Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Teja P$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Kumar M. D. Design optimization and simulation analysis of formula SAE frame using chromoly steel = Оптимізаційний розрахунок конструкції автомобільної рами зі сталі 30ХМА / M. D. Kumar, P. S. Teja, R. Krishna, M. Sreenivasan // J. of Engineering Sciences. - 2019. - 6, № 2. - С. D9-D13. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.Відповідно до правил та правил змагань "Racing Formula Car Racing", що проводиться щорічно товариством інженерів-автомобілістів (Індія), рама автомобіля повинна бути розроблена та побудована з найвищим пріоритетом. Основним завданням є розробка та виготовлення легкої зваженої рами шасі автомобіля без втрати її надійності. Розглянуто різні методи вибору матеріалів та проведено процедуру оптимізаційного розрахунку конструкції рами на основі скінченноелементного аналізу за допомогою програмного комплексу ANSYS. Базова конструкція обгрунтована даними антропологічного дослідження зазначеної людини (водія) автомобіля. Відповідно до існуючих рекомендацій щодо вибору матеріалу, хромомолібденова стать 30ХМА була застосована для побудови рамної конструкції. У результаті, для остаточної конструкції рами транспортного засобу було виконано аналіз напружено-деформованого стану за допомогою програмного комплексу ANSYS, а отримані результати проаналізовані. Процедура оптимізаційного розрахунку конструкції рами грунтується на загальних правилах SAE 2019. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.61-02
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101239 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Teja P. S. Simulation and optimization studies on the ring rolling process using steel and aluminum alloys = Моделювання та оптимізаційний розрахунок процесу прокатування кілець з конструкційної сталі та алюмінієвого сплаву / P. S. Teja, M. D. Kumar, R. Krishna, M. Sreenivasan // J. of Engineering Sciences. - 2019. - 6, № 2. - С. E36-E40. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.Поточні дослідження проводилися за допомогою програмного комплексу ANSYS для оптимізації параметрів процесу прокатування кілець. Для оптимізації процесу прокатування були оцінені такі параметри, як швидкість, осьова подача ролика і параметри приводних роликів. Як підхід до оптимізації процесу було оцінено оптимальні значення параметрів та взаємозв'язки між ними. Параметри напружено-деформованого стану оцінювались для різних швидкостей і сил, а також визначались відповідні значення критичних параметрів. Для проведення дослідження обрано конструкційні сталі та алюмінієві сплави, оскільки саме вони використовуються для виготовлення функціональних елементів і деталей коліс. Дослідження проводилось шляхом зміни кутової швидкості направляючого ролика у діапазоні від 40 до 45 рад/с і зміни кутової швидкості деталі у діапазоні від 200 до 250 рад/с. Крім цього, втомна міцність робочих частин пристрою визначалася на основі аналізу кількості циклів навантаження до відмови. Проаналізовано напруження і пластичні деформації. Індекс рубрикатора НБУВ: К621.643
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101239 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|