Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Somochkyn A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Sinchuk O. 
Development of a system to control the motion of electric transport under conditions of iron-ore mines / O. Sinchuk, I. Kozakevich, V. Fedotov, A. Somochkyn, V. Serebrenikov // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 3/2. - С. 39-47. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Проведено аналітичний синтез системи оптимального керування рухом електровозного транспорту за умов залізорудних шахт під час розвантаження та завантаження. Розробка обумовлена необхідністю підвищення видобування залізорудної сировини. Систему побудовано на базі сучасних тягових електромеханічних комплексів і засобів обчислювальної техніки. Розв'язано задачу демпфування коливань, що викликають надлишкові динамічні навантаження комплексу "електровоз-вагонетки".


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Somochkyn A. B. 
Сomputer simulation of movement and accurate positioning of mining electric locomotives trains when unloading cars = Комп'ютерне моделювання процесів руху та точного позиціонування шахтних електропоїздів при розвантаженні вагонеток / A. B. Somochkyn, I. A. Kozakevych, O. M. Sinchuk, S. V. Somochkyna, V. O. Fedotoff // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2020. - 3, № 3. - С. 165-178. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Розглянуто один із варіантів вирішення завдання точного управління шахтним електровозом 14КА у разі перестановки вагонеток під розвантаження в перекидач. Вагонетки типу ВГ-4.5 розвантажуються переворотом навколо осі зчіпних пристроїв (ЗП), і в конструкції ЗП є зазори до 20 см. Ці зазори разом із пружними амортизаторами надають можливість уявити шахтний склад як модель у вигляді ланцюжка зв'язаних осциляторів із зазорами. Систему рівнянь такої системи аналітично вирішити досить важко. Запропоновано автоматизувати операцію точного позиціонування вагонеток у перекидачі за допомогою заданої тахограми руху електровоза. Якщо запобігати прослизанню коліс електровоза об рейки у випадку юзу та буксування, то, знаючи миттєву швидкість електровоза та основні закони прямолінійного руху, неважко зупинити електровоз у потрібному місці. Зупинку ж кожної вагонетки в потрібному місці можна забезпечити, примусово вибравши всі зазори. Інтенсивність гальмування електровоза повинна бути такою, щоб вагонетки наздоганяли один одного, але не відскакували назад. Тому поїзд до кінця переміщення повинен мати достатню кількість кінетичної енергії. Точності позиціювання вагонеток таким способом сприяє висока жорсткість гумових амортизаторів. Для визначення необхідної тахограми руху шахтного поїзда, що складається з електровоза та восьми вагонеток, розроблено комп'ютерну модель, реалізовану в середовищі МАТЛАБ. Таким чином, визначений у результаті досліджень, проведеної на комп'ютерній моделі, необхідний графік руху електропоїзда надає можливість за заданих у моделі умов здійснити переміщення всього шахтного поїзда з довільним завантаженням і високою точністю під розвантаження до перекидачу. Тому подальші дослідження повинні бути спрямовані на пошук надійних у роботі за реальних умов навколишнього середовища способів отримання інформації про стан електровоза щодо пристроїв завантаження та вивантаження вагонеток.


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101736 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського