Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69685<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Психологія : Зб. наук. наук. Вип. 2(9), ч. 1 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 261 с. - рус.

Розглянуто методологічні та теоретичні проблеми психології, зокрема, етапи саморозвитку особистості, умови та характерні риси прояву емпатії на рівні людини і тварини, основні напрямки формування психолінгвістики. Висвітлено особливості становлення особистості в навчально-виховному процесі, у т.ч. питання активізації старшокласників у професійному самовизначенні, шляхи формування допитливості учнів, вплив інтегрованого курсу з вивчення довкілля на розвиток мотивації навчання молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в.я43 + Ю984я43 + Ч30в2:Ю9

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 1(8) / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 328 с. - рус.

Розглянуто методологічні та теоретичні проблеми психології, особливості становлення особистості в навчально-виховному процесі, професійної підготовки спеціалістів різного профілю. Висвітлено основні підходи до вивчення феноменальної емпатії, особливості порушення психічної рівноваги в особистостей з невротичними розладами, розумової діяльності хворих на алкоголізм на різних стадіях та у психопатологічних станах. Проаналізовано теоретичні аспекти проблеми особистісного самовизначення старшокласників, вплив проблемного навчання на розвиток мислення молодших школярів, темпераменту на індивідуально-психологічний стиль учбової діяльності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93я43 + Ю94я43 + Ю984я73

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 11 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 460 с. - укp.

Розглянуто соціально-психологічні чинники економічної злочинності, умови та критерії особистісного зростання в основних персонологічних теоріях. Наведено порівняльну характеристику інтелектуально-мнестичної діяльності хворих на наркоманію та алкоголізм у різних стадіях та психопатологічних станах. Детально проаналізовано психологічні особливості морального розвитку молодшого школяра, а також розвиток соціальної перцепції керівників середніх загальноосвітніх шкіл у системі післядипломної освіти. Висвітлено проблеми формування управлінських здібностей у процесі фахової підготовки менеджерів. Охарактеризовано феномен агресивності у рамках еволюційно-генетичного та етико-гуманістичного напрямків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 2 / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 122 с. - рус.

Висвітлюються теоретичні проблеми розвитку особистості (діалог як механізм творчої діяльності, створення умов забезпечення соціального становлення особистості в Україні) та її формування в навчально-виховному процесі (діяльність дитини як умова розвитку її психологічних ставлень, самоакцептація старшокласників в умовах сім'ї, проблема дослідження навчальних дій), деякі аспекти формування професійної психологічної культури майбутнього вчителя та підготовка до професійної діяльності психолога-практика (соціально-психологічні особливості готовності майбутніх вчителів до практичної діяльності та ін.).


Ключ. слова:
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0я43

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 2(9), ч. 2 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 305 с. - рус.

Розглянуто особливості становлення особистості в навчально-виховному процесі, зокрема, структурної організації мотиваційної сфери технічно обдарованих підлітків, розвитку невербальної творчості учнів за умов шкільного навчання, вольової регуляції у процесі переходу дітей від дошкільного до молодшого шкільного віку. Проаналізовано актуальні аспекти професійної підготовки спеціаліста, у т.ч. формування ціннісних орієнтацій у професійній військовій діяльності. Досліджено явище неусвідомленої мотивації у студентів вищих педагогічних закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984я43 + Ч30в2:Ю9

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 3(10) / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 367 с. - укp. - рус.

Розглянуто психологічні передумови ефективності педагогічного управління процесом професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю. Висвітлено особливості професійного становлення майбутніх учителів подвійних спеціальностей. Детально проаналізовано формування свідомої розумової діяльності у дітей з вадами інтелектуального розвитку в процесі трудового навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 12 / ред.: Л. В. Долинська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 467 с. - укp.

Висвітлено методологічні та теоретичні питання психології, проблеми становлення особистості у ході навчально-виховного процесу, особливості професійної підготовки спеціалістів різного профілю: вчителів, практикуючих психологів, психотерапевтів, військовослужбовців, менеджерів. Детально розглянуто динаміку егоцентризму в підлітковому віці та особливості психокорекції його негативних проявів. Значну увагу приділено комунікативним аспектам міжкультурної взаємодії, особливостям морально-психологічного забезпечення несення служби військовослужбовцями-прикордонниками, викладено теоретичне підгрунтя внутрішньоособистісних конфліктів курсантів військового вузу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 13 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 448 с. - укp.

Наведено сучасні погляди на проблему дослідження внутрішньоособистісного конфлікту. Проаналізовано розвиток концепції життєвого шляху особистості. Акцентовано увагу на питаннях розвитку особистості у навчально-виховному процесі. Охарактеризовано роль педагогічного контролю у формуванні моральної поведінки молодших школярів. Розглянуто особливості конфліктності сучасної молоді. Розкрито особливості професійно-комунікативного самовизначення майбутніх менеджерів. Описано специфіку сімейного виховання в різних етнічних групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 14 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 420 с. - укp.

Розглянуто теоретичні проблеми психології, особливості організації навчально-виховного процесу в школі. Висвітлено психологічні засади формування правових знань у старшокласників і студентів. Проаналізовано функціональні залежності у структурі ціннісно-цільової детермінації поведінки старшокласників. Описано специфічні особливості поведінки обдарованої дитини. Запропоновано концептуальні підходи щодо підготовки фахівців-психологів, які будуть працювати у соціальній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 15 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 405 с. - укp.

Висвітлено теоретичні проблеми психології, особливості організації навчально-виховного процесу в школі, особистісного зростання на різних вікових етапах і професійного становлення спеціаліста. Описано філософсько-психологічні аспекти формування досвіду творчої діяльності особистості. Проаналізовано фактори професійного самовизначення сучасного юнацтва. Розглянуто соціальні чинники ризику у формуванні свідомості підлітків. Охарактеризовано особливості адаптивної активності студентів у приватному вищому навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ю98я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 16 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 246 с. - укp.

Обговорено проблеми духовного здоров'я особистості. Розглянуто цінності в контексті психології. Проаналізовано головні етапи виникнення, розвитку та відродження ейдетики. Акцентовано увагу на вивченні особливостей психічного розвитку в онтогенезі як цілісному процесі. Викладено деякі теоретичні підходи до психологічної корекції. Описано концептуальну модель становлення моральної самосвідомості особистості у підлітковому віці. Висвітлено особливості використання психотерапії у процесі становлення моральної саморегуляції поведінки підлітків. Охарактеризовано вплив розвитку соціального інтелекту на соціальну адаптацію учнів. Розкрито роль темпераменту та характеру у виборі майбутньої професії. Розглянуто форми емоційної дезадаптації першокласників, шляхи підвищення якості їх навчання, згідно з вимогами сучасної школи. Досліджено психічний розвиток дітей з вадами розвитку.

Раскрыты методологические основы проблемы духовного здоровья личности. Освещена проблема Я-концепции личности в психологии. Рассмотрены ценности как проблема психологии. Проанализированы главные этапы возникновения, развития и возрождения эйдетики. Акцентировано внимание на проблеме изучения особенностей психического развития в онтогенезе как целостного процесса. Изложены некоторые теоретические подходы к психологической коррекции. Описана концептуальная модель становления морального самосознания личности в подростковом возрасте. Освещены особенности использования психотерапии в процессе становления моральной саморегуляции поведения подростков. Охарактеризовано влияние развития социального интеллекта на социальную адаптацию учеников. Раскрыта роль темперамента и характера в выборе будущей профессии. Рассмотрены формы эмоциональной дезадаптации первоклассников, пути повышения качества их обучения в свете требований современной школы. Приведена психологическая характеристика проблем психического развития детей с особенными потребностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 17 / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 284 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади соціалізації особистості. Описано основні парадигми дослідження етнічної свідомості в психології. Розкрито психологічну сутність саморегуляції поведінки особистості. Розглянуто проблему дослідження міжособистісних відносин у зарубіжній психології. Особливу увагу приділено питанням ідентичності та політичної соціалізації особистості. Наведено результати дослідження проблеми конфлікту в психології. Охарактеризовано розвиток особистості у навчально-виховному процесі. Висвітлено психологічні фактори та чинники формування культури спілкування молодших школярів, особливості ставлення до навчання за різних типів емоційності. Обговорено проблеми дослідження агресивної поведінки підлітків і спілкування вихованців інтернатних закладів молодшого шкільного віку з дорослими.

Освещены теоретико-методологические проблемы социализации личности. Описаны основные парадигмы исследования этнического сознания в психологии. Раскрыта психологическая сущность саморегуляции личностью поведения. Рассмотрена проблема исследования межличностных отношений в зарубежной психологии. Проанализирован субъект психической деятельности как психологическая проблема. Особое внимание уделено проблеме идентичности и политической социализации личности. Приведены результаты исследования проблемы конфликта в психологии. Охарактеризовано развитие личности в учебно-воспитательном процессе. Освещены психологические условия и факторы формирования составляющих культуры учебного общения младшего школьника, особенности отношения к учебе при различных типах эмоциональности, проблемы исследования агрессивного поведения подростков, особенности общения воспитанников интернатных заведений младшего школьного возраста со взрослыми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Психологія / ред.: Л. В. Долинська. - К. - 246 с. - (Зб. наук. пр. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова; Вип. 18). - укp.

Розглянуто методи визначення ефективності розуміння тексту, проблему механізмів формування міжособистісних взаємин, питання методології досліджень взаємовпливу рухів та психіки і його розуміння в історії психології. Проаналізовано саморозвиток особистості як ієрархії смислів на психоособистісному ступені духовного розвитку. Висвітлено методологічну парадигму дослідження особистісного зростання сучасного підлітка. Викладено особистісно-диференційований підхід у дослідженні властивостей творчо обдарованої особистості. Розкрито роль гри в психічному розвитку школярів, вплив спілкування дошкільників різного віку на розвиток дитини як особистості. Описано особливості спілкування молодших школярів шкіл-інтернатів.

Рассмотрены методы определения эффективности понимания текста, проблема механизмов формирования межличностных взаимоотношений, вопросы методологии исследований взаимовлияния движений и психики, его понимания в истории психологии. Проанализировано саморазвитие личности как иерархии смыслов на психоличностной ступени духовного развития. Освещена методологическая парадигма исследования личностного раста современного подростка. Изложен личностно-дифференцированный подход в исследовании свойств творчески одаренной личности. Раскрыты роль игры в психическом развитии школьников, влияние общения дошкольников разного возраста на развитие ребенка как личности. Описаны особенности общения младших школьников школ-интернатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Л. В. Долинська. - К., 2003. - 292 с. - укp.

Висвітлено проблеми психології, професійного становлення спеціаліста, а також особливості організації навчально-виховного процесу в школі. Розглянуто питання судово-психологічної експертизи у справах, пов'язаних з дорожньо-транспортними подіями, а також мотивації суб'єкта управлінської діяльності. Запропоновано методику оцінки психічних станів дітей у професійній діяльності вихователя дошкільного закладу. Проаналізовано вплив чинника невизначеності на перебіг конфлікту, а також особливості взаємозв'язку між музичними здібностями дитини та її обдарованістю.

Освещены проблемы психологии, личностно-профессионального становления специалиста, а также особенности организации учебно-воспитательного процесса в школе. Рассмотрены вопросы судебно-психологической экспертизы в делах, связанных с дорожно-транспортными происшествиями, а также мотивации субъекта управленческой деятельности. Предложена методика оценки психических состояний детей в профессиональной деятельности воспитателя дошкольного заведения. Проанализированы влияние фактора неопределенности на течение конфликта, а также особенности взаимосвязи между музыкальными способностями ребенка и его талантом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського