Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Peterkova J$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Peterkova J. Innovative entrepreneurship by startups and spin-offs in the Czech Republic / J. Peterkova, Z. Wozniakova, Z. Stefanovova // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 247-257. - Бібліогр.: 256 назв. - англ.Показано, что стартапы и спиноффы могут считаться инновационной формой предпринимательства. Это обычно малые и средние фирмы, работающие в сфере информационных технологий и коммуникаций. Бизнес-инкубаторы помогают им путём аренды помещений по льготной цене и консультирования в различных сферах бизнеса. Проанализировано развитие инновационного предпринимательства в Чешской Республике на примере стартапов и спиноффов, показано, каким образом бизнес-инкубаторы способствуют их развитию на начальных этапах. Эмпирический сбор данных был проведён с использованием печатных и электронных материалов, затем был проведён опрос в выбранных инкубаторах с акцентом на развитии в них стартапов и спиноффов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ЧЕХ)293.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Ludvik L. Management approaches of large and small enterprises in Czech Republic / L. Ludvik, J. Peterkova // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 36-45. - Бібліогр.: 45 назв. - англ.Показано, как современные проблемы, нестандартные ситуации и вызовы влияют на менеджмент. Фирмы подходят к решению проблем множеством различных путей Некоторые делают ставку на размер предприятия, другие - на инновационный потенциал. В настоящее время происходит пересмотр таких управленческих категорий как размер и экономическая сила предприятия, что влияет на процессы структурирования. С одной стороны, большие предприятия становятся все сильнее и доминируют на рынках. С другой - малые фирмы вынуждены играть по правилам, навязанным большими. Таким образом малые и микрофирмы теряют свои конкурентные позиции. Только небольшое количество малых предприятий способны выжить в таких условиях. Акцентируется внимание на проблемах больших и малых предприятий, а также некоторых управленческих подходах на примере опыта Чехии. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ЧЕХ)291.9-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Peterkova J. Evaluation of start-ups and spin-offs by using economic or non-economic variables = Оцінювання стартапів та спін-оффів за допомогою економічних та позаекономічних показників / J. Peterkova, Z. Wozniakova // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 175-182. - Бібліогр.: 182 назв. - англ.Доведено, що адекватне вимірювання діяльності стартапів і спін-офффів як форма зворотнього зв'язку може сприяти підвищенню якості роботи бізнес-інкубаторів. Запропоновано новий підхід до оцінювання фірм-стартапів, що об'єднує в собі економічні та позаекономічні показники. На прикладі одного чеського стартапу продемонстровано використання методології BLUES. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Чех)290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Peterkova J. Customers as the source of innovations in Czech wireless telecommunications industry = Клієнти як джерело інновацій у галузі бездротового зв'язку Чеської Республіки / J. Peterkova, Z. Wozniakova // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 6. - С. 42-52. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.Надано результати опитування відносно споживчого вибору та клієнтських переваг під час вибору мобільного телефону, його технічних характеристик і користування в цілому. Результати опитування можуть надати мобільним операторам і розробникам нових мобільних телефонів корисну інформацію щодо того, яким чином залучити клієнтів до покращання продукту та розробки продуктових інновацій у контексті галузі бездротового зв'язку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ЧЕХ)380-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|