Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857/Псих.-пед.н.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М.Гоголя / ред.: Є. І. Коваленко. - Ніжин, 2004. - 233 с. - (Психол.-пед. науки; N 2). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми музично-педагогічної освіти. Розглянуто питання адаптації модульної технології до умов професійної підготовки учителів музики. Проаналізовано формування фахової компетентності як особистісної якості вчителів музики, особливості методологічної підготовки вчителів початкової школи у контексті модернізації сучасної мистецької освіти, художній світогляд як різновид особистісного світогляду людини. Розкрито акмеологічні аспекти професійної підготовки учителів музики, теоретико-методичні аспекти дослідницької підготовки учителів-хормейстерів. Викладено сучасні підходи до підготовки вчителів музики з хорового аранжування, інтеграційний підхід до навчання музики в початковій школі.

Освещены актуальные проблемы музыкально-педагогического образования. Рассмотрены вопросы адаптации модульной технологии к условиям профессиональной подготовки учителей музыки. Проанализированы формирование профессиональной компетентности как личностного качества учителей музыки, особенности методологической подготовки учителей начальной школы в контексте модернизации современного художественного образования, художественное мировоззрение как разновидность личностного мировоззрения человека. Раскрыты акмеологические аспекты профессиональной подготовки учителей музыки, теоретико-методические аспекты исследовательской подготовки учителей-хормейстеров. Изложены современные подходы к подготовке учителей музыки по хоровому аранжированию, интеграционный подход к обучению музыке в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М.Гоголя / ред.: Є. І. Коваленко. - Ніжин, 2004. - 241 с. - (Психол.-пед. науки; N 3). - укp.

Розглянуто європейську педагогічну освіту у контексті Болонського процесу. Розкрито інформаційно-технологічні аспекти нових вимог до освітніх систем, а також суть поняття комунікативної компетенції особистості. Визначено фактори розвитку педагогічної атракції. Наведено інноваційні підходи до підготовки керівників загальноосвітньої школи, теоретичну модель діяльності особистості соціального працівника. Проаналізовано естетичний досвід у контексті професійної підготовки вчителів-філологів. Показано роль соціального педагога в системі комплексної підтримки дитини з особливими потребами за умов сім'ї.

Рассмотрено европейское педагогическое образование в контексте Болонского процесса. Раскрыты информационно-технологические аспекты новых требований к образовательным системам, а также сущность понятия коммуникативной компетенции личности. Определены факторы развития педагогической аттракции. Приведены инновационные подходы к подготовке руководителей общеобразовательной школы, теоретическая модель деятельности личности социального работника. Проанализирован эстетический опыт в контексте профессиональной подготовки учителей-филологов. Показана роль социального педагога в системе комплексной поддержки ребенка с особыми требованиями в условиях семьи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М.Гоголя / ред.: Є. І. Коваленко. - Ніжин, 2004. - 253 с. - (Психол.-пед. науки; N 4). - укp.

Наведено психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти. Розкрито основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім'ями різних типів. Розглянуто особливості формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів, становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки, роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді. Висвітлено проблему підготовки соціальних педагогів до навчання дорослих людей. Визначено соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічних вузів.

Приведены психолого-педагогические требования к личности преподавателя специальных дисциплин технического заведения образования. Раскрыты основные технологические аспекты подготовки будущих социальных педагогов к работе с семьями различных типов. Рассмотрены особенности формирования профессионально-коммуникативной грамотности будущих социальных педагогов, становления психотерапии в сфере гуманистической педагогики, работы кризисных центров социально-психологической помощи молодежи. Освещена проблема подготовки социальных педагогов к обучению взрослых людей. Определены социально-психологические факторы профессиональной адаптации студентов педагогических вузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + С5*148:Ч30 + Ю940я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2001. - 202 с. - (Психол.-пед. науки; N 1). - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми морально-етичного виховання як визначального фактора у формуванні морально-етичних норм поведінки. Детально розглянуто зміст та форми економічної підготовки у сучасній українській школі. Висвітлено питання проектування педагогічних систем освіти. Проаналізовано кількісні та якісні характеристики стандартів європейської освіти, зокрема, тривалість денного навчання в середній школі, підходи до здійснення диференціації навчання, щорічні повні витрати на одного учня. Виявлено основні тенденції розвитку соціально-економічного життя, які впливають на процеси трансформації освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2001. - 240 с. - (Психол.-пед. науки; N 2). - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти оцінювання музично-освітніх досягнень учнів на уроці музики. Проаналізовано педагогічні проблеми даного процесу, запропоновано методику оцінювання вмінь учнів за 12-бальною шкалою. Розкрито сутність акмеології як науки про найвищі досягнення людини у професійній діяльності, розглянуто процес її становлення та можливості застосування акмеологічного підходу до формування творчої особистості у різні вікові періоди. Описано зовнішні чинники розвитку освіти, а саме: науково-технічного поступу, інтенсифікації явищ глобалізації та розвитку інформаційних суспільств. Особливу увагу приділено впливу науково-технічної та інформаційної революції на модель одержання знань, кваліфікацій та креативності людей.

Освещены теоретические и практические аспекты оценивания музыкально-образовательных достижений учеников на уроке музыки. Проанализированы педагогические проблемы данного процесса, предложена методика оценивания учеников по 12-бальной шкале. Раскрыта сущность акмеологии как науки о наивысших достижениях человека в профессиональной деятельности, рассмотрен процесс ее становления и возможности применения акмеологического подхода к формированию творческой личности в разные возрастные периоды. Описаны внешние факторы развития образования: научно-технического прогресса, интенсификации явлений глобализации и развития информационных обществ. Особое внимание уделено влиянию научно-технической и информационной революции на модель получения знаний, квалификации и креативности людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2002. - 126 с. - (Психол.-пед. науки; N 1). - укp.

Розглянуто розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів музики в аспекті особистісно зорієнтованого підходу до студентів. Проаналізовано проблеми музично-педагогічної освіти, запропоновано шляхи їх вирішення. Акцентовано увагу на питаннях традицій української співацької школи і перспектив їх відродження за сучасних умов. Висвітлено методологічні й технологічні підходи до поліфункціональної підготовки вчителя музики, зокрема, засобами мистецтва джазу. Наведено характеристику творчої особистості, виділено її основні якості, характерні риси, особливості. Описано структуру музичних здібностей.

Рассмотрено развитие творческого потенциала будущих учителей музыки сквозь призму личностно ориентированного подхода к студентам. Проанализированы проблемы музыкально-педагогического образования, предложены пути их решения. Акцентировано внимание на вопросах традиций украинской певческой школы и перспектив их возрождения в современных условиях. Освещены методологические и технологические подходы к полифункциональной подготовки учителя музыки, в частности, средствами искусства джаза. Приведена характеристика творческой личности, выделены ее основные качества, характерные черты, особенности. Описана структура музыкальных способностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31я54(4укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Освітні вимірювання: викладання, дослідження, практика : матеріали ІІІ міжнар. літ. шк., 8 - 15 жовт. 2011 р., Форос, Україна / ред.: Є. І. Коваленко. - Ніжин, 2011. - 260 с. - (Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту ім. М. Гоголя. Сер. Псих.-пед. науки; Вип. 10 (спец.)). - укp.

Розкрито зміст математичної складової системи підготовки магістрів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання", проведено порівняльний аналіз навчальних програм п'яти основних дисциплін, визначено міжпредметні зв'язки. Висвітлено особливості побудови інтерпретаційного аргументу й аргументу валідизації у комплексному дослідженні валідності стандартизованого предметного тесту. Проаналізовано вплив ЗМІ на формування ціннісно-змістовних понять валеологічної культури підлітків. Розглянуто інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі як засіб підвищення мовної компетенції. Охарактеризовано окремі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки. Узагальнено досвід культурологічної практичної діяльності в Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова. Описано Web-орієнтовані системи тестування навчальних досягнень. Проведено статистичний аналіз об'єктивності тестових оцінок з математичних дисциплін. Увагу приділено проблемі використання канонічного кореляційного аналізу у педагогічних дослідженнях, основним напрямкам модернізації курсу загальної фізики у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6

Шифр НБУВ: Ж68857/Псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського