Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Schedrolosiev O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Schedrolosiev O. 
Improvement of the structure of floating docks based on the study into the stressed-deformed state of pontoon / O. Schedrolosiev, L. Korostylov, S. Klymenkov, O. Uzlov, K. Kyrychenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 6/7. - С. 26-31. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Проведено дослідження напружено-деформованого стану залізобетонних плит понтона композитного дока зі зменшеною кількістю набору. Використана уточнена розрахункова схема, у ході розрахунків згину плит стапель-палуби і днища понтона, яка враховує роботу арматури обох напрямків. Врахувавання роботи арматури обох напрямків надає можливість точно оцінити міцність конструкції та надати рекомендації щодо проектування конструкцій понтону з точки зору матеріалоємності та оптимального розміру. У ході моделювання роботи бетону враховано, що бетон у разі розтягу має меншу жорсткість на розтяг, ніж на стиск. Показано, що розроблена конструкція та технологія побудови композитного доку зі зменшеною кількістю набору у понтоні надає можливість розширити технологічні можливості побудови доків. Отримані результати розрахунків зведених напружень в плитах стапель-палуби понтона дока показали, що фактичні коефіцієнти запасу задовольняють вимогам міцності. Враховуючі що конструкція бетонних перекриттів сприймає в декілька разів більший момент спротиву ніж сталь можна збільшити проліт перекриття і рідше розставляти опори-перебірки. Внаслідок цього зменшуються витрати на матеріали та знижуються трудомісткість робіт під час побудови доку. Запропоновано конструкцію та технологію побудови композитного доку зі зменшеною кількістю набору у понтоні. Показано, що встановлення поперечних переборок між внутрішніми бортами через 4 шпації, тобто через 3 м, а в бетонних баштах відсутність шпангоутів, флорів і бімсів надає можливість зменшити кількість матеріалів, а також знизити трудомісткість побудови доку. Наведено особливості вибору суднобудівного бетону орієнтованого на екстремальні умови роботи морських залізобетонних споруд.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н53-028 + О425.36-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського