Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68913<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: М. Д. Палюх; Асоц. п-в України по вир-ву автобусів "Автобус". - Л., 2000. - 120 с. - рус.

Розглянуто питання взаємозумовленості ресурсних, екологічних та енергоощадних чинників, що визначають досконалість та ефективність систем охолодження автомобільних двигунів, визначено експлуатаційні параметри стрічково-колодкових гальм бурових лебідок, дотичні реакції та кінематичні параметри гальмового колеса в загальному випадку його руху. Висвітлено концепцію раціонального вибору параметрів випромінювання для машинобудівної галузі, питання поповнення бази знань для концептуального проектування дискових автомобільних гальм. Досліджено вплив конструктивних особливостей змін коробки передач автомобіля на розподіл навантаження в зубчастих зчепленнях, ефективність нового способу демпфування коливань у системах підресорювання колісних машин. Описано структуру комплексної експертної системи управління працездатністю автотранспортних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33я54

Шифр НБУВ: Ж68913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів : Зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: М. Д. Палюх; Держ. ком. пром. політики України. - Л., 2000. - 123 с. - укp.

Досліджено вплив пружних і пластичних деформацій на шорсткість шліфованої поверхні. Визначено гідродинамічну силу удару в рухомій прямокутній ємності, частково заповненій рідиною. Значну увагу приділено моделюванню теплового режиму гальмових систем, підвищенню ефективності стрічково-колодкових гальм бурових лебідок, системі переміщень точного розв'язку просторової контактної задачі, а також аморфним металевим сплавам.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: М. Д. Палюх; Асоц. п-в України по вир-ву автобусів "Автобус", Інвестиц.-впроваджув. наук.-вироб. центр "Автоінвестцентр". - Л., 2003. - 206 с. - укp.

Проаналізовано вплив тривалості післядії кислотно-інгібіторної обробки на корозійні та механічні характеристики інструментальної сталі. Визначено частоти коливань трансмісій повнопривідних колісних машин, величини допустимого натягу панелей боковин під час їх монтажу на каркас кузова автобуса. Висвітлено методологію обгрунтування параметрів та характеристик мобільних машин зі змінюваним центром мас. Наведено оцінні показники стабільності екологічних характеристик автомобіля, обладнаного каталітичним нейтралізатором. Розглянуто питання математичного моделювання та оптимізації підсистеми "Пневматичний гальмовий привод автобуса". Описано методику розрахунку коефіцієнта концентрації навантаження з урахуванням конструктивних особливостей коробок зміни передач автомобілів.

Проанализировано влияние продолжительности последействия кислотно-ингибиторной обработки на коррозионные и механические характеристики инструментальной стали. Определены частоты колебаний трансмиссий полноприводных колесных машин, величины натяжки панелей боковых частей при их монтаже на каркас кузова автомобиля. Освещена методология обоснования параметров и характеристик мобильных машин с изменяемым центром масс. Приведены оценочные показатели стабильности экологических характеристик автомобиля, оборудованного каталитическим нейтрализатором. Рассмотрены вопросы математического моделирования и оптимизации подсистемы "Пневматический тормозной привод автобуса". Описана методика расчёта коэффициента концентрации нагрузки с учётом конструктивных особенностей коробок изменения передач автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4Укр) + О3я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: М. Д. Палюх; Асоц. п-в України по вир-ву автобусів "Автобус". - Л., 2001. - 158 с. - укp.

Досліджено вплив тривалості обробки зразків зі сталі 40Х на ефективність поверхневого зміцнення методом вібраційно-відцентрової зміцнювальної обробки. Запропоновано інженерний підхід до розрахунку й аналізу коливань рідини у прямокутній ємності обприскувача, який рухається з постійним прискоренням, або з прискоренням, що змінюється за гармонічним законом. Розглянуто умови реалізації гальмівного процесу в стрічково-колодкових гальмах з рухомими фрикційними накладками. Проаналізовано вплив деяких конструктивних чинників на температурний режим дискових гальмівних механізмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3я54

Шифр НБУВ: Ж68913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: М. Д. Палюх; М-во пром. політики України. Асоц. п-в України по вир-ву автобусів "Автобус". - Л., 2002. - 181 с. - укp.

Викладено концепцію регулювання ринку автомобілів та розвитку автомобілебудівної промисловості в Україні до 2005 р. Проаналізовано стан та перспективи розвитку вітчизняного машинобудування для агропромислового комплексу. Досліджено вплив термодеформаційної обробки на електрохімічну активність та корозійну тривкість металокерамічного композита, а також жорсткості гальмівної стрічки на гальмівний момент стрічково-колодкового гальма з обертальними фрикційними накладками. Наведено результати моделювання впливу конструктивних чинників на температурний режим дискових гальм за тривалих гальмувань, а також результати дослідження стійкості гальмуючого автобуса з використанням методів Ляпунова. Розглянуто методи розрахунку димності відпрацьованих газів та викидів твердих часток великовантажними дизельними автомобілями, обладнаними каталітичними нейтралізаторами, ітераційний метод прискореного розрахунку усталених режимів роботи машинних агрегатів. Визначено горизонтальну величину удару хвилі рідини до стінок прямокутної ємності обприскувача за умов періодичної зміни його прискорення, а також величину пластичної деформації обробленої поверхні під час шліфування. Проведено оцінку технічного рівня засобів візуальної пірометрії випромінювання.

Изложена концепция регулирования рынка автомобилей и развития автомобилестроительной промышленности в Украине до 2005 г. Проанализированы положение и перспективы развития отечественного машиностроения для агропромышленного комплекса. Раскрыты влияние термодеформационной обработки на электрохимическую активность и коррозионную устойчивость металлокерамического композита, влияние жесткости тормозной ленты на тормозной момент ленто-колодочного тормоза с вращательными фрикционными накладками. Освещены результаты моделирования влияния конструктивных факторов на температурный режим дисковых тормозов при длительных торможениях. Приведены результаты исследования устойчивости тормозящего автобуса с использованием методов Ляпунова. Рассмотрены методы расчета дымности отработанных газов и выбросов твердых частиц большегрузными дизельными автомобилями, оборудованными каталитическими нейтрализаторами, итеррационный метод ускоренного расчета упроченных режимов работы машинных агрегатов. Определена горизонтальная величина удара волны к стенкам прямоугольной емкости опрыскивателя при периодическом изменении его ускорения, величина пластической деформации обработанной поверхности в процессе шлифования. Проведена оценка технического уровня средств визуальной пирометрии излучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів : зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: М. Д. Палюх; Асоц. п-в України по вир-ву автобусів "Автобус", Інвестиц.-впровадж. наук.-вироб. центр "Автоінвестцентр". - Л., 2006. - 123 с. - рус.

Розглянуто питання моделювання на ЕОМ експлуатаційних режимів вільного руху автомобілів. Наведено техніко-економічне обгрунтування доцільності розширення виробництва вітчизняних автобусів з ресорно-пружинними підвісками. Описано наближений метод визначення екстремальних обертових моментів на опорних шийках колінчатих валів автомобільних двигунів. Проаналізовано організацію діагностування двигунів внутрішнього згоряння за допомогою радіохвильового методу неруйнівного контролю. Висвітлено властивості автомата керування трансмісією автомобілів.

Рассмотрены вопросы моделирования на ЭВМ эксплуатационных режимов свободного движения автомобилей. Приведено технико-экономическое обоснование целесообразности расширения производства отечественных автобусов с рессорно-упругими подвесками. Описан приближенный метод определения экстремальных вращающихся моментов на опорных шейках коленчатых валов автомобильных двигателей. Проанализирована организация диагностирования двигателей внутреннего сгорания с помощью радиоволнового метода неразрушающего контроля. Освещены свойства автомата управления трансмиссией автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів : зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: М. Д. Палюх; Асоц. п-в України по вир-ву автобусів "Автобус", Інвестиц.-впровадж. наук.-вироб. центр "Автоінвестцентр". - Л., 2007. - 87 с. - укp.

Описано способи уніфікації кузовів автобусів одного типорозміру. Розглянуто питання формування несучої структури кузова нової генерації міських автобусів з низькою підлогою. Висвітлено методи дослідження віброізоляції робочих місць і сидінь водія автобуса. Проведено класифікацію та порівняльну оцінку автоматично регульованих пасових передач, негармонічний хвильовий аналіз у лініях передач з розподіленими параметрами регульованого електроприводу машин і механізмів. Наведено рекомендації щодо оптимізації динамічних властивостей машинних агрегатів з самогальмівним механізмом, який має жорсткі ланцюги.

Описаны способы унификации кузовов автобусов одного типоразмера. Рассмотрены вопросы формирования несущей структуры кузова новой генерации городских автобусов с низким полом. Освещены методы исследования виброизоляции рабочих мест и сидений водителя автобуса. Проведены классификация и сравнительная оценка автоматически регулированных пасовых передач, негармонический волновой анализ в линиях передач с распределенными параметрами регулированного электропривода машин и механизмов. Даны рекомендации по оптимизации динамических свойств машинных агрегатов с самотормозным механизмом, имеющим жесткие цепи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68913 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського