Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Jasinski T$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Jasinski T.  
Assessment of behavior disintegration and attitude to the task in the situation difficult for fighting pilots against the comparative groups / T. Jasinski // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 19. - С. 107-119. - Библиогр.: 20 назв. - англ.

Досліджено особливості ставлення до завдання та ступінь дезорганізації поведінки, спричиненої емоціями у важких ситуаціях. У спостереженнях брали участь 73 особи, розділені на три групи, учасники яких різнилися характером виконуваної роботи: 33 вчителі фізичного виховання, 20 військових пілотів і 20 працівників охорони. З використанням тесту експресії поведінки визначено, що пілоти і працівники охорони виявили значно нижчий рівень оборонних реакцій у складних ситуаціях, ніж вчителі фізичного виховання.

Исследованы особенности отношения к заданию и степень дезорганизации поведения, вызванной эмоциями в сложных ситуациях. В исследованиях принимали участие 73 человека, разделённые три группы, участники которых отличились характером выполняемой работы: 33 учителя физического воспитания, 20 военных пилотов и 20 работников охраны. С использованием теста экспрессии поведения определено, что пилоты и сотрудники охраны проявили занчительно более низкий уровень оборонных реакций в сложных ситуациях, чем учителя физического воспитания.

The studies involved 73 subjects, divided into three groups differentiated by the type of occupation: 33 teachers of physical education, 20 fighting pilots, and 20 security guards. Dudek and Koniarek test of behavior expression (1989) has been used. This test enables investigation of two personality features: attitude to the task and degree of behavior disintegration due to emotions produced by the difficult situation. It has been found that fighting pilots and security guards reacted differently than physical education teachers. Seen differences have been statistically significant. Differentiation of the examined individuals according to their occupation did not exert statistically significant effect on the assessment of behavior disintegration andattitude to the task. Fighting pilots and security guards in comparison with physical education teachers showed significantly lower tendency to defensive reactions in the difficult situation.


Ключ. слова: behavior disintegration, difficult situations, pilots, teachers of physical education
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Jasinski T.  
Defects of lower extremities in school age / T. Jasinski, M. Krzykalska // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 8. - С. 89-99. - Библиогр.: 19 назв. - англ.

Представлено результати досліджень, які стосуються частоти і виду дефектів нижніх кінцівок у школярів. В дослідженнях брали участь 80 учнів IV класів початкової школи і II класів однієї зі шкіл Куявсько-Роморського воєводства віком 10 - 15 років. Аналіз даних свідчить, що показники рухливості в суглобах у обстежених групах молоді, знаходяться в межах фізіологічних норм. Невеликий відсоток обстежених учнів мали такі дефекти, як викривлення в колінному суглобі й клишоногість. Окрім того, значний відсоток обстеженої шкільної молоді мали різного роду проблеми, пов'язані з плоскостопістю.

Представлены результаты исследований, касающихся частоты и вида дефектов нижних конечностей у школьников. Обследовано 80 учеников IV классов начальной школы и II классов одной из школ Куявско-Роморского воеводства в возрасте 10 - 15 лет. Анализ полученных данных свидетельствует, что показатели подвижности в суставах у обследованных групп молодежи, находились в границах физиологических норм. Небольшой процент обследованных учеников имели такие дефекты, как искривления в коленном суставе и косолапость. Однако, значительный процент исследованной школьной молодежи имел различного рода проблемы, связанные с плоскостопием.

In article results of investigations of relate frequencies and kind of occurrence of defects of bottom limbs of youth were introduced in school age. 80 pupils of class give an examinations IV basic schools and II high one from schools of province kujawsko - pomeranian, in age from 10 - 15 years. Analysis of gather datas showed, that value of angular movability of ponds, studied groups of youth, they be comprised entirely in borders of norms of physiological regularity. Small percentage studied possessed guilds of defects of crooked knee and deformed. However, considerable percentage of studied school youth possessed different type characteristic problems for flat foot.


Ключ. слова: school youth, defects of bottom limbs
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Jasinski T.  
How grammar-school students of rural areas spend their leisure-time = Проведення вільного часу молоддю, яка вчиться в гімназіях у сільській місцевості / T. Jasinski, A. Osmialowska // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 140-146. - Библиогр.: 12 назв. - пол.

Представлено матеріали про способи і форми проведення вільного часу молоддю, яка мешкає у сільській місцевості. Показано проблему недостатнього вільного часу сільської молоді на основі відповідей 100-а учнів гімназії (48-ми дівчат і 52-х хлопців) віком 13 - 16-ти років на запитання анкети, опрацьованої для цієї мети. Виявлено, що сільська молодь має можливості для використання багатьох форм проведення вільного часу, які пропонують школа та місцева адміністрація, проте молодь, в основному, не має багато вільного часу на реалізацію пропонованих форм його використання. Пов'язано це з додатковими обов'язками в школі і допомогою батькам в праці по господарству.

The authors analyze collected data on the ways and forms of leisure-time spending by teenagers from rural areas. The authors attempted to solve the problem of the lack of free time in rural areas. Questionnaires filled by 100 grammar-school students (48 girls and 52 boys), aged between 13 and 16 years, served as material for analyses. This questionnaire has specifically been designed for this study. It has been found that teenagers from the rural areas may choose various forms of leisure-time activities offered by both school and local authorities. The obtained results are in accordance with similar studies, indicating that teenagers from the rural areas usually have not much free time to realize preferable forms of activities. It is related to the additional school obligations and help to the parents.


Ключ. слова: Teenagers, adolescents, leisure-time
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Jasinski T.  
Level of choose ability co-ordinations of participating girls in occupations muzyczno motive on background of supervisory group = Рівень деяких координаційних здібностей дівчат, які приймали участь в рухово-музичних заняттях на фоні контрольної групи / T. Jasinski, G. M. Les // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 9. - С. 88-95. - Библиогр.: 17 назв. - англ.

Визначено рівень вибраних координаційних здібностей учениць гімназії, які займалися фізичними вправами з музичним супроводом. Досліджено 60 дівчат учениць двох гімназій в м. Явожне віком 13 - 15-ти років. Половина з них брала участь в додаткових музично-рухових заняттях. Складалися вони з сучасних танцювальних форм, до яких входили елементи аеробіки, танцю і східний видів боротьби. Для оцінки вибраних координаційних здібностей використано специфічні рухові тести. Аналіз отриманих даних показав, що підвищена рухова активність з використанням сучасних рухово-музичних форм стимулює формування координаційних здібностей.

Определён уровень избранных координационных способностей учениц гимназии, которые занимались физическими упражнениями с музыкальным сопровождением. Обследовано 60 девочек учениц двух гимназий в г. Явожне, в возрасте 13 - 15 лет. Половина их них участвовала в дополнительных музыкально - двигательных занятиях. Включали они современные танцевальные формы, включающие элементы аэробики, танца и восточных искусств борьбы. Для оценки избранных координационных способностей использована батарея специфических двигательных тестов. Анализ полученных данных показывает, что возросшая двигательная активность с использованием современных двигательно-музыкальных форм стимулирует формирование координационных способностей. Важным является факт влияния на ритмические способности и соединение движений.

Formation of ability koordynacyjnych is connected with manifested motive activity. Qualification of level of choose ability koordynacyjnych of pupils of secondary school was aim of work, participating in occupations muzyczno - motive on background of comparative group. Examinations 60 girls of secondary school of pupils two give an from in Jaworznie, in age 13 - 15 years. Half from them participated muzyczno motive in additional occupations. Occupations they of modern form muzyczno hugged - tanecznejoin elements of aerobic, dance and eastern arts of fight. Level of choose KZM battery of specific motor tests was applied. Analysis of gather datas showed, that enlarged motive activity with of modern forms muzyczno - motive stymulujaco influences co-ordinations of motor ability onto formation and refining. Characteristic them was observed especially in case of ability rytmizacji and couplings of movements.


Ключ. слова: school youth, abilities co-ordinations
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Jasinski T.  
Oblong body axis acceleration tolerance of military pilots in aspect of morphological coefficients and manifested physical activity / T. Jasinski // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 24. - С. 125-135. - Библиогр.: 21 назв. - англ.

Проаналізовано морфологічні параметри і причини, які супроводжують фізичну активність пілота на спостереженій різниці толерантності до прискорення (+GZ). Дослідження проведені за участю 152-х війскових пілотів. Аналіз отриманих результатів показав, що зайві за інтенсивністю форми аеробних тренувань можуть впливати на аеробне тренування і толерантність до прискорення.

Проанализированы морфологические параметры и причины, сопутствующие физической активности пилота на наблюдаемой разнице толерантности к ускорению +GZ. Рассмотрены исследования проведены на 152 военных пилотах. Анализ полученныхрезультатов показал, что излишне интенсивные формы аэробной тренировки на тренировку анаэробную могут оказывать влияние и на толерантность к ускорениям.

The article examines the impact of morphological parameters and factors related with pilot's physical activity, on observed differences in acceleration tolerance +Gz. In depth research into tolerance of acceleration, morphological parameters and factors accompanying physical activity has been conducted on 152 military pilots during flair regular medicals in WIML. Results at the analyses showed flat too intensive aerobic training with insufficient anaerobic training may worsen acceleration tolerance +Gz. Physical burden as well as anatomical and physiological factors may differ pilots the level of acceleration tolerance.


Ключ. слова: Tolerance of accelerations +Gz, morphological parameters, physical activity, military pilots
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)360.5:65

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Jasinski T.  
Opinion from physical education in aspect of efficiency of physical above secondary school youth = Оцінка з фізичного виховання в аспекті фізичної підготовленості молоді, яка закінчила гімназії / T. Jasinski, A. Gosik // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 105-117. - Библиогр.: 19 назв. - англ.

Вивчено зв'язок шкільної оцінки з фізичного виховання з фізичною підготовленістю учнів, які закінчили навчання в гімназії. В дослідженнях використано метод анкетування (зондаж діагностичний) і тест фізичної підготовленості Зухори, а також аналіз документів у вигляді оцінок з фізичного виховання. В обстеженнях брали участь 60 учнів (17 дівчаток і 43 юнака), які навчалися в різних типах шкіл. Вік обстежених знаходився в діапазоні 15 - 16 років. Аналіз результатів показав, що оцінка з фізичного виховання тієї молоді була адекватною рівню їх фізичної підготовленості. Окрім того, у відповідності з очікуванням фізична підготовленість юнаків була вища, ніж у дівчат.

Изучено связи школьной оценки по физическому воспитанию с физической подготовленности школьников, завершивших обучения в гимназии. В исследовании использовался метод анкетирования (зондирование диагностическое) и тест физической подготовленности Зухоры, а также анализ документов в виде оценок по физическому воспитанию. В обследованиях приняли участие 60 учеников (17 девушек и 43 юноши), обучающихся в различных типах школ. Возраст обследованных находился в пределах 15 - 16 лет. Анализ результатов показал, что оценка по физическому воспитанию этой молодежи была адекватной уровню их физической подготовленности. Кроме того, в соответствии в ожиданием физическая подготовленность юношей была выше уровнем, чем девушек.

Onto opinion from physical education it influences many factors. Behind basic result of test of physical efficiency take root. Meeting of relationship of school opinion of you aim of work from physical education with physical efficiency of above secondary school youth. In investigation method of diagnostic survey, investigative techniques were applied - test of physical efficiency Zuchory ace well ace analysis of documents in of forms of analysis of opinions from physical education. In investigation it took part of 60 pupils of (17 belonging and 43 boys) girls this different types of schools. He contained studied lids from in compartment 15-16 years. Analysis of results of investigations showed, that opinion from physical education of above secondary school youth of you adequate this them of level of physical efficiency. Moreover in accordance with expectations physical efficiency of boys is shaped depression of girls he higher level.


Ключ. слова: school opinion, physical efficiency, above secondary school youth
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Jasinski T.  
Participation of special schools students in Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the competition of the Polish Social-Sports Society "Sprawni - Razem" = Участь молоді спеціальних шкіл Куявсько-Поморського воєводства у змаганнях польського громадського спортивного об'єднання "Підготовлені - разом" / T. Jasinski, J. Glamowski // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 138-143. - Библиогр.: 10 назв. - пол.

Представлено діяльність спортивного об'єднання, його мету, досягнення та проблеми у контексті проголошення 2003 р. Європейським роком інвалідів, а також зважаючи на необхідність аналізу досвіду роботи з розумово відсталими дітьми.

Представлена деятельность спортивного объединения, его цели, достижения и проблемы. Причиной разработки данной темы было то, что 2003 год был провозглашен как Европейский год инвалидов и необходимостью проанализировать опыт работы с умственно неполноценными детьми.

The authors described the activity of "Sprawni - Razem" Society, its goals, achievements and problems. This issue has been precipitated by the announcement of the European Year of Disabled Persons in 2003 as well as authors' experience in the work with intellectually disabled adolescents.


Ключ. слова: intellectual disability, sports of disabled
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)7 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Jasinski T.  
Analysis of height-weight parameters of youth which is playing sports in aspect of their overweight and an obesity / T. Jasinski, V. Tkaczuk // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 5. - С. 124-137. - Библиогр.: 23 назв. - англ.

Наголошено, що велика вага тіла є негативним фактором, особливо у молоді, яка займається спортом. Проаналізовано росто-вагові показники такої молоді (n=84) і осіб, які не займаються спортом (n=58), але мають рухову активність тільки на уроках з фізичної культури. На підставі порівняння досліджуваних показників (QII-BMI, Rohrera, "худорлявості" і ДВТ - ідеальної ваги тіла) спортивної молоді і молоді, яка не займається спортом, показано, що не має різниці між показниками Rohrera і "худорлявості"(WS).

Отмечено, что отрицательным моментом является чрезмерный вес тела и особенно у спортивной молодежи. Проведен анализ росто-весовых показателей такой молодежи (n=84) и молодых людей не занимающихся спортом (n=58), а имеющих двигательную активность только на уроках физической культуры. На основании изучаемых показателей (QII - BMI, Rohrera, "худощавости" и ДМТ - должной массы тела) спортивной молодежи и молодежи не занимающейся спортом, показано, что не имеется различий по показателю Rohrera и "худощавости" (WS). По другим изучаемым показателям (QII-BMI и ДМТ) установлена статистически различающаяся разница. Избыточный вес у представителей спортивной молодежи можно объяснить как оценку степени мезоморфности данной личностиесли одновременно отсутствует значительное количество подкожного жира.

The purpose of work is connected to demonstrating what negative moment is the excessive weight of a skew field and specially for sporting youth. The analysis of росто-weight indexs of such youth (n = 84) and young people not dealing with by sports (n = 58), and having a motor performance only at lessons of physical culture is conducted. Matching of studied parameters (QII - BMI, Rohrera, " thin" and DMT - owing mass of a skew field) sporting youth and youth I do not dealing with by sports, has shown,that there are no differences on a parameter Rohrera and "thin" (WS). On other studied parameters (QII-BMI and DMT) the distinguishing variance is fixed statistically. It is possible to explain an overweight for representatives of sporting youth as an assessment of a degree mesomorphic of the given person, if simultaneously there is a significant amount of hypodermic Adeps.


Ключ. слова: sporting youth height-weight indexs, exuberant and poor weight
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.812

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Jasinski T.  
Effectiveness of the active plays and games in the physical education class for younger school-age children = Ефективність забав і рухових ігор на уроках з фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку / T. Jasinski, J. Florczak // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 2. - С. 136-141. - Библиогр.: 17 назв. - англ.

Досліджено ефективність уроків з фізичного виховання у підготовчій школі № 2 в Жихліно в III класі, перевірено дев'ять уроків в групі з 24-х учнів. Проаналізовано час, витрачений на рух. Результати дослідження показують, що забави та рухові ігри мають найбільшу ефективність і доступність під час проведення уроку з фізичного виховання для дітей молодшого шкільного віку. Вони характеризуються найвищою ефективністю щодо використання часу уроку для проведення гімнастичних і легкоатлетичних вправ. Інтенсифікація рухів в основній частині заняття була найвищою на уроках з використанням забав і рухових ігор.

Исследована эффективность уроков по физическому воспитанию проведено в подготовительной школе № 2 в Жихлино в III классе, проверены девять уроков в группе из 24-х учеников. В исследовании использован анализ времени, потраченного на движения. Результаты исследований показывают, что забавы и двигательные игры имеют наибольшую эффективность и доступность при проведении урока по физическому воспитанию для детей младшего школьного возраста. Они характеризуются наивысшей эффективностью в использовании времени занятия для проведения на уроке гимнастических и легкоатлетических упражнений. Интенсификация движений в основной части урока была наивысшей на уроках с использованием забав и двигательных игр.

The study has been carried out in the III class of the Primary School No. 2 in Zychlin. Altogether 9 lessons with 24 pupils have been attended by the colleague pupil-teacher. Time destined to the motor activities has been analyzed. The obtained results indicate that the most effective and popular form of the physical education for younger pupils are active plays and games. They constituted the most effectively spent time comparing with the lessons destined to physical exercise or light athletics. Intensification of motor activities in the main parts of preferable types of lessons has been the highest during active plays and sports meeting.


Ключ. слова: plays and games, physical education, younger school-age children
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Jasinski T.  
Relationship between teenagers' physical fitness and position in the peer group = Фізична підготовленість молоді і громадський статус у групі однолітків / T. Jasinski, J. E. Gzel // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 144-151. - Библиогр.: 14 назв. - англ.

Досліджено взаємозв'язок фізичної підготовки молоді із громадським положенням, яке вони займають, у групі однолітків. В дослідженнях брали участь 65 учнів III класу гімназії (34 юнаки і 31 дівчина). Використано метод діагностичного анкетування, соціометричний тест і індекс фізичної підготовки К. Зухори. Аналіз одержаних даних показав, що фізична підготовка молоді не важливою для впливу на їх громадський статус у групі молоді.

Исследовано взаимосвязь физической подготовки молодежи с общественным положением, которое они занимают, в группе ровесников. В исследовании принимали участие 65 учеников III класса гимназии (34 юноши и 31 девушка). Использован метод диагностического анкетирования, социометрический тест и индекс физической подготовки К. Зухоры. Анализ полученных данных показал, что физическая подготовленность молодежи не является единственной и важнейшей при воздействии на их общественный статус в группе молодежи.

A relationship between teenagers physical fitness and position in the peer group has been investigated. The study involved 65 students of the third class of grammar school (34 boys and 31 girls). A diagnostic sounding technique was used ( sociometric test and Physical Fitness Index by K. Zuchowy. An analysis of the collected data has shown that physical fitness of teenagers is not a sole and most important factor determining their position in a peer group (however, it may significantly rise it). Moreover, a stronger link of social position with physical fitness level in the group of boys compared with girls has been observed.


Ключ. слова: teenagers, physical fitness, social position
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Jasinski T.  
The appraisal of somatic development and motion capabilities of adolescent girls of the diversified morion activity = Оцінка соматичного розвитку і рухової підготовленості дівчат у віку біологічного дозрівання із різною руховою активністю / T. Jasinski, H. Cieslak, E. Budzis // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 5. - С. 146-152. - Библиогр.: 23 назв. - англ.

Вивчено рівень розвитку соматичних якостей і рухової підготовки дівчат у період біологічного дозрівання з точки зору виявлення їх рухової активності. У дослідженнях брали участь 93 дівчинки VI класу підготовчої школи № 6 м. Кутно. Створено дві групи: першу (G1) складали дівчата, рухова активність яких включала уроки фізичної культури відповідно до обов'язкової програми з фізичного виховання; друга (G2) включала їх ровесниць, які брали участь у додаткових разових заняттях з програми SKS. Під час оцінки рівня соматичного розвитку використовувались росто-вагові показники та склад тіла (BMI і Bracka). Тести рухових здібностей оцінювались за допомогою проб на швидкість, потужність, витривалість, силу, гнучкість і спритність. Аналіз одержаних даних показав, що дівчата в період біологічного розвитку з відмінностями в руховій активності незначно відрізняються зростом і масою тіла. Показники BMI і Bracka не мали статистично ймовірної різниці у досліджуваних дівчат. Дівчата, які брали участь в додаткових заняттях характеризувалися високім рівнем сили м'язів тулуба, швидкості і гнучкості. У дівчат, які реалізували обов'язкову програму фізичного виховання встановлено високі показники сили, але статистичної різниці не спостережено.

Предположено, что уровень развития соматических качеств и двигательной подготовленности у девочек в период биологического созревания мало различается с точки зрения проявления их двигательной активности. В исследованиях принимали участие 93 девочки VI класса подготовительной школы № 6 в г. Кутно. Выделено две группы: первую (G1) составляли девочки, двигательная активность которых включала уроки физической культуры в соответствии с обязательной программой физического воспитания; вторая (G2) включала их ровесниц, которые участвовали в дополнительных двигательных занятиях в рамах SKS. При оценке уровня соматического развития использовались росто-весовые показатели и состав тела (BMI и Bracka). Тесты двигательных способностей оценивались с помощью проб на быстроту, мощность, выносливость, силу, гибкость и ловкость. Анализ полученных данных показал, что девочки на этапе биологического созревания и различающиеся по двигательной активности незначительно отличаются ростом и массой тела. Показатели BMI и Bracka имели статистически достоверные различия у исследуемых девочек. Девочки, которые участвовали в дополнительных занятиях, характеризовались высоким уровнем силы мышц туловища, скорости и гибкости. Между тем, у девочек, реализующих обязательную программу физического воспитания, наблюдались высокие показатели силы, однако статистическое различие недостоверное.

It was assumed in this research work that the level of the development of somatic features as well as motion capabilities of adolescent girls is not much diversified due to the motion activity performed by them. The population of 93 girls attending the sixth grade of Primary School No 6 in Kutno (Central Poland) were the subject to the research. Two groups were selected: the first one (G1) consisted of girls who implemented the obligatory program of physical education during their P.E. lessons; the second group (G2) comprised the girls of the same age who took part in additional motion exercises within SKS (school sports club) activities. The measurements of girls' height and body mass and the BMI and Brauck's indices were taken into account in thisevaluation. The tests of motion capabilities included the following trials: in speed, power, endurance, strength, nimbleness and suppleness. The analysis of the gathered data showed that the girls in the period of adolescence, although differentiated because of the motion activity performed by them, only slightly differed from one another as far as their height and body mass were concerned. The BMI and Brauck's indices did not differentiate the examined girls in a considerable way. The girls who took p1 The noticed differences, thought evident and visible, proved to be irrelevant statistically.


Ключ. слова: somatic development, motion capabilities, BMI and Brauck's indices
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського