Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937/Пед.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 150 с. - (Педагогіка; Вип. 4). - укp.

Розглянуто теоретичні основи системного підходу до формування громадянської культури особистості. Охарактеризовано потенційні можливості дисциплін навчального плану педагогічно-індустріального факультету в підготовці студентів до економічного виховання школярів. Детально проаналізовано науково-педагогічні ідеї І.Огієнка та О.Барвінського. Досліджено вплив занять фізичними вправами на свіжому повітрі на фізичну працездатність учнів професійно-технічних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Педагогіка. N 6 / ред.: Г. Терещук. - Т., 2000. - 145 с. - укp.

Розглянуто проблеми моральної самосвідомості у спадщині Лоуренса Колберга і Василя Сухомлинського. Значну увагу приділено активізації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів освіти, розвитку професійно-педагогічного мислення у майбутніх менеджерів, інформаційному забезпеченню навчального процесу тощо. Детально проаналізовано діяльність релігійних молодіжних товариств Галичини у 20 - 30 рр. ХХ ст. Окремий розділ присвячено формуванню індивідуального стилю педагогічного спілкування у контексті теорії інтегральної індивідуальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Педагогіка. Вип. 4 / ред.: Г. Терещук. - Т., 2000. - 80 с. - рус.

Розглянуто ключові аспекти статевого виховання і сексуальної просвіти дітей та юнацтва, зокрема, психолого-педагогічні аспекти сексуально-інтимної підготовки молоді до сімейного життя. Проаналізовано проблеми гендерної рівності в українському суспільстві, статеві установки емоційно депривованих дітей, статеві відмінності в музичних уподобаннях молоді, психологію статевих відмінностей у проявах дитячих пустощів, а також проблеми реалізації прав жінки в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358 + Ю983.73 + Ю703.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Педагогіка. Вип. 9 / ред.: Г. Терещук. - Т., 2000. - 122 с. - укp. - рус.

Розглянуто психолого-педагогічні аспекти формування професійних педагогічних умінь студентів - майбутніх вчителів трудового навчання та основ підприємництва. Охарактеризовано педагогічні умови професійної підготовки дизайнерів з художньої обробки деревини, а також психологічні закономірності соціального спілкування в організації. Запропоновано методику диференційованого навчання у процесі конструювання поясних виробів на уроках трудового навчання. Окремі розділи присвячено вивченню становлення та розвитку професійної соціальної роботи у США, удосконаленню кваліфікації вчителів професійних шкіл Польщі, а також сучасним тенденціям реформування освіти у Китаї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2004. - 212 с. - (Педагогіка; N 6). - укp.

Розглянуто питання загальної дидактики та лінгводидактики, професійної освіти, трудової підготовки, соціальної педагогіки. Наведено інноваційний аналіз програмово-методичного забезпечення модульно-розвивального навчання. Описано технологію формування інтегративних якостей пізнавальної активності студентів, систему інтегративних курсів у навчальному процесі професійно-технічного навчального закладу. Висвітлено науково-теоретичні основи модернізації системи професійної орієнтації учнівської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства.

Рассмотрены вопросы общей дидактики и лингводидактики, профессионального образования, трудовой подготовки, социальной педагогики. Приведен инновационный анализ программно-методического обеспечения модульно-развивающего обучения. Описаны технология формирования интегративных качеств познавательной активности студентов, система интегративных курсов в учебном процессе профессионально-технического учебного заведения. Освещены научно-технические основы модернизации системы профессиональной ориентации ученической молодежи на современном этапе развития украинского общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2005. - 178 с. - (Педагогіка; N 1). - укp.

Проаналізовано організацію навчального процесу у ВНЗ на основі технологій дистанційного навчання, стан сформованості творчого стилю педагогічної діяльності студентів - майбутніх педагогів, розвиток їх педагогічної інтуїції іноземною мовою. Описано модульно-варіантну систему вивчення педагогічних дисциплін, психолого-педагогічну структуру готовності майбутніх перекладачів до професійної творчої діяльності, систему вправ для курсу інтенсивного навчання англійської мови студентів економічних університетів. Розглянуто питання взаємодії позашкільних навчальних закладів та молодіжних організацій у дозвіллєвій діяльності старшокласників, висвітлено соціально-педагогічні передумови дослідження потенціалу їх професійного самовдосконалення.

Проанализированы организация учебного процесса в ВУЗ на основе технологий дистанционного обучения, состояние сформированности творческого стиля педагогической деятельности студентов - будущих педагогов, развитие их педагогической интуиции с помощью иностранного языка. Описаны модульно-вариантная система изучения педагогических дисциплин, психолого-педагогическая структура готовности будущих переводчиков к профессиональной творческой деятельности, система упражнений для курса интенсивного изучения английского языка студентов экономических университетов. Рассмотрены вопросы взаимодействия внешкольных учебных заведений и молодежных организаций в досуговой деятельности старшеклассников, освещены социально-педагогические предпосылки исследования потенциала их профессионального самосовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2005. - 149 с. - (Педагогіка; N 2). - укp.

Висвітлено морально-релігійні аспекти виховання студентської молоді. Розглянуто питання самоорганізації навчання студентів, їх інформаційної культури у контексті модернізації педагогічної освіти. Описано модель військово-патріотичного виховання студентів цивільних ВНЗ, педагогічну технологію удосконалення професійної підготовки прикордонників. Проаналізовано особливості методики навчання учнів способам підготовки до роботи з інструментом для художньої обробки деревини, формування готовності вчителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності.

Освещены морально-религиозные аспекты воспитания студенческой молодежи. Рассмотрены вопросы самоорганизации обучения студентов, их информационной культуры в контексте модернизации педагогического образования. Представлены модель военно-патриотического воспитания студентов ВУЗ, педагогическая технология усовершенствования профессиональной подготовки пограничников. Проанализированы особенности методики обучения учеников способам подготовки к работе с инструментом для художественной обработки древесины, формирование готовности учителей трудового обучения к педагогической исследовательской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 174 с. - (Педагогіка; Вип. 6). - укp.

Охарактеризовано освітню парадигму на порозі третього тисячоліття. Розглянуто питання педагогічної діагностики. Досліджено проблеми виховання та перевиховання. Описано особливості емоційного розвитку сучасного першокласника за умов його шкільної адаптації. Відображено стан та проблеми економічної підготовки школярів. Визначено психолінгвістичні умови організації ефективної комунікативно-пізнавальної діяльності учнів на уроці. Розкрито особливості соціально-педагогічної роботи з прийомною сім'єю; проблему материнства в контексті педагогічної спадщини В.Сухомлинського. Наведено технології активізації професійного самовизначення старшоколасників. Викладено психолого-педагогічні основи засвоєння студентами словотворення як одного з функціональних рівнів мовної системи. Запропоновано теоретичні аспекти вибору методів навчання основ техніки у системі безперервної освіти. Вивчено проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту. Розкрито деякі аспекти аналізу практики формування самооцінки у курсантів вузів. Проаналізовано лінгвістичні особливості англійської розмовної мови та труднощі їх сприйняття на слух при навчанні аудіюування. Досліджено психологічний аспект аудіювання англійської розмовної мови та джерела інформації, що використовуються в процесі навчання. Розглянуто деякі питання організації самостійної роботи під час навчання читання на початковому етапі вивчення іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)31

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 97 с. - (Педагогіка; Вип. 7). - укp.

Висвітлено тип культури суспільства як параметр дидактичної системи. Проаналізовано вплив релігії на моральне становлення молоді. Досліджено проблеми демографічного виховання підростаючого покоління. Визначено інтегровані шляхи сучасного сімейного виховання, коефіцієнт їх корисної дії. Розглянуто соціально-педагогічні особливості шкільної соціалізації. Обгрунтовано критерії та рівні готовності старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії. Висвітлено методику навчання аудіювання англійської розмовної мови. Розглянуто інформаційні технології як компонент професійної підготовки фахівця у вищому закладі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 155 с. - (Педагогіка; Вип. 9). - укp.

Висвітлено питання педагогічної психології, історії педагогіки, загальної дидактики та лінгводидактики. Описано основи методики педагогічної корекції емоційної сфери першокласника. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти виховання почуття гумору у молодших школярів. Запропоновано шляхи формування лінгвоукраїнознавчої компетенції молодших школярів у контексті комунікативно орієнтованого навчання. Розглянуто психологічні особливості особистісного самовизначення сучасного юнацтва. Охарактеризовано традиції морального виховання учнів у школах Галичини в 1900 - 1939 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр) + Ю984.010.2я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: М. Ващуленко. - Т., 2002. - 157 с. - (Педагогіка; Вип. 1 ). - укp.

Проаналізовано процес вивчення сільського господарства в початкових школах кураторії Львівської шкільної округи (1925 - 1932 рр.). Наведено методику викладання природничо-математичних дисциплін, зокрема, модульно-рейтингову технологію викладання хімії в ліцеї. Проаналізовано особливості професійно-педагогічної підготовки військового фахівця. Висвітлено систему підвищення кваліфікації та перекваліфікації педагогічних кадрів в Австрії на сучасному етапі. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови формування моральних орієнтацій у слухачів вузів МВС України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 129 с. - (Педагогіка; Вип. 2). - укp.

Висвітлено історичні аспекти розвитку аксіологічного знання. Охарактеризовано просвітницьку діяльність київських монастирів ХІ - ХІІ ст. Проаналізовано показники активної екологічної позиції особистості. Розглянуто принципи особистісно орієнтованого виховання в педагогічній системі А.Макаренка. Визначено роль соціального педагога в організації сучасної виховної системи. Викладено концептуальні засади інтеграції компонентів змісту біологічної освіти школярів. Розкрито суть поняття професійного самовизначення школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 162 с. - (Педагогіка; Вип. 3). - укp.

Висвітлено функції, структуру та класифікацію методів екологічної освіти учнів у позашкільних закладах. Запропоновано особистісно-орієнтовний підхід у освітньо-виховній роботі навчального дошкільного закладу. Описано особливості ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти, особливості профорієнтаційної роботи з учнями у позашкільних закладах технічного профілю. Розкрито психолого-педагогічні аспекти профорієнтаційної роботи у міжшкільних навчально-виробничих комбінатах.

Освещены функции, структура и классификация методов экологического образования учеников в внешкольных заведениях. Предложен личностно-ориентированный подход в образовательно-воспитательной работе учебного дошкольного заведения. Описаны особенности уровневой подготовки педагогов начального звена образования, особенности профориентационной работы с учениками в внешкольных заведениях технического профиля. Раскрыты психолого-педагогические аспекты профориентационной работы в межшкольных учебно-производственных комбинатах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 170 с. - (Педагогіка; Вип. 4). - укp.

Висвітлено критерії та рівні гуманізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. Розкрито теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до організації самовиховання школярів. Описано особливості планування процесу підготовки вчителів початкових класів до роботи з фізичного виховання. Розглянуто педагогічні умови підвищення ефективності процесу особистісного самовираження старшокласників. Викладено психолого-педагогічні аспекти культури міжособистісного спілкування старшокласників у їх підготовці до сімейного життя. Висвітлено тенденції розвитку загальнотехнічної підготовки учнівської молоді у системі ступеневої освіти. Охарактеризовано стан викладання іноземних мов у загальноосвітніх школах України на початку ХХ ст. Розкрито можливості використання сучасних комп'ютерних технологій у навчанні іноземних мов у вищих закладах освіти країни. Проведено теоретичний аналіз змісту поняття ефективності навчання студентів. Описано механізми формування інноваційної політики в державі. Розглянуто актуальні проблеми фінансування освіти та науки в Україні.

Освещены критерии и уровни гуманизации учебно-воспитательного процесса общеобразовательной школы. Раскрыты теоретические основы подготовки будущих педагогов к организации самовоспитания школьников. Описаны особенности планирования процесса подготовки учителей начальных классов к работе по физическому воспитанию. Рассмотрены педагогические условия повышения эффективности процесса личностного самовыражения старшеклассников. Изложены психолого-педагогические аспекты культуры межличностного общения старшекласников в их подготовке к семейной жизни. Освещены тенденции развития общетехнической подготовки ученической молодежи в системе образования. Охарактеризовано состояние преподавания иностранных языков в общеобразовательных школах Украины в начале ХХ в. Раскрыты возможности использования современных компьютерных технологий в обучении иностранным языкам в высших учебных заведениях образования страны. Проведен теоретический анализ содержания понятия эффективности обучения студентов. Описаны механизмы формирования инновационной политики в государстве. Рассмотрены актуальные проблемы финансирования образования и науки в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Василь Сухомлинський і сучасність: Батьківська педагогіка. / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 354 с. - (Наук. зап. Терноп. держ. пед. ун-ту ім. В.Гнатюка. Сер. Педагогіка; Вип. 5). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми сучасної освіти і педагогіки В.О.Сухомлинського, а також психологічні аспекти його педагогічної спадщини. Розглянуто деякі актуальні питання правового виховання сучасної молоді. Проаналізовано роль сім'ї у конструктивному вирішенні підлітком внутрішнього конфлікту. Розкрито роль родини у вихованні патріотизму підростаючого покоління. Описано духовні основи спілкування дитини і дорослого в дидактичному аспекті. Висвітлено гендерні аспекти родинного виховання. Акцентовано увагу на проблемі дошлюбної підготовки школярів у педагогічній системі В.О.Сухомлинського. Запропоновано деякі психолого-педагогічні підходи до статевого виховання молоді. Розглянуто взаємодію сім'ї і школи у вихованні дитини.

Освещены актуальные проблемы современного образования и педагогики В.О.Сухомлинского, а также психологические аспекты его педагогического наследия. Рассмотрены некоторые актуальные вопросы правового воспитания современной молодежи. Проанализирована роль семьи в конструктивном решении подростком внутреннего конфликта. Раскрыта роль семьи в воспитании патриотизма подрастающего поколения. Описаны духовные основы общения ребенка и взрослого в дидактическом аспекте. Изложены гендерные аспекты семейного воспитания. Акцентировано внимание на проблеме подготовки к свадьбе школьников в педагогической системе В.О.Сухомлинского. Предложены некоторые психолого-педагогические подходы к половому воспитанию молодежи. Освещено взаимодействие семьи и школы в воспитании ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 156 с. - (Педагогіка; N 7). - укp.

Викладено психолого-педагогічні аспекти застосування засобів наочності у навчанні. Проаналізовано гру як засіб виховання у молодших школярів позитивного ставлення до трудових традицій і звичаїв. Розкрито методологічні засади базової педагогічної підготовки майбутніх учителів, концептуальні засади економічної підготовки вчительских кадрів. Висвітлено проблеми інтеграції та диференціації знань учнів у професійних навчально-виховних закладах. Описано модульно-рейтингову систему як інноваційну модель організації навчально-виховного процесу вищого професійного навчального закладу освіти. Особливу увагу приділено проблемам соціальної педагогіки, історії педагогіки, лінгводидактики.

Изложены психолого-педагогические аспекты применения средств наочности в обучении. Проанализирована игра как средство воспитания в младших школьников положительного отношения к трудовым традициям и обычаям. Раскрыты методологические основы базовой педагогической подготовки будущих учителей, концептуальные основы экономической подготовки учительских кадров. Освещены проблемы интеграции и дифференциации знаний учеников в профессиональных учебно-воспитательных заведениях. Описана модульно-рейтинговая система как инновационная модель организации учебно-воспитательного процесса высшего профессионального учебного заведения. Особое внимание уделено проблемам социальной педагогики, истории педагогики, лингводидактики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 198 с. - (Педагогіка; N 6). - укp.

Викладено дидактичні основи створення та використання підручників і посібників з математики. Розкрито деякі аспекти проблем навчальних посібників для вивчення елементів стохастики в середніх навчальних закладах. Описано особливості підручників і навчальних посібників з математики для вищих навчальних закладів першого рівня акредитації, наукові основи посібника з математики для вступників до вищих навчальних закладів. Висвітлено дидактико-методичні аспекти підручника з математики для І - VI класів. Особливу увагу приділено методичним засадам підготовки та впровадження підручників з фізики, сучасним інформаційним технологіям.

Изложены дидактические основы создания и использования учебников и пособий по математике. Раскрыты некоторые аспекты проблем учебных пособий для изучения элементов стохастики в средних учебных заведениях. Описаны особенности учебников и учебных пособий по математике для высших учебных заведений первого уровня аккредитации, научные основы пособия по математике для поступающих в вузы. Освещены дидактико-методические аспекты учебника по математике для І - VI классов. Особое внимание уделено методическим основам подготовки и внедрения учебников по физике, современным информационным технологиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 161 с. - (Педагогіка; N 9). - укp.

Розкрито етнопедагогічні засади виховання української молоді. Проаналізовано роль ціннісних орієнтацій у самовихованні в юнацькому віці, роль професійно спрямованого навчання іноземної мови у формуванні мотивації учбової діяльності студентів. Викладено концептуальні підходи до оцінювання учнівських знань у зарубіжних країнах. Значну увагу приділено історії педагогіки. Висвітлено роль народної пісні у системі музичного виховання учнів та молоді Галичини у 1920 - 1930-х рр.

Раскрыты этнопедагогические основы воспитания украинской молодежи. Проанализированы роль ценностных ориентаций в самовоспитании в юношеском возрасте, роль профессионально направленного обучения иностранному языку в формировании мотивации учебной деятельности студентов. Изложены концептуальные подходы к оценке ученических знаний в зарубежных странах. Значительное внимание уделено истории педагогики. Освещена роль народной песни в системе музыкального воспитания учеников и молодежи Галиции в 1920 - 1930-х гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 152 с. - (Педагогіка; N 8). - укp.

Розглянуто біоетику як складову батьківської педагогіки, родинне виховання як засіб запобігання виникненню неформальних підліткових об'єднань негативного спрямування. Розкрито завдання і зміст антиалкогольної виховної роботи зі старшокласниками. Описано діагностику креативності майбутніх учителів музики, діагностику та організацію таксономії гуманістичного виховання студентів медичного коледжу. Проведено системний аналіз цілісного процесу навчання загальномедичних дисциплін у медичному училищі. Висвітлено зв'язки між різними галузями знань як умову підвищення ефективності технічної підготовки школярів. Наведено загальну характеристику найбільш поширених підходів до розуміння суті і змісту менеджменту. Значну увагу приділено історії педагогіки, лінгводидактиці. Викладено аспекти родинного виховання українських горян-бойків, штрихи до портретів викладачів учительських семінарій Галичини початку ХХ ст. Розкрито фонетичні особливості англійської розмовної мови та труднощі їх сприйняття на слух під час навчання аудіювання.

Рассмотрены биоэтика как составляющая часть родительской педагогики, семейное воспитание как средство предупреждения возникновения неформальных подростковых объединений негативного направления. Раскрыты задачи и содержание антиалкогольной воспитательной работы со старшеклассниками. Описана диагностика креативности будущих учителей музыки, диагностика и организация таксономии гуманистического воспитания студентов медицинского колледжа. Проведен системный анализ целостного процесса обучения общемедицинских дисциплин в медицинском училище. Освещены связи между различными отраслями знаний как условие повышения эффективности технической подготовки школьников. Приведена общая характеристика наиболее распространенных подходов к пониманию сущности и содержания менеджмента. Значительное внимание уделено истории педагогики, лингводидактике. Изложены аспекты семейного воспитания украинских горян-бойков, штрихи к портретам учителей учительских семинарий Галиции начала ХХ в. Раскрыты фонетические особенности английского разговорного языка и трудности их восприятия на слух при обучении аудиированию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2003. - 139 с. - (Педагогіка; N 1). - укp.

Розкрито теоретико-методологічні аспекти створення навчальної літератури для вищих навчальних закладів, науково-методичні засади активізації пізнавально-творчої діяльності старшокласників. Проаналізовано зарубіжний досвід антиалкогольного виховання учнівської молоді. Визначено основні критерії мовленнєвої підготовки майбутніх учителів. Розглянуто активні методи викладання менеджменту як педагогічну проблему. Описано соціально-культурологічні компоненти виховання особистості в системі освіти 1920-х рр.

Раскрыты теоретико-методологические аспекты создания учебной литературы для высших учебных заведений, научно-методические основы активизации познавательно-творческой деятельности старшеклассников. Проанализирован зарубежный опыт антиалкогольного воспитания ученической молодежи. Определены основные критерии речевой подготовки будущих учителей. Рассмотрены активные методы преподавания менеджмента как педагогическая проблема. Описаны социально-культурологические компоненты воспитания личности в системе образования 1920-х гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського