Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Polishchuk I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Baranovska T. V. 
Effectiveness of enterprise depreciation policy: the accounting aspect = Ефективність амортизаційної політики підприємства: обліковий аспект / T. V. Baranovska, V. O. Ivanenko, I. R. Polishchuk // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 306-311. - Бібліогр.: 311 назв. - англ.

Наведено порівняльну характеристику методів нарахування амортизації. Запропоновано алгоритм вибору методу нарахування амортизації основних засобів та обгрунтовано його застосування. Розроблено порядок визначення ефективності амортизаційної політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-145.711.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Polishchuk I. V. 
Regulators of mass consciousness of Ukrainians within the framework of shaping the strategy of state-building = Регулятиви масової свідомості українства в контексті формування стратегії державотворення / I. V. Polishchuk // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Політ. науки. - 2015. - № 4. - С. 107-113. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Проведено аналіз понять "ментальність", "колективне безсвідоме", "архетипи", визначено дихотомії національного характеру та структуру індивідуального характеру людини. Виділено особливості ментальних сутностей українців, передумови формування української ментальності та архетипи, притаманні українській нації. Означено основний трансформаційний інструментарій у формі психотерапевтичних технологій як регулятиви масової свідомості українства в контексті формування стратегії державотворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.02 + Х001.013 + Ф51(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105:політ.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Polishchuk I. V. 
Peculiar features of Ukrainian national mentality in international politics = Особливості національної ментальності українства в міжнародній політиці / I. V. Polishchuk // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Політ. науки. - 2016. - № 1. - С. 68-72. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Зроблено аналіз історичних передумов формування національної ментальності українства та визначено особливості ментальних сутностей з погляду традиційно-побутової системи. Означено духовне підурунтя української ментальності та основні риси українців, які були успадковані від Візантійської культури. Виділено геополітичний образ України в контексті формування геополітичних прагнень країни. Застосовано дихотомії національного характеру для формування особливостей національної ментальності українства в міжнародній політиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф51(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж15105:політ.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Gonchar O. I. 
Synergic approach in marketing potential management of the enterprise = Синергійний підхід в управлінні маркетинговим потенціалом підприємства / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Наук. вісн. Полісся. - 2017. - Вип. 3 (ч. 2). - С. 29-33. - Бібліогр.: 3 назв. - англ.

Обгрунтовано, що формування синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу за умов динамізму середовища і міжнародної інтеграції, необхідно визначати як стратегічний аспект управління підприємством, інструмент конкурентної боротьби і акцентувати увагу на його обгрунтуванні у стратегічному і тактичному плануванні. Доведено, що для виявлення синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу доцільно здійснити їх класифікацію за функціональною ознакою, та позиціонування самого маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства. Констатовано, що успішність діяльності підприємства, його позиції на ринку і можливість розвитку у майбутньому, зумовлюється правильністю формування і силою взаємозв'язку елементів маркетингового та сукупного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Laichuk S. M. 
Information and legal aspects of accounting for agricultural land resources = Інформаційно-правові аспекти облікового відображення земельних ресурсів сільськогосподарського призначення / S. M. Laichuk, T. P. Ostapchuk, I. R. Polishchuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 115-121. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Охарактеризовано нормативно-правові акти щодо обліку земельних часток (паїв). Запропоновано ряд синтетичних та аналітичних рахунків для балансового та позабалансового обліку права на земельні частки (паї) в користуванні сільськогосподарського підприємства. Розроблено методику обліку земельних часток (паїв) у державних чи комунальних сільськогосподарських підприємствах внаслідок їх приватизації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)232.1-145.71 + Х859(4УКР)11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Polishchuk I. 
Tools for marketing management of the innovation and investment activity = Інструменти маркетингового управління інноваційно-інвестиційною активністю / I. Polishchuk, Yu. Dovhan, O. Hromova, L. Dovhan, I. Hnydiuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 2. - С. 228-237. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

Досліджено необхідність застосування інструментів маркетингового управління інноваційно-інвестиційною активністю підприємств (УІІАП) і визначено його напрями. Зазначено, що сучасні конкурентні виклики спонукають підприємства до посилення інноваційно-інвестиційної активності, яку розглядають уже не як одну з можливих поставлених цілей, а як критичної та життєво важливої для існування підприємства умови. Узагальнено теоретичні положення та понятійно-категоріальний апарат дослідження інструментів маркетингового УІІАП. Визначено, що під УІІАП розуміють процеси спрямування та регулювання відносин щодо створення та реалізації інновацій і пов'язаних із ними інвестицій, які вкладаються в об'єкти підприємницької та інших видів діяльності з метою одержання прибутку або досягнення іншого ефекту. Обгрунтовано необхідність переорієнтації традиційного УІІА як управління побудоване на засади маркетингу та всебічне застосування його інструментів. Запропоновано здійснити поділ інструментів маркетингового УІІА на 2 групи: інструменти маркетингового забезпечення управління та інструменти, які використовуються при його реалізації. До маркетингових інструментів забезпечення УІІАП віднесено маркетингові дослідження та маркетингову інформаційну систему, до маркетингових інструментів реалізації управління - маркетингові товарну, цінову, розподільчу та комунікаційну політики підприємства. Методом "функції бажаності" визначено можливі рівні застосування та вплив інструментів маркетингового управління на інноваційно-інвестиційну активністю підприємства. Обгрунтовано, що пріоритетами в УІІАП мають стати інтерпретація запитів споживачів, прямий і зворотний зв'язок інновацій і пов'язаних із ними інвестицій із можливостями, потребами та цінностями споживачів, розвиток попиту, дифузія інновацій і довгострокова орієнтація, що забезпечуються за допомогою застосування відповідних інструментів маркетингового управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського