Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69613<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 4 / ред.: В. В. Стешенко; Акад. пед. наук України. - Слов'янськ : Печат. двор, 2001. - 164 с. - укp. - рус.

Здійснено мотиваційний аналіз навчально-професійної діяльності студентів під час вивчення спеціальних дисциплін. Висвітлено особливості підготовки соціальних робітників у Великобританії та критерії і процедуру відбору студентів. Викладено методику виховання національно свідомої молоді. Описано принципи формування змісту шкільного курсу "Технології". Розкрито психолого-педагогічні аспекти профілактики недисциплінованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 9 / ред.: В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2004. - 124 с. - рус.

Розглянуто проблеми формування світогляду, виховання, змісту та методики здійснення освітньо-професійної підготовки інженерно-педагогічних працівників, вчителів трудового навчання та учнів загальноосвітніх шкіл. Висвітлено методику використання ділової гри "Мозкова атака" в професійній підготовці студентів. Визначено напрямки покращення підготовки студентів з соціально-економічних дисциплін з урахуванням анкетування та зарубіжного досвіду. Проаналізовано економічну освіту як засіб формування економічної свідомості та культури. Наведено методичні рекомендації щодо навчання іноземного діалогічного мовлення студентів.

Рассмотрены проблемы формирования мировоззрения, воспитания, содержания и методики осуществления образовательно-профессиональной подготовки инженерно-педагогических работников, учителей трудового обучения и учеников общеобразовательных школ. Освещена методика использования деловой игры "Мозговая атака" в профессиональной подготовке студентов. Определены направления улучшения подготовки студентов по социально-экономическим дисциплинам с учётом анкетирования и зарубежного опыта. Проанализировано экономическое образование как средство формирования экономического сознания и культуры. Приведены методические рекомендации относительно обучения иностранной диалогической речи студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 5 / ред.: М. Т. Малюта, А. І. Посторонко, В. В. Стешенко; Акад. пед. наук. Ін-т педагогіки. - К.; Слов'янськ, 2001. - 171 с. - укp.

Розглянуто проблеми змісту та методики трудової підготовки учнів та освітньо-професійної підготовки інженерно-педагогічних працівників і вчителів трудового навчання, фізики, фізичної культури. Проаналізовано психолого-педагогічні та соціальні фактори оптимізації професійної підготовки студентів на факультетах фізичного виховання. Висвітлено структуру змісту освітньо-професійної підготовки в педагогічних вузах. Наведено методику організації та проведення практичних занять з фізики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.266я54(4Укр) + В3р(4Укр)2-3

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 6 / ред.: В. В. Стешенко; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки, Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2002. - 151 с. - укp.

Розглянуто проблеми змісту та методики трудової підготовки учнів та освітньо-професійної підготовки учителів трудового навчання, фізики, фізичної культури. Описано структуру принципу формування адекватних функціональних систем психічної та рухової діяльності учнів з важкими порушеннями мовлення в процесі корекційно-компенсаторної роботи. Проаналізовано формування у студентів уміння оцінювати оптимальні навчально-тренувальні навантаження школярів в процесі виконання вправ різної спрямованості. Визначено шляхи вдосконалення професійно-педагогічних здібностей майбутнього вчителя фізичної культури. Висвітлено проблеми реабілітаційно-виховної роботи з дітьми-сиротами в реабілітаційному центрі.

Рассмотрены проблемы содержания и методики трудовой подготовки учеников и образовательно-профессиональной подготовки учителей трудового обучения, физики, физической культуры. Описана структура принципа формирования адекватных функциональных систем психической и двигательной деятельности учеников с тяжелыми нарушениями речи в процессе коррекционно-компенсаторной работы. Проанализировано формирование у студентов умения оценивать учебно-тренировочные нагрузки у школьников в процессе выполнения упражнений различной направленности. Определены пути усовершенствования профессионально-педагогических способностей будущего учителя физической культуры. Освещены проблемы реабилитационно-воспитательной работы с детьми-сиротами в реабилитационном центре.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 7 / ред.: В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2002. - 153 с. - укp.

Розглянуто сучасні проблеми виховання та соціальної роботи, перспективи розвитку трудового навчання учнів та професійної підготовки учителів, застосування нових педагогічних та інформаційних технологій у навчальному процесі. Проаналізовано формування мотивації щодо вибору студентами майбутньої професійної діяльності, самосвідомості майбутнього спеціаліста на засадах національно-трудових традицій народу. Викладено методичні основи організації виховного процесу засобами гри у навчально-виховному комплексі "Школа - дошкільний заклад". Описано методичні особливості підготовки вчителя до занять з рукоділля, методику складання планів-конспектів уроків трудового навчання, застосування комп'ютерної версії діагностики професійного самовизначення учнів.

Рассмотрены современные проблемы воспитания и социальной работы, перспективы развития трудового обучения учеников и профессиональной подготовки учителей, применения новых педагогических и информационных технологий в учебном процессе. Проанализированы формирование мотивации относительно выбора студентами будущей профессиональной деятельности, самосознания будущего специалиста на основах национально-трудовых традиций народа. Изложены методические основы организации воспитательного процесса средствами игры в учебно-воспитательном комплексе "Школа - дошкольное заведение". Описаны методические особенности подготовки учителя к занятиям по рукоделию, методика составления планов-конспектов уроков трудового обучения, применения компьютерной версии диагностики профессионального самоопределения учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 10 / ред.: В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2005. - 171 с. - рус.

Розглянуто питання удосконалення професійної підготовки вчителів трудового навчання на сучасному етапі. Проаналізовано особливості підготовки менеджерів за сучасних умов. Наведено класифікацію методів і визначаючих чинників мотивації праці для удосконалення викладання економічних дисциплін. Висвітлено розвиток соціального виховання дітей у загальноосвітніх закладах України в 1920 - 1930 рр., результати і методики психомоторного тестування за умов первинного відбору юних гімнастів, специфіку роботи педагогів з дезадаптованими вихованцями.

Рассмотрены вопросы усовершенствования профессиональной подготовки учителей трудового обучения на современном этапе. Проанализированы особенности подготовки менеджеров в современных условиях. Приведена классификация методов и определяющих факторов мотивации труда для усовершенствования преподавания экономических дисциплин. Освещены развитие социального воспитания детей в общеобразовательных заведениях Украины в 1920 - 1930 гг., результаты и методики психомоторного тестирования в условиях первичного отбора юных футболистов, специфика работы педагогов с дезадаптированными воспитанниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 11 / ред.: В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2006. - 162 с. - укp.

Викладено питання трудового навчання в історичному контексті реформ в українській освіті. Розглянуто відкриту соціально-педагогічну систему взаємодії соціальних інститутів як умову ефективності формування економічної культури підростаючого покоління, формування технологічної культури як одну з соціально-педагогічних проблем освіти в Україні. Проаналізовано основні етапи підготовки фахівців для сфери підприємництва, подано опис загальних і спеціальних навичок менеджера. Висвітлено особливості становлення та розвитку соціальної роботи в Німеччині.

Изложены вопросы трудового обучения в историческом контексте реформ в украинском образовании. Рассмотрены открытая социально-педагогическая система взаимодействия социальных институтов поселка как условие эффективности формирования экономической культуры подрастающего поколения, формирование технологической культуры как одна из социально-педагогических проблем образования в Украине. Проанализированы основные этапы подготовки специалистов для сферы предпринимательства, дано описание общих и специальных навыков менеджера. Освещены особенности становления и развития социальной работы в Германии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми трудової і професійної підготовки : наук.-метод. зб. Вип. 12 / ред.: В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ : Печат. двор, 2008. - 247 с. - укp.

Проаналізовано ефективність професійно-педагогічної діяльності вчителів трудового навчання. Розглянуто питання формування художньо-конструкторських знань та вмінь старшокласників у процесі застосування лекційно-практичної системи профільного навчання, використання інформаційних технологій у трудовому навчанні школярів. Визначено статус основ графічного дизайну в структурі профільного технологічного навчання старшокласників.

Проанализирована эффективность профессионально-педагогической деятельности учителей трудового обучения. Рассмотрены вопросы формирования художественно-конструкторских знаний и умений старшеклассников в процессе применения лекционно-практической системы профильного обучения, использования информационных технологий в трудовом обучении школьников. Определен статус основ графического дизайна в структуре профильного технологического обучения старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблеми трудової і професійної підготовки : наук.-метод. зб. Вип. 13 / ред.: В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2008. - 216 с. - укp.

Розглянуто питання використання інтерактивних технологій у процесі художньо-трудової підготовки студентів. Викладено концептуальну модель професійної підготовки вчителів трудового навчання сільських загальноосвітніх шкіл. Розкрито теоретичні аспекти компетентнісного підходу у професійній підготовці учителів трудового навчання. Проаналізовано особливості формування інтелектуальних умінь підлітків у процесі проектно-технологічної діяльності, соціально-трудової адаптації вихованців шкіл-інтернатів.

Рассмотрены вопросы использования интерактивных технологий в процессе художественно-трудовой подготовки студентов. Изложена концептуальная модель профессиональной подготовки учителей трудового обучения сельских общеобразовательных школ. Раскрыты теоретические аспекты компетентностного подхода в профессиональной подготовке учителей трудового обучения. Проанализированы особенности формирования интеллектуальных умений подростков в процессе проектно-технологической деятельности, социально-трудовой адаптации воспитанников школ-интернатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського