Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68932/Пед.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Педагогіка / ред.: Б. М. Ступарик. - Івано-Франківськ : "Плай", 2000. - 195 с. - (Вісн. Прикарпат. ун-ту; Вип. 3). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми дидактики, теорії національного виховання та історії педагогіки. Детально проаналізовано мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку, післядипломне навчання соціальних педагогів, а також формування іншомовної культури майбутніх фахівців у процесі їх різнорівневої підготовки. Охарактеризовано діяльність "Регіональних" освітньо-шкільних товариств на Західній Волині у 30-х рр. ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68932/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: Н. В. Лисенко. - Івано-Франківськ : Плай, 2004. - 207 с. - (Педагогіка; Вип. 10). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми дидактики, зокрема, теорій навчання, національного виховання, історії педагогіки. Описано технології оцінювання навчальної діяльності учнів з предметів природничого циклу. Наведено ретроспективний аналіз становлення українознавства як навчальної дисципліни, системну характеристику професійної підготовки педагога у ВНЗ України. Розглянуто особливості організації педагогічної практики майбутніх вчителів початкових класів за умов ступеневої освіти, методологічні аспекти активізації етнопедагогіки в педагогічному ВНЗ.

Освещены актуальные проблемы дидактики, в частности, теорий обучения, национального воспитания, истории педагогики. Описаны технологии оценки учебной деятельности учеников по предметам природоведческого цикла. Приведены ретроспективный анализ становления украиноведения как учебной дисциплины, системная характеристика профессиональной подготовки педагога в ВУЗ Украины. Рассмотрены особенности организации педагогической практики будущих учителей начальных классов в условиях ступенчатого образования, методологические аспекты активизации этнопедагогики в педагогическом ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: Н. В. Лисенко. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 196 с. - (Педагогіка; Вип. 11). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми дидактики, зокрема, теорій навчання, національного виховання, історії педагогіки. Проаналізовано самостійну роботу студентів у процесі впровадження кредитно-модульної системи оцінювання знань. Розглянуто питання виховання в учнів відповідального ставлення до навчально-трудової діяльності засобами народної педагогіки. Розкрито теоретичні основи дослідження творчих здібностей особистості. Викладено методику дослідження особистісної готовності психологів до діагностико-корекційної роботи. Описано методи педагогічної діагностики та висвітлено тенденції їх розвитку. Визначено вплив церкви на утвердження громадянських цінностей у свідомості українців.

Освещены актуальные проблемы дидактики, в частности, теорий обучения, национального воспитания, истории педагогики. Проанализирована самостоятельная работа студентов в процессе внедрения кредитно-модульной системы оценки знаний. Рассмотрены вопросы воспитания в учеников ответственного отношения к учебно-трудовой деятельности средствами народной педагогики. Раскрыты теоретические основы исследования творческих способностей личности. Изложена методика исследования личностной готовности психологов к диагностико-коррекционной работе. Представлены методы педагогической диагностики и освещены тенденции их развития. Определено влияние церкви на утверждение гражданских ценностей в сознании украинцев.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: Б. М. Ступарик. - Івано-Франківськ : Плай, 2001. - 219 с. - (Педагогіка; Вип. 6). - укp.

Наведено результати наукових пошуків з актуальних проблем родинного виховання, традиційної української обрядовості, теорії та практики виховання дітей у родині, взаємодії виховних інституцій. Досліджено історико-педагогічні засади розвитку родинного виховання в Україні. Розглянуто особливості морального виховання молодших школярів у сучасній сім'ї. Проаналізовано вплив сім'ї на формування морально-релігійних уявлень особистості у сенситивному періоді її становлення. Визначено основні напрямки зміцнення сучасної української студентської родини у контексті теорії соціального конфлікту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогіка / ред.: В. В. Грещук. - Івано-Франківськ : Плай, 2001. - 188 с. - (Вісн. Прикарпат. ун-ту; Вип. 5). - укp.

Висвітлено результати наукових досліджень з актуальних проблем дидактики, присвячені 145-річниці від дня народження українського педагога Софії Русової: теорій навчання та навчального виховання, історії педагогіки. Розкрито психологічні засади педагогіки С.Русової. Проаналізовано міжнародну діяльність педагога. Розглянуто питання змісту освіти у творчій спадщині С.Русової.Описано роль змісту освіти у формуванні національної свідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)52-8 РусоваС.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: В. В. Грещук. - Івано-Франківськ : Плай, 2002. - 208 с. - (Педагогіка; Вип. 7). - укp.

Висвітлено деякі шляхи вдосконалення вищої педагогічної освіти. Розкрито методологічні передумови професійного становлення особистості. Описано динаміку стимулювання школярів як складову процесу гуманізації освіти. Проведено дослідження навчального процесу в школі з метою оптимізації змісту професійного самовдосконалення вчителів. Проаналізовано співвідношення національних і загальнолюдських цінностей у контексті завдань національного виховання. Розглянуто особливості соціального розвитку особистості у підлітковому віці. Охарактеризовано роль читанок у формуванні національної свідомості української дитини у другій половині ХІХ - першій третині ХХ ст.

Освещены некоторые пути усовершенствования высшего педагогического образования. Раскрыты методологические предпосылки профессионального становления личности. Описана динамика стимулирования школьников как составляющая часть процесса гуманизации образования. Приведены результаты исследования учебного процесса в школе как условие оптимизации содержания профессионального самоусовершенствования учителей. Проанализированы соотношения национальных и общечеловеческих ценностей в контексте заданий национального воспитания. Рассмотрены особенности социального развития личности в подростковом возрасте. Охарактеризовано роль чтения в формировании национального сознания украинского ребенка во второй половине ХІХ - первой трети ХХ вв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: В. В. Грещук. - Івано-Франківськ : ПЛАЙ, 2003. - 195 с. - (Педагогіка; Вип. 9). - укp.

Наведено результати наукових досліджень з актуальних проблем дидактики. Розглянуто історію організації та проведення педагогічної практичної діяльності майбутніх педагогів в Україні у 1930-х рр. Охарактеризовано цінністі та внутрішні стандарти особистості як психологічний чинник її агресивних проявів. Проаналізовано особливості організаційно-методичного забезпечення активізації пізнавальних процесів в ігровій діяльності, а також організації вокально-хорової роботи в процесі навчання учнів. Розглянуто питання формування сенсомоторної культури дітей раннього віку. В етнофілософському контексті проаналізовано спадщину М.Г.Стельмаха.

Приведены результаты научных исследований по актуальным проблемам дидактики: теорий обучения и национального воспитания, истории педагогики. Рассмотрена история организации и проведения педагогической практической деятельности будущих педагогов в Украине за период 1930-х гг. Охарактеризованы ценностные и внутренние стандарты личности как психологический фактор ее агрессивных проявлений. Проанализированы особенности организационно-методического обеспечения активизации познавательных процессов в игровой деятельности, а также организации вокально-хоровой работы в процессе обучения учеников. Рассмотрены вопросы формирования сенсомоторной культуры детей раннего возраста. В этнофилософском контекте проанализировано наследие М.Г.Стельмаха.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68932/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: Н. В. Лисенко. - Івано-Франківськ, 2006. - 203 с. - (Педагогіка; Вип. 12). - укp.

Розглянуто питання підготовки вчителів до викладання етики на етапі її впровадження для вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічної підготовки спеціалістів дошкільного профілю за схемою ступеневої освіти. Описано нові педагогічні технології управління школами-інтернатами. Проаналізовано особливості виховання гуманних відносин між батьками та дітьми за умов полікультурного середовища, а також виховання обдарованих дітей в сучасних сім'ях. Розкрито теоретичні основи українського народного танцю, особливості викладання класичного танцю в дитячих навчальних закладах, наведено критерії підготовки педагогів-хореографів.

Рассмотрены вопросы подготовки учителей к преподаванию этики на этапе её внедрения для изучения в общеобразовательных учебных заведениях, психологической подготовки специалистов дошкольного профиля по схеме ступенчатого образования. Описаны новые педагогические технологии управления школами-интернатами. Проанализированы особенности воспитания гуманных отношений между родителями и детьми в условиях поликультурной среды, а также воспитания одаренных детей в современных семьях. Раскрыты теоретические основы украинского народного танца, особенности преподавания классического танца в детских учебных заведениях, приведены критерии подготовки педагогов-хореографов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: Н. В. Лисенко. - Івано-Франківськ, 2008. - 383 с. - (Педагогіка; Вип. 25). - укp.

Проаналізовано українознавство як важливу складову національної освіти. Висвітлено проблеми реформування освіти України у ХХ - початку ХХІ ст. Розглянуто питання формування професійної готовності директорів шкіл до ефективного управління загальноосвітніми навчальними закладами, удосконалення вищої освіти України в контексті європейських загальноосвітніх процесів. Викладено особистісно-орієнтований підхід до виховання особистості у навчально-виховному процесі ВНЗ. Визначено шляхи модернізації полікультурної складової безперервної педагогічної освіти.

Проанализировано украиноведение как важную слагаемую национального образования. Освещены проблемы реформирования образования Украины в ХХ - начале ХХІ вв. Рассмотрены вопросы формирования профессиональной готовности директоров школ к эффективному управлению общеобразовательными учебными заведениями, усовершенствования высшего образования Украины в контексте европейских общеобразовательных процессов. Изложен личностно-ориентированный подход к воспитанию личности в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Определены пути модернизации поликультурной слагаемой непрерывного педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: С. М. Возняк. - Івано-Франківськ, 2008. - 342 с. - (Педагогіка; Вип. 24). - укp.

Викладено теоретичні підходи вивчення Я-концепції особистості в освітньому процесі. Висвітлено проблеми визначення рівнів методологічної культури педагогів. Описано модель організації педагогічних основ контролю та оцінювання професійної підготовки студентів ВНЗ. Розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів сільських шкіл у практиці навчання. Визначено педагогічну практику як чинник підготовки вчителів початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів, вплив групових форм роботи на розвиток комунікативних умінь учнів середніх класів. Наведено характеристику педагогічних умов полікультурного виховання молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні основи формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності.

Изложены теоретические подходы изучения Я-концепции личности в образовательном процессе. Освещены проблемы определения уровней методологической культуры педагогов. Описана модель организации педагогических основ контроля и оценки профессиональной подготовки студентов ВУЗ. Рассмотрены вопросы развития творческих способностей учеников сельских школ в практике обучения. Определены педагогическая практика как фактор подготовки учителей начальных классов к организации групповой учебной деятельности учеников, влияние групповых форм работы на развитие коммуникативных умений учеников средних классов. Приведена характеристика педагогических условий поликультурного воспитания младших школьников. Раскрыты теоретико-методологические основы формирования готовности учителей к проектно-внедряемой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: Н. В. Лисенко. - Івано-Франківськ, 2009. - 208 с. - (Педагогіка; Вип. 28/29, ч. 1). - укp.

Висвітлено українотворчий аспект виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Розглянуто питання естетичного виховання підлітків на підставі українського народного образотворчого та декоративно-прикладного мистецтв. Проаналізовано роль гуцульських звичаїв, традицій та обрядів у вихованні національної культури підлітків Гуцульщини. Розкрито засади виховання здорового способу життя у змісті букварів і читанок для народних шкіл Західної України в 1919 - 1939 рр. Визначено виховні пріоритети української освіти за умов трансформаційних процесів наприкінці 1990-х рр. - початку ХХІ ст.

Освещен украинотворческий аспект воспитания детей дошкольного и младшего школьного возраста. Рассмотрены вопросы эстетического воспитания подростков на основе украинского народного изобразительного и декоративно-прикладного искусства. Проанализирована роль гуцульских обычаев, традиций и обрядов в воспитании национальной культуры подростков Гуцульского региона. Раскрыты основы воспитания здорового образа жизни в содержании букварей и читанок для народных школ Западной Украины в 1919 - 1939 гг. Определены воспитательные приоритеты украинского образования в условиях трансформационных процессов конца 1990-х гг. - начала ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вісник Прикарпатського університету / ред.: Н. В. Лисенко. - Івано-Франківськ, 2009. - 203 с. - (Педагогіка; Вип. 28/29, ч. 2). - укp.

Розглянуто питання використання народної творчості під час навчання української мови дітей у дошкільних закладах з угорською мовою навчання, патріотичного виховання дітей молодшого шкільного віку за умов функціонування дитячих громадських об'єднань. Проаналізовано родинне виховання як першооснову формування сучасної молоді. Описано виховні функції українського вертепу, креативний процес музичного виховання дошкільників. Визначено етнічні цінності у формуванні національної самосвідомості в контексті полікультурного середовища, вплив малих жанрів українського фольклору на формування елементів національної самосвідомості у дошкільників. Розкрито соціально-педагогічні основи полікультурної освіти дітей. Висвітлено розвиток творчого потенціалу соціальних педагогів у процесі організаційно-дозвіллєвої практики.

Рассмотрены вопросы использования народного творчества при обучении украинскому языку детей в дошкольных заведениях с венгерским языком обучения, патриотического воспитания детей младшего школьного возраста в условиях функционирования детских общественных объединений. Проанализировано семейное воспитание как первооснова формирования современной молодежи. Описаны воспитательные функции украинского вертепа, креативный процесс музыкального воспитания дошкольников. Определены этнические ценности в формировании национального самосознания в контексте поликультурной среды, влияние малых жанров украинского фольклора на формирование элементов национального самосознания у дошкольников. Раскрыты социально-педагогические основы поликультурного образования детей. Освещено развитие творческого потенциала социальных педагогов в процессе организационно-досуговой практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 8 - 9 жовт. 2008 р., Івано-Франківськ / ред.: Н. В. Лисенко. - Івано-Франківськ, 2008. - 439 с. - (Вісн. Прикарп. ун-ту. Сер. Педагогіка; Вип. 21, ч. 1). - укp.

Розглянуто питання формування та активізації застосування лексики в дітей дошкільного віку, розвитку пізнавальної компетентності учнів на уроках англійської мови шляхом читання автентичних текстів. Описано технологію професійної підготовки студентів до використання гри як методу навчання. Проаналізовано стан готовності викладачів до контролю та оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ, виховну роботу в педагогічних ВНЗ як складову професійної підготовки педагогів. Висвітлено особливості модернізації післядипломної освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу.

Рассмотрены вопросы формирования и активизации применения лексики у детей дошкольного возраста, развития познавательной компетентности учеников на уроках английского языка путем чтения автентических текстов. Описана технология профессиональной подготовки студентов к использованию игры как метода обучения. Проанализированы состояние готовности преподавателей к контролю и оценке результатов учебной деятельности студентов ВУЗ, воспитательная работа в педагогических ВУЗ как слагаемая профессиональной подготовки педагогов. Освещены особенности модернизации последипломного образования на основах личностно ориентированного подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68932/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського