, суб'єктно-об'єктну сутність інформаційної культури майбутнього педагога. Розглянуто гуманізм як основу національного виховання у педагогічному світогляді І.Франка. Наведено вимоги до особистості народного вчителя в педагогіці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розвиток музично-фольклористичної освіти в Україні ХХ ст. Визначено шляхи становлення майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Висвітлено тенденції становлення та розвитку професійної підготовки вчителя у Німеччині.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства и профессионализма, субъектно-объектная сущность информационной культуры будущего педагога. Рассмотрен гуманизм как основа национального воспитания в педагогическом мировоззрении И.Франко. Приведены требования к личности народного учителя в педагогике второй половины ХІХ - начала ХХ ст. Проанализировано развитие музыкально-фольклористического образования в Украине ХХ ст. Определены пути становления будущего учителя в процессе профессиональной подготовки. Освещены тенденции становления и развития профессиональной подготовки учителя в Германии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 428 с. - рус.

Розглянуто проблеми формування творчої особистості вчителя. Представлено панораму сучасних досліджень методологічних засад професійно-педагогічної творчості. Проаналізовано шляхи формування творчої особистості вчителя на етапі професійного становлення. Розкрито практичний досвід творчої самореалізації вчителів, умови здійснення ефективного керування пізнавальною діяльністю учнів на уроках англійської мови, особливості використання міжпредметних зв'язків під час уроків трудового навчання, питання розвитку творчих здібностей учнів-членів дитячих та молодіжних організацій України. Висвітлено ідеї філософії педагогіки Джона Уайта в контексті сучасної освітньо-виховної ситуації в Україні, реформи і гуманізація освіти в сучасній Польщі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського