Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Kolesnikov O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Gogunskii V. 
"Lifelong learning" is a new paradigm of personnel training in enterprises / V. Gogunskii, O. Kolesnikov, K. Kolesnikova, D. Lukianov // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 4/2. - С. 4-10. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

У контексті управління навчанням проаналізовано особливості та узагальнення структури взаємодії основних сутностей процесу, як власників знань. Показано, що система безперервного навчання є найважливішою складовою ефективної діяльності персоналу компаній. Віднесення основних носіїв знань команди, замовника, систем навчання і глибинних знань до певних дискретних станів, в яких може перебувати система, надають можливість відобразити систему за допомогою ланцюга Маркова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Kolesnikov O. 
Development of the model of interaction among the project, team of project and project environment in project system / O. Kolesnikov, V. Gogunskii, K. Kolesnikova, D. Lukianov, T. Olekh // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 5/9. - С. 20-26. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Відомі формулювання законів управління проектами були зроблені у вербальній формі і без строгого математичного підтвердження. Для подальшого розвитку теорії управління проектами і переходу від якісних до кількісних оцінок проектів запропоновано використовувати апарат ланцюгів Маркова. Виконано дослідження з застосуванням математичних моделей і доведено, що у такий спосіб формуються нові знання, які орієнтовані на розв'язання нагальних проблем практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. в611.2 + У9(4УКР)210.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Gogunskii V. 
Developing a system for the initiation of projects using a Markov chain / V. Gogunskii, A. Bochkovskii, A. Moskaliuk, O. Kolesnikov, S. Babiuk // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 1/3. - С. 25-32. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

У контексті управління ініціацією проектів проаналізовано особливості та узагальнено оцінку ступеню досконалості виробничих систем і показано, що ця ступінь може бути відображена через узагальнений показник рівня існуючого в об'єкті ризику. Феноменологічним відображенням ризику для організаційно-технічних систем є ланцюги Маркова. Досліджено практичні аспекти оцінки ефективності ініціації та впровадження проектів за умов діючого підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж606 + У9(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Gogunskii V. 
Representation of project systems using the Markov chain / V. Gogunskii, O. Kolesnikov, G. Oborska, A. Moskaliuk, K. Kolesnikova, S. Harelik, D. Lukianov // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 2/3. - С. 60-65. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Для побудови ланцюга Маркова використано модифіковану систему проектного управління, що представлена у стандарті з управління проектами та визначає схему взаємодії учасників проекту. Розроблено метод трансформації цієї схеми в однорідний ланцюг Маркова з дискретними станами та часом. Показано, що ітераційне розв'язання системи рівнянь марківської моделі надає можливість будувати "траєкторію" розвитку віртуальних або реальних проектних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Lukianov D. 
Development of the Markov model of a project as a system of role communications in a team / D. Lukianov, K. Bespanskaya-Paulenka, V. Gogunskii, O. Kolesnikov, A. Moskaliuk, K. Dmitrenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 3/3. - С. 21-28. - Бібліогр.: 25 назв. - англ.

Розроблено метод трансформації в ланцюг Маркова (ЛМ) відомої рольової моделі команди проекту Р. Белбіна. Запропоновано описати взаємодію між виконавцями проекту у формі орієнтованого графа рольової моделі. Показано, що орієнтований граф становить основу для побудови ЛМ. Розроблено метод ітераційного рішення системи рівнянь, що описують ЛМ. Досліджено практичні аспекти діяльності команд на базі рольових комунікацій у ході реалізації проектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Piterska V. 
Development of the Markovian model for the life cycle of a project's benefits / V. Piterska, O. Kolesnikov, D. Lukianov, K. Kolesnikova, V. Gogunskii, T. Olekh, A. Shakhov, S. Rudenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 5/4. - С. 30-39. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Kolesnikov O. 
The use of the "design-thinking" and "seven hats" methods at the project initiation and planning stage = Використання методів "дизайн-мислення" та "семи капелюхів" на етапі проекту та планування / O. Kolesnikov, D. Lukianov, V. Gogunskii, O. Sherstyuk // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1. - С. 62-68. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

Мета роботи - порівняння інструментів аналізу інноваційних ідей, таких як "дизайн-мислення" та метод "сім капелюхів". Обидва методи застосовуються в управлінні проектами на стадії ініціації проекту. Розглянуто технології генерації, аналізу та вибору креативних ідей на основі поєднання цих підходів в роботі команд. Продовжено дослідження в області креативного мислення. Результатом роботи є методика спільного використання методики "дизайн-мислення" та модифікованого методу Е. Боно в області професійного управління проектами, як в сфері освіти так і в сфері бізнесу. Спільне використання двох розглянутих методів надають можливість не тільки підвищити ефективність роботи проектних команд, якісно генерувати ідеї на стадії ініціації проектів, а й розробляти прототипи, що володіють необхідною замовнику цінністю. А саме це є результатом успішної проектної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Kolesnikov O. E. 
Project manager job description as one of project management key success factors = Посадова інструкція проектного менеджера як один з ключових факторів успіху проектного управління / O. E. Kolesnikov, D. V. Lukianov, O. I. Sherstyuk, K. V. Kolesnikova // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2019. - 2, № 3. - С. 215-228. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

Розглянуто практичні аспекти профілізації знань в області управління проектами з урахуванням володіння компетенціями та наявності досвіду у різних категорій фахівців, зайнятих в управлінні проектами. Показано, що успішність проектної діяльності організацій істотно залежить від професійної підготовки персоналу та правильного формування посадових інструкцій учасників проектної діяльності. Запропоновано загальну концепцію формування посадових інструкцій. Розроблено марківську модель зміни станів менеджера проекту, яка описує систему за допомогою однорідних марківських ланцюгів із дискретними станами та часом. Надано рекомендації щодо використання запропонованого інструментарію для комплектування команди проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Kolesnikov O. Ye. 
Elaboration of theoretical foundations for the creation of the educational environment of the educational institution = Розробка теоретичних засад створення освітнього середовища навчального закладу / O. Ye. Kolesnikov, A. O. Biloshchytskyi, A. R. Faizullin // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2020. - 3, № 2. - С. 32-43. - Бібліогр.: 37 назв. - англ.

Інформатизація суспільства, зростання соціальної ролі особистості та інтелектуальності її праці в умовах швидких трансформацій техніки та технологій потребують постійного розвитку та модернізації освітнього середовища для формування та підтримки актуальної професійної освіти впродовж всього життя для кожної людини. Знання та інформація в інформаційному суспільстві стають головним інтелектуальним ресурсом, втім як об'єм і темпи накопичення знань безперервно та різко зростають. Розглянуто проблему створення освітнього середовища навчального закладу та його вплив на якість і ефективність освіти. Освітнє середовище визначено як сукупність умов, що впливають на розвиток і формування здібностей, потреб, інтересів, свідомості особистості в загальному об'єктному просторі. Сучасна комп'ютеризація освіти базується переважно на інформаційному підході, залишаючись за суттю на "ручному" управлінні навчанням, що не надає можливість повною мірою індивідуалізувати цей процес. На зміну традиційним цілям навчання у вигляді сформованих знань, умінь і навичок, приходить компетентнісний підхід (competency approach), центральним поняттям якого є компетенція. Наведено класифікацію дидактичних систем навчання в координатах параметрів: спрямованість процесу навчання (розсіяний - спрямований), управління процесом (ручне - автоматичне), характер управління (розімкнений - замкнений), що є основою для цілеспрямованого проектування інформаційних систем навчання з заданими характеристиками за рівнем набуття компетенцій. На базі схеми навчання Л. А. Растригіна розроблено модель комунікації носія знань і тих, хто навчається, в системі комп'ютерного навчання, яка містить параметри рівня засвоєння знань і характеристики учня з прив'язкою до тривалості вивчення дисципліни, що надає можливість розробляти й оцінювати індивідуальну траєкторію навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101736 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського