Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Khomik O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Khomik O. 
Accessibility of Microsoft Teams and Moodle services for the implementation of e-learning for students with disabilities in institutions of higher education in Ukraine = Доступність платформ Microsoft і Moodle для впровадження електронного навчання студентам з інвалідностями в закладах вищої освіти Україні / O. Khomik, N. Bielikova, S. Indyka, O. Kovalchuk, O. Tomaschuk, V. Halan-Vlashchuk // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 1. - С. 33-42. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

У дослідженні проаналізовано шляхи збільшення доступності вищої освіти для студентів з обмеженими можливостями. Підкреслено важливість упровадження електронного навчання для таких студентів як однієї з передумов ефективної соціальної та психологічної адаптації та подальшої успішної інтеграції людей з інвалідністю в суспільство. Для виявлення їхніх потреб у навчальному процесі проведено опитування студентів-інвалідів. Визначено основні труднощі, які вони долають у процесі навчання у вищих навчальних закладах. Описано основні особливості та переваги дистанційного курсу "Адаптивне фізичне виховання", створеного в системі Moodle. Описано відмінності та переваги Microsoft Teams від платформи Moodle у процесі електронного навчання для студентів з обмеженими можливостями. Наголошено на процесі організації дистанційного курсу "Адаптивне фізичне виховання" для студентів з обмеженими можливостями на платформі Microsoft Teams та на меті його впровадження у вищому навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського